Boek je Amerikareis via een echte USA-expert: Klik hier om alle prijzen voor je USA-reis te vergelijken: vliegtickets, autohuur, rondreis, en meer!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!

Autohuur via www.usareisen.de

Hier kun je alles bedicussiëren over vervoer in en naar Amerika: vliegtickets, auto- en camperhuur, en openbaar vervoer.
hekkie
Amerika-expert
Partner van: Jhek
Aantal x V.S. bezocht: 20
Contacteer:

Re: Autohuur via www.usareisen.de

Bericht door hekkie »

Je zegt het helemaal goed..... :wink:

Marjan
Gr. Marjan

20 USA-reizen:
RNA
Amerika-expert
Aantal x V.S. bezocht: 7
Contacteer:

Bericht door RNA »

Kijk net even op mn usareisen voucher. Er staat Booked and prepaid to ALAMO, maar een stukje verderop staat BOND TO BE PAID BY CLIENTS :shock:
meer mensen die dit hebben?
Afbeelding WA, NY, NJ, PA, MD, VA, FL, TX, MN, HI + Puerto Rico - nog 40 te gaan

Afbeelding
Knabbeltje
Amerikakenner
Aantal x V.S. bezocht: 23

Bericht door Knabbeltje »

Het is me nooit opgevallen dat Alamo dit in verleden bij ons heeft gedaan maar ik vermoed dat er ook een '' bond'' werd vastgehouden op onze kredietkaarten toen .
Bij dollar vorig jaar hebben zij mij wel uitgelegd ,ook al was de betaling voldaan ...dat zij een bepaald bedrag zouden reserveren op mijn kredietkaart als ''bond'' maar dat dit ook terug ingetrokken werd bij het terug afleveren van het voertuig .
RNA
Amerika-expert
Aantal x V.S. bezocht: 7
Contacteer:

Bericht door RNA »

Bedoelen ze met BOND dan iets van borg/deposit?
Ik dacht dat Bond to be paid by clients betekende dat alles nog betaald moest worden :D

Heb dat ook wel is met hotels, die zetten een bepaalde borg vast op je creditcard, dit gebeurd binnen 1 seconde. Wanneer ze de borg weer 'terugstorten' of 'releasen' duurt 't bij mij vaak een paar DAGEN voordat ik weer over dat geld kan beschikken.
Afbeelding WA, NY, NJ, PA, MD, VA, FL, TX, MN, HI + Puerto Rico - nog 40 te gaan

Afbeelding
Harry
Amerika-expert
Partner van: jaha
Aantal x V.S. bezocht: 26
Contacteer:

Bericht door Harry »

RNA schreef:BOND TO BE PAID BY CLIENTS :shock:

Dat is gewoon de borg die je moet betalen door middel van een creditcard, soms wordt er een bedrag "gereserveerd" van je limiet (als je die hebt), soms is alleen het nummer voldoende.
Knabbeltje
Amerikakenner

Neen ,het is gewoon een borg .Het is ook niet het volledige bedrag van de huur .
Ik kan nu niet meer kijken hoeveel bij ons vorig jaar als bond werd vastgezet maar dacht dat het zo rond de 300$ was en dit voor een reservering van ongeveer 900€ .
Mel79
Amerikakenner

Bericht door Mel79 »

Nadat ik dit topic helemaal heb doorgelezen heb ik toch nog wel wat vraagjes..

Hoe kan het dat USAreisen zo goedkoop auto's kan verhuren? Als je kijkt bij Alemo of Hertz, daar betaal je voor een gelijkwaardige auto toch wel 100 tot 200 euro meer.

Daarnaast hebben we interesse in de Equinox, 393 euro voor 2 weken (super-spar-PLUS) en 449 (Super-Inklusiv-PLUS) wat is eigenlijk het verschil tussen die 2? Laat ik nou heeel slecht zijn in Duits..

En de Dodge Nitro is ook wel stoer, die kost maar 7 euro meer. Voor welke zouden jullie gaan, de Equinox of de Nitro? (Nee ik heb geen verstand van auto's ;))

Ow en mijn laatste vraag, mag je met z'n 2en rijden of moet je dat apart aangeven?
Coyote
Amerika-expert
Aantal x V.S. bezocht: 32
Contacteer:

Bericht door Coyote »

Zeker weten doe ik het niet maar ik denk dat usareisen.de (Frost Touristik in dit geval) speciale afspraken maakt met de verhuurmaatschappijen. Zij 'garanderen' een zekere omzet bij de verhuurmaatschappijen en daar zal wel iets tegenover staan waar wij met z'n allen weer van profiteren.

Het verschil tussen beide pakketten heb ik laatst nog beschreven, zie hier.

Welke van de 2 auto's je moet kiezen weet ik zo niet. Zou ik eerst de Nitro moeten zien. Weet in ieder geval dat ik zelf heel graag nog eens de Equinox mee zou willen krijgen.

Je mag zeker met z'n tweeën rijden. De 2e bestuurder geef je terplekke op en de kosten daarvoor zitten al verrekend in het Super-Inklusiv-PLUS pakket. Start je in Californië dan betaal je niets extra voor een 2e bestuurder. Je moet die bij het afhalen van de auto dan nog wel opgeven maar het kan dus voordeliger zijn om dan voor het goedkopere pakket te kiezen.

Roland
Since 1982: 32 visits to the United States!

Lees mijn reisverhalen op www.rschotanus.com en FB.
Old Faithful
Amerika-expert
Aantal x V.S. bezocht: 9

Bericht door Old Faithful »

De kans dat je ook een Equinox meekrijgt als je een auto uit de Equinoxklasse reserveert is niet zo groot. Je reserveert n.l. altijd "of gelijkwaardig" en dat is een midsize-SUV, zoals een Dodge Nitro, Jeep Liberty, Toyota RAV4 of Ford Escape.
En heel misschien heb je wel geluk en krijg je een gratis update naar een standard-SUV, omdat er geen midsize voorradig is.
Groet,

Old Faithful
Mel79
Amerikakenner

Bericht door Mel79 »

Dankjewel voor jullie info! Heb ik veel aan!

Een upgrate naar een grote SUV hoef ik eigenlijk niet eens. Zo'n ding zuipt natuurlijk ook meer benzine ;)

Maar als je een gelijkwaardige auto krijgt dan zit je toch ook goed? Of is die Equinox beter? (heb dus echt geen verstand van auto's ;))

Wij starten en eindigen in Cali, we hoeven dus niets extra's voor de 2de bestuurder te betalen. Het goedkopere pakket (393 euro) zou voor ons ook prima zijn. Het duurdere pakket (449 euro). Denk dat het verschil van 46 euro we; gelijk is aan 1 tank benzine toch? Het maakt dus eigenlijk niet uit welke we nemen. Misschien is de duurdere zelfs handiger. Wat zouden jullie doen?
Coyote
Amerika-expert
Contacteer:

Bericht door Coyote »

Mel79 schreef:Wij starten en eindigen in Cali, we hoeven dus niets extra's voor de 2de bestuurder te betalen. Het goedkopere pakket (393 euro) zou voor ons ook prima zijn. Het duurdere pakket (449 euro). Denk dat het verschil van 46 euro we; gelijk is aan 1 tank benzine toch? Het maakt dus eigenlijk niet uit welke we nemen. Misschien is de duurdere zelfs handiger. Wat zouden jullie doen?
In jouw geval zal het inderdaad niet heel veel uitmaken. In dat geval zou je net zo goed voor het meest uitgebreide pakket kunnen gaan. Vergeet overigens niet de 2e bestuurder expliciet te noemen bij het afhalen. Hij/zij moet nl. ook meetekenen. Bij het reserveren via usareisen.de geef je alleen de hoofdbestuurder op.

Roland

Mel79
Amerikakenner

Bericht door Mel79 »

Dankjewel voor de informatie! Nu weet ik tenminste wat beide betekenen en wat we moeten doen! Morgen boeken!! :)

Nog een vraagje he, als je hem met volle tank krijgt, moet je hem dan ook met volle tank terug brengen? Zo ja, dan ben je denk ik toch goedkoper uit met de goedkoopste optie omdat je hem dan met een lege tank terug kunt brengen
Chi Sin X
Amerika-expert
Aantal x V.S. bezocht: 6

Bericht door Chi Sin X »

Je krijgt hem altijd met een volle tank mee. Met de duurste optie mag hij leeg terug, anders moet hij terug vol zijn.
Coyote
Amerika-expert
Contacteer:

Bericht door Coyote »

Chi Sin X schreef:Met de duurste optie mag hij leeg terug, anders moet hij terug vol zijn.
Dat is niet correct. Bij beide pakketten mag je de auto met een zo leeg mogelijke tank inleveren. Bij het goedkopere tarief moet je echter voor de 1e volle tank betalen, bij het duurdere pakket zit dat bij de prijs inbegrepen.

Roland

Knabbeltje
Amerikakenner

Had je bij dat goedkopere tarief niet de keuze om 1 tank te betalen of zelf te tanken ?Ik dacht dat het zo vroeger werkte als ik bij avis huurde .Komt ook goedkoper uit als je zelf de tank vol giet dan wanneer je hun betaald voor 1 tank .
Coyote
Amerika-expert
Contacteer:

Bericht door Coyote »

Bij Alamo/National ben je tegenwoordig verplicht de eerste tankvulling af te rekenen bij het goedkopere pakket. Dus geen keuze meer, het moet. :wink: Hoe het bij de andere verhuurmaatschappijen geregeld is kan ik zo snel niet terugvinden op de site van usareisen.de.

Roland

Knabbeltje
Amerikakenner

Ok ,dat is goed om te weten :thumbup: .Ik zou natuurlijk al zelf die tank hebben willen vullen :lol: .Maar goed,ik heb deze keer superinclusiv en hoef me daar niet mee bezig te houden .
Onze laatste huur bij dollar (spar pakket)hebben we wel voor een volle tank betaald en achteraf gezien dat het best niet zo voordelig was .
hekkie
Amerika-expert
Partner van: Jhek
Aantal x V.S. bezocht: 20
Contacteer:

Bericht door hekkie »

Coyote schreef:Bij Alamo/National ben je tegenwoordig verplicht de eerste tankvulling af te rekenen bij het goedkopere pakket. Dus geen keuze meer, het moet. :wink: Hoe het bij de andere verhuurmaatschappijen geregeld is kan ik zo snel niet terugvinden op de site van usareisen.de.
Het klopt wat betreft Alamo/National tegenwoordig, hier heb je niet meer de keus zoals voorheen, bij de andere verhuurmaatschappijen was dat tot op heden nog wel steeds het geval is mijn ervaring. Of daar verandering in is gekomen m.i.v. 2010 is mij niet bekend, maar ik heb over een evt. verandering nog nergens iets gelezen, dus ga ik ervan uit dat je hier nog steeds de keuze hebt.

Marjan
Gr. Marjan

20 USA-reizen:
LGQ
Amerika-newbie

Bericht door LGQ »

ik weet ondertussen dat 2de chauffeur kosteloos is bij verhuur in Californië, maar hoe zit dit met 3de (en eventueel 4de) chauffeur? Blijft dit gratis of is dit bijbetalen?
Bernou
Amerika-ontdekker

Bericht door Bernou »

Ik was vanwege de goede berichten ook van plan om een auto te huren via autoreisen.de, ondanks dat ik het maar ingewikkeld vind omdat mijn Duits niet het best is. Ik ga in september 2 maanden rondreisen door west amerika, beginnend in Seattle.
Maar na wat prijzen te hebben vergeleken krijg ik toch echt de goedkoopste deal bij holidaycars.com en dan de WOW actie. Heeft iemand hier ervaringen mee?
Gesloten
  • Vergelijkbare Onderwerpen
    Reacties
    Weergaves
    Laatste bericht
AllesAmerika.com Forum : Disclaimer