Boek je Amerikareis via een echte USA-expert: Klik hier om alle prijzen voor je USA-reis te vergelijken: vliegtickets, autohuur, rondreis, en meer!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!
AllesAmerika.com 5 jaar
-
- Amerikakenner
Dennis gefeliciteert
Op naar de volgende 5 jaar. We hebben in het begin wat strubbelingen gehad, mede door mijn achtergrond waardoor je dacht dat ik klanten aan het werven was, maar ik moet zeggen dat doordat je alles strak in de hand hebt gehouden is dit een van de betere forums, waarschijnlijk het beste, over Amerika geworden.
En dan is er taart,
Hans
Op naar de volgende 5 jaar. We hebben in het begin wat strubbelingen gehad, mede door mijn achtergrond waardoor je dacht dat ik klanten aan het werven was, maar ik moet zeggen dat doordat je alles strak in de hand hebt gehouden is dit een van de betere forums, waarschijnlijk het beste, over Amerika geworden.
En dan is er taart,

Hans
-
- AllesAmerika.com Webmaster
- Contacteer:
Bedankt iedereen! Wat een hoop leuke reacties.
Ik kijk zeker uit naar de volgende 5 jaar en heb al grote plannen voor de uitbreiding van de informatie op AA gedurende 2006. (Ik ben ook de kennisdatabase niet vergeten, hoewel de berichten hierover helaas zijn verdwenen.)
En om Freek - en alle anderen die zich hier misschien gedachten over maken - gerust te stellen: AllesAmerika.com is inderdaad gratis voor alle bezoekers, en daar zal nooit verandering in komen! Dat is mijn belofte aan jullie en "you can take that to the bank".
AA is en blijft voor altijd gratis en voor niets toegankelijk, mede dankzij de gulle sponsors (waartoe ook Hans behoort overigens!).

En om Freek - en alle anderen die zich hier misschien gedachten over maken - gerust te stellen: AllesAmerika.com is inderdaad gratis voor alle bezoekers, en daar zal nooit verandering in komen! Dat is mijn belofte aan jullie en "you can take that to the bank".

- Jasmino
- Amerika-expert
- Aantal x V.S. bezocht: 11
- Contacteer:
Deze topic op de een of andere manier over het hoofd gezien of zo
In elk geval: Van harte proficiat! Ik beleef heel veel plezier aan het forum en hoop dat ik er nog lang van mag genieten!
Jacqueline

In elk geval: Van harte proficiat! Ik beleef heel veel plezier aan het forum en hoop dat ik er nog lang van mag genieten!
Jacqueline
"A pessimist sees the difficulty in every opportunity; an optimist sees the opportunity in every difficulty"
Winston Churchill
Hier schrijf ik over wat mij bezighoudt in mijn leven. Lees mee en laat een berichtje achter, leuk!
Winston Churchill
Hier schrijf ik over wat mij bezighoudt in mijn leven. Lees mee en laat een berichtje achter, leuk!
Zo bedoelde ik het niet eens Dennis. Had de zin 'geleend' uit de reclame van C1000 die ook een verjaardag viert.[/list]Dennis schreef:En om Freek - en alle anderen die zich hier misschien gedachten over maken - gerust te stellen: AllesAmerika.com is inderdaad gratis voor alle bezoekers, en daar zal nooit verandering in komen! Dat is mijn belofte aan jullie en "you can take that to the bank".AA is en blijft voor altijd gratis en voor niets toegankelijk, mede dankzij de gulle sponsors (waartoe ook Hans behoort overigens!).
Beter laat dan nooit hé...
Proficiat Dennis, bedankt voor deze site en vooral het forum.
Ook wij zijn je dankbaar, het is via deze site dat we kennis hebben opgedaan voor onze eerste Amerikareis.
:beerchug:
:dance:
Proficiat Dennis, bedankt voor deze site en vooral het forum.
Ook wij zijn je dankbaar, het is via deze site dat we kennis hebben opgedaan voor onze eerste Amerikareis.
:beerchug:
:dance:
http://web.me.com/eric.katja/Site/Welkom.html
under construction
under construction