Boek je Amerikareis via een echte USA-expert: Klik hier om alle prijzen voor je USA-reis te vergelijken: vliegtickets, autohuur, rondreis, en meer!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!
hoe krijg ik een driving record uit nederland
-
- Amerika-newbie
hoe krijg ik een driving record uit nederland
ja de titel zegt het al heb alles afgezocht maar niets gevonden
wie kan me helpen
ben het nodig om mijn auto te verzekeren in america
wie kan me helpen
ben het nodig om mijn auto te verzekeren in america
- ned in MO
- Amerika-expert
- Contacteer:
Re: hoe krijg ik een driving record uit nederland
Contact opnemen met je oude verzekeringsmaatschappij? en om verklaring (in het engels) vragen.
niet zo moeilijk lijkt mij?
niet zo moeilijk lijkt mij?
Wat ned in MO zegt.
@erik_arends
Ik had een tijd geleden ook zo'n record. Maar daarna te lang geen auto op mijn naam en kan nu >150% premie betalen voor mijn auto.
Als je dus van plan bent langere tijd geen auto op je naam te hebben wissel dan af en toe de tenaamstelling van de auto van bv een familie lid.
Ik had een tijd geleden ook zo'n record. Maar daarna te lang geen auto op mijn naam en kan nu >150% premie betalen voor mijn auto.
Als je dus van plan bent langere tijd geen auto op je naam te hebben wissel dan af en toe de tenaamstelling van de auto van bv een familie lid.
-
- Amerika-newbie
ok dankjewel zal eens zien wat ik kan doen ben nammelijk al in america
en zal zo 1 2 3 ook niet terug gaan naar nederland
we hebben zon beetje aan alles gedacht maar niet aan dit lol
maar bedankt iedereen
en zal zo 1 2 3 ook niet terug gaan naar nederland
we hebben zon beetje aan alles gedacht maar niet aan dit lol
maar bedankt iedereen
- ned in MO
- Amerika-expert
- Contacteer:
Na het eerste jaar een am rijbewijs te hebben zal je premie drastish naar beneden gaan (was bij mij zo)
Betaalde 14 jaar geleden $165 per maand voor een oude auto en nu $50 per maand voor een VW Touareg.
Premie is ook afhankelijk van waar je woont.
Betaalde 14 jaar geleden $165 per maand voor een oude auto en nu $50 per maand voor een VW Touareg.
Premie is ook afhankelijk van waar je woont.
Dat zal dan afhankelijk zijn van je verzekeringsmaatschappij. Ik heb van mijn NL verzekeringsmaatschappy een verklaring gekregen van schadevrij rijden (ongeveer zes jaar, zo lang als ik een eigen auto heb gereden), die ik door een officiele vertaler hebben laten vertalen. Die verklaring werd vervolgens door mijn US verzekeraar (Premier) geaccepteerd als drive record. Ik rij mijn VW Passat dus vanaf het begin met lage premie, ongeveer $60 per maand. Heb ook geen premie verlaging gehad na het eerste jaar.
-
- Vergelijkbare Onderwerpen
- Reacties
- Weergaves
- Laatste bericht
-
- 2 Reacties
- 1250 Weergaves
-
Laatste bericht door dutch_in_seattle
-
- 1 Reacties