Iemand al ervaring met Economy Comfort van KLM ? Wij vliegen op 3 juli heen naar New York met KLM in hun 777 en die heeft deze klasse. Ik was afgelopen jaar nog Platinum bij KLM, maar door de weinige (zakelijke) vluchten vorig jaar, haalde ik dat niveau bij lange na niet. Dus ik wist dat ik dit jaar terug zou zakken naar Gold. Maar de afgelopen maanden stond er nog steeds Platinum in mijn KLM inlogscherm, tot 1 april helaas ... Nu dus weer Gold.
Waarom vertel ik dit; als Platinum zou je dus gratis Economy Comfort upgrade kunnen boeken. En je kan 90 dagen van te voren je stoelen reserveren, dus dat is vandaag ... En omdat ik dus net Gold ben geworden, dacht ik dat ik wel zou moeten betalen. Mijn vrouw heeft zelfde niveau als ik, dus ook dat is jammer. En de kids zijn gewoon Ivory. Ik dacht zowiezo voor hen te moeten betalen, dus twijfelde of ik het wel zou doen.
En ik log net in met de vluchtgegevens, kan de Economy Comfort boeken voor ons 4-en, en wat denk je .... Kosten EUR 0

! Ik weet niet of het een foutje in het systeem is, maar gelijk maar vastgelegd. Ik dacht dat je als Gold 50% korting kreeg of zo ... En ik dacht dus voor de kids te moeten betalen, maar blijkbaar niet

! Ben benieuwd of hier door KLM nog op teruggekomen wordt; vooralsnog staan ze vast en 'bevestigd'.
Maar goed, was ook benieuwd of iemand al ervaring hiermee had, en of het bijvoorbeeld vergelijkbaar is met United Economy Plus, of dat het toch anders is

!