Boek je Amerikareis via een echte USA-expert: Klik hier om alle prijzen voor je USA-reis te vergelijken: vliegtickets, autohuur, rondreis, en meer!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!
Vliegen (binnenlandse vlucht en heen- en terugreis)
Re: Vliegen (binnenlandse vlucht en heen- en terugreis)
Als ik bij Southwest kijk wordt het me inderdaad niet duidelijk waar men die stop planned. Als ik de routemap erbij pak, blijkt dat ze alleen direct vliegen op Denver, Chicago en Baltimore. In één van die steden zal de vlucht dus een stop maken.
-
- Amerika-ontdekker
9-29 sept. Prijs heeft na onze boeking nog even op 440 EUR gestaan maar daarna is hij weer terug gestegen. Bijna het perfecte moment gekozen om te boeken dusMel79 schreef: En 450 met de klm is een koopje zeg!
Wanneer vliegen jullie?

Leuk! Je gaat in dezelfde periode als ik. En inderdaad, wat een prijs! Wel fijn voor jullie! Kun je lekker wat meer centjes op de plaats van bestemming uitgeven he 

Laatst gewijzigd door Rob op 08 apr 2010, 23:33, 1 keer totaal gewijzigd.
Reden: Quote verwijderd. Zie bij de "AllesAmerika.com Mededelingen" a.u.b. "Het quoten (citeren) van andere berichten".
Reden: Quote verwijderd. Zie bij de "AllesAmerika.com Mededelingen" a.u.b. "Het quoten (citeren) van andere berichten".
Oke, dan weet ik tenminste dat ze toch een stop maken en het geen fout is. Of de stop moet juist LA zijn maar dan kan dan weer niet als ik je bovenstaande verhaal leest.christvs schreef:Als ik bij Southwest kijk wordt het me inderdaad niet duidelijk waar men die stop planned. Als ik de routemap erbij pak, blijkt dat ze alleen direct vliegen op Denver, Chicago en Baltimore. In één van die steden zal de vlucht dus een stop maken.
Jihoe!! We hebben geboekt! We vertrekken 7 september naar SF en vliegen 28 september terug uit NY met KLM. Beide rechtstreekt voor 720 euro!! We hebben uiteindelijk niet voor de goedkoopste optie gekozen maar voor de snelste. We zijn er blij mee en ik verheug me er super op!!
Nu op naar deel 4 en 5 van het plannen van de reis, auto regelen en hotels zoeken/boeken
Nu op naar deel 4 en 5 van het plannen van de reis, auto regelen en hotels zoeken/boeken

-
- Vergelijkbare Onderwerpen
- Reacties
- Weergaves
- Laatste bericht
-
- 19 Reacties
- 1404 Weergaves
-
Laatste bericht door BahamaOne
-
- 4 Reacties