Boek je Amerikareis via een echte USA-expert: Klik hier om alle prijzen voor je USA-reis te vergelijken: vliegtickets, autohuur, rondreis, en meer!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!

Vliegen (binnenlandse vlucht en heen- en terugreis)

Hier kun je alles bedicussiëren over vervoer in en naar Amerika: vliegtickets, auto- en camperhuur, en openbaar vervoer.
Chrisp
Amerikakenner
Aantal x V.S. bezocht: 20

Re: Vliegen (binnenlandse vlucht en heen- en terugreis)

Bericht door Chrisp »

Als ik bij Southwest kijk wordt het me inderdaad niet duidelijk waar men die stop planned. Als ik de routemap erbij pak, blijkt dat ze alleen direct vliegen op Denver, Chicago en Baltimore. In één van die steden zal de vlucht dus een stop maken.
Afbeelding
Johny Leoni
Amerika-ontdekker

Bericht door Johny Leoni »

Mel79 schreef: En 450 met de klm is een koopje zeg!

Wanneer vliegen jullie?
9-29 sept. Prijs heeft na onze boeking nog even op 440 EUR gestaan maar daarna is hij weer terug gestegen. Bijna het perfecte moment gekozen om te boeken dus :D
Mel79
Amerikakenner

Bericht door Mel79 »

Leuk! Je gaat in dezelfde periode als ik. En inderdaad, wat een prijs! Wel fijn voor jullie! Kun je lekker wat meer centjes op de plaats van bestemming uitgeven he ;)
Laatst gewijzigd door Rob op 08 apr 2010, 23:33, 1 keer totaal gewijzigd.
Reden: Quote verwijderd. Zie bij de "AllesAmerika.com Mededelingen" a.u.b. "Het quoten (citeren) van andere berichten".
Mel79
Amerikakenner

Bericht door Mel79 »

christvs schreef:Als ik bij Southwest kijk wordt het me inderdaad niet duidelijk waar men die stop planned. Als ik de routemap erbij pak, blijkt dat ze alleen direct vliegen op Denver, Chicago en Baltimore. In één van die steden zal de vlucht dus een stop maken.
Oke, dan weet ik tenminste dat ze toch een stop maken en het geen fout is. Of de stop moet juist LA zijn maar dan kan dan weer niet als ik je bovenstaande verhaal leest.
Mel79
Amerikakenner

Bericht door Mel79 »

Jihoe!! We hebben geboekt! We vertrekken 7 september naar SF en vliegen 28 september terug uit NY met KLM. Beide rechtstreekt voor 720 euro!! We hebben uiteindelijk niet voor de goedkoopste optie gekozen maar voor de snelste. We zijn er blij mee en ik verheug me er super op!!

Nu op naar deel 4 en 5 van het plannen van de reis, auto regelen en hotels zoeken/boeken ;)
Plaats reactie
  • Vergelijkbare Onderwerpen
    Reacties
    Weergaves
    Laatste bericht
AllesAmerika.com Forum : Disclaimer