Zo'n document is natuurlijk snel genoeg gemaakt. Lijkt mij ook wel handig. Als je dan een aantal kopieen meeneemt dan vul je het al snel gedetailleerd in.
Ik heb ook twee beoordeling toegevoegd, en daarbij meteen een suffe tikfout gemaakt. Ik zie niet een manier om terug te gaan en dat te corrigeren, of mis ik iets?
Loek schreef:Ik heb ook twee beoordeling toegevoegd, en daarbij meteen een suffe tikfout gemaakt. Ik zie niet een manier om terug te gaan en dat te corrigeren, of mis ik iets?
Die optie is er nog niet bij mijn weten. We hadden er ook naar gevraagd maar in eerste instantie kon dit nog niet. Misschien dat die optie er later nog bij komt (verbeter me als ik mis ben Dennis of Stan)
Grts, Bart
You can't milk a cow with your hands in your pants
Leuk idee van dat formulier! Ik zal eens kijken of dat in het reviewsysteem geintegreerd kan worden.
Loek, wijzigen na afloop kan niet meer (behalve door de mods). De manier om een wijziging te maken is dus momenteel door de mods een PB met je wijzigingen toe te sturen.
Op zich vind ik het erg jammer dat je je eigen review niet meer kunt wijzingen danwel tekst kunt toevoegen. Uit de regels die opgesteld zijn voor de reviews snap ik wel waarom maar onhandig is het wel en lijkt mij bovendien veel extra werk op te leveren voor de toch al druk bezette mods.
Verder vraag ik mij af hoe oud een review mag zijn. Zou me kunnen voorstellen dat reviews ouder dan 5 jaar niet meer zo actueel zijn danwel niet zo nauwkeurig meer zijn.
Ik wil nog even benadrukken, dat fouten die je ontdekt bij jezelf of van een ander, gemeld kunnen worden via het uitroeptekentje links (EDIT: RECHTS) boven, dat hoeft dus niet via PB. Bij een melding krijgen alle mods een berichtje met de relevante informatie en jouw reden tot melding.
Het zelf aanpassen van een review is niet zo op 1,2,3 geprogrammeerd, ik kan dus niks beloven.
GoBieN schreef:Ik wil nog even benadrukken, dat fouten die je ontdekt bij jezelf of van een ander, gemeld kunnen worden via het uitroeptekentje links boven
Coyote schreef:Verder vraag ik mij af hoe oud een review mag zijn. Zou me kunnen voorstellen dat reviews ouder dan 5 jaar niet meer zo actueel zijn danwel niet zo nauwkeurig meer zijn.
Klopt, maar er zijn natuurlijk ook gebieden waar maar weinig AA forumleden komen en dan zou het zonde zijn om die beoordelingen na 5 jaar te verwijderen.
Of blijven oude reviews wel gewoon staan, maar mogen we nu alleen geen oude reviews invoeren?
The views and comments posted in these fora are personal and do not necessarily represent the those of the Management of AllesAmerika.com Forum.
The Management of AllesAmerika.com Forum does not, under any circumstances whatsoever, accept any responsibility for any advice, or recommentations, made by, or implied by, any member or guest vistor of AllesAmerika.com Forum that results in any loss whatsoever in any manner to a member of AllesAmerika.com Forum, or to any other person.
Furthermore, the Management of AllesAmerika.com Forum is not, and cannot be, responsible for the content of any other Internet site(s) that have been linked to from AllesAmerika.com Forum.