Boek je Amerikareis via een echte USA-expert: Klik hier om alle prijzen voor je USA-reis te vergelijken: vliegtickets, autohuur, rondreis, en meer!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!

Bekende hotels?

Hier kun je berichten plaatsen over de staat Florida.
Plaats reactie
Steppie
Amerikafan
Contacteer:

Bekende hotels?

Bericht door Steppie »

Hey!

Binnen een dikke drie maanden zijn we opnieuw weg. Ditmaal staat Florida nog eens op het menu.

Ik denk aan volgende hotels. Misschien kennen jullie ze wel, misschien hebben jullie er al gelogeerd en dan is nog wat extra advies altijd zeer welkom.

Orlando:
Best Western Lakeside

Crystal River:
Plantation Inn

Tampa:
Intercontinental Tampa

Naples:
Ramada Inn of Naples

Key West:
Crown Plaza La Concha
of
Southernmost Hotel

Miami:
Avalon

Orlando:
Ramada Inn International Drive Lakefront

Cocoa Beach:
Hilton

Jacksonville:
Omni Jacksonville Hotel

Charleston:
Holiday Inn Charleston Riverview

Ocala:
Hilton

Orlando:
Doubletree Castle

Thanks for the info!
angelab
Amerikafan

Re: Bekende hotels?

Bericht door angelab »

Hoi Steppie,
Ik heb geen ervaring met onderstaande hotels, maar kijk eens op tripadvisor.com, daar staan alle hotels/motels/B&B op en heel veel reviews van mensen die er geweest zijn met uitgebreide omschrijvingen en foto's! ook kun je bij diverse aanbieders prijzen vergelijken!
Ik heb er al heel veel gebruik van gemaakt! Let wel het zijn persoonlijke meningen en sommige mensen zijn erg negatief ingesteld, maar wij hebben er veel gebruik van gemaakt en zijn nooit teleurgesteld geweest over de hotels die wij geboekt hebben.
2008 West USA: http://heukelumgoes2theusa2008.web-log.nl" onclick="window.open(this.href);return false;
2009 Thailand: http://heukelumgoes2thailand.web-log.nl" onclick="window.open(this.href);return false;
2010 Florida: http://heukelumgoes2florida.web-log.nl" onclick="window.open(this.href);return false;
Steppie
Amerikafan
Contacteer:

Bericht door Steppie »

Jaja, ik heb alle hotels via Tripadvisor eens doorgelicht maar ik wou hier gewoon eens horen of er toch al iemand was geweest...
guinevere
Amerika-expert

Bericht door guinevere »

De mensen die op Tripadvisor beoordelingen schrijven zijn er ook allemaal geweest. :wink:

Ik denk dat je door zo'n grote hoeveelheid beoordelingen een beter idee van een hotel krijgt, dan zeg maar een steekproef van een bepaalde dag van een iemand (met eigen voorkeuren, etc).
Afbeelding
José Huntjens
Amerika-ontdekker

Bericht door José Huntjens »

Omni Jacksonville

Wij zijn er in september 2009 geweest. Prachtig hotel op een geweldige plaats. Er tegenover ligt Jacksonville Landings, een winkelcentrum met terrasjes waar het goed toeven is. Mooie uitzicht op de bruggen over de rivier. Vooral het dakterras is een aanrader met zwembad, loungestoelen en fitnesscenter.
thefreeze
Amerikafan
Aantal x V.S. bezocht: 20

Bericht door thefreeze »

angelab schreef:Hoi Steppie,
Let wel het zijn persoonlijke meningen en sommige mensen zijn erg negatief ingesteld, .
Dat is altijd het probleem met recensie-sites. Mensen die een negatieve ervaring hebben posten die meestal eerder dan iemand die tevreden was met het gebodene; dat geeft dus vaak een scheef en onterecht beeld.
1995 + 2008 West, 2010 + 2011 Florida, 2012 West, 2013 FL, 2014 NY / FL, 2015 TX / FL, 2016 TX - LA - MS / FL, 2017 Vegas / FL / FL, 2018 FL / FL, 2019 CA/OR/NV, 2022 FL/2022 FL/CA/NV, 2023 West / Deep south, 2024 FL/FL, 2025 west
jmvdc
Amerikakenner
Aantal x V.S. bezocht: 12

Bericht door jmvdc »

Wij logeren 9 mei voor 1 nacht in het Hilton Cocoa. Vrienden van ons zijn er vorig jaar geweest en vonden het een uitstekend hotel.
angelab
Amerikafan

Bericht door angelab »

Dat is altijd het probleem met recensie-sites. Mensen die een negatieve ervaring hebben posten die meestal eerder dan iemand die tevreden was met het gebodene; dat geeft dus vaak een scheef en onterecht beeld.
Ja dat is altijd jammer!! Ik probeer er meestal wel doorheen te prikken, sommige mensen willen voor een lage prijs de luxe van een 4**** hotel, tja....
Toch vind ik tripadvisor echt een goede site, met persoonlijke foto's van het hotel, geeft toch net altijd weer een ander beeld van wat je op de websites van de hotels ziet!
2008 West USA: http://heukelumgoes2theusa2008.web-log.nl" onclick="window.open(this.href);return false;
2009 Thailand: http://heukelumgoes2thailand.web-log.nl" onclick="window.open(this.href);return false;
2010 Florida: http://heukelumgoes2florida.web-log.nl" onclick="window.open(this.href);return false;
guinevere
Amerika-expert

Bericht door guinevere »

En dat geldt voor alle hotels op zulke websites, dus als je ze met elkaar vergelijkt dan krijg je toch een goed beeld (vind ik).
Afbeelding
MarijkeFL
Amerika-ontdekker
Aantal x V.S. bezocht: 11
Contacteer:

Bericht door MarijkeFL »

Wij hebben in 2008 een week in Best Western Lakeside overnacht.

Een goed hotel voor het geld wat je er voor betaald.
Kamers waren netjes en werden elke dag schoongemaakt.

Het zwembad is niet heel groot maar voldoende.
Verder is er een spelletjes hal internet in de lobie.
Een pizza hut in het hotel.

Het hotel heeft ook een resturant.
Hier hebben wij alleen ontbeten dat was wel goed.

Wat betreft de afstanden tot de parken.
Disney binnen 15 minuten rijden
Universal en Seaworld is ongeveer een 30 minuten.
Steppie
Amerikafan
Contacteer:

Bericht door Steppie »

Thanks!
Plaats reactie
  • Vergelijkbare Onderwerpen
    Reacties
    Weergaves
    Laatste bericht
AllesAmerika.com Forum : Disclaimer