Sandy schreef:Ik vind dat iedereen wel in herhaling valt - Hetzelfde is nu al zo vaak door verschillende personen gezegd ..
Volgens mij vinden jullie het ergens nog leuk ook ; ))
En ik moet steeds hetzelfde terug zeggen... Jullie willen precies graag mij in de grond boren ofzo. Ik ben ni doof of ni blind, als ik het ene keer lees is het ook wel goed.
Ten eerste, ik verdoe mijne tijd niet. Ik zoek informatie over iets waar ik ni alles over weet en da is belangrijk, informatie zoeken is tijd verdoen?
Ten tweede, jullie kennen mij niet, dus waarom doen jullie allemaal alsof ik nooit naar Amerika zou kunnen gaan? Al zou ik heel veel geluk hebben en win ik tientalle milioenen mee de lotto, werk ik heel hard voor een goed diploma en dat ik in Amerika zou kunnen gaan werken, volgens jullie haalt dat toch nx uit.
Het enigste da ik hier achter zou laten, is mijn moeder, voor de rest heb ik hier nx. En sorry hoor, het speelt mij gene rol of ik nu alleen in een appartement woon of ni, ik vind iemand die samenwoont veel gemakkelijker, beetje minder kosten, je hebt direct iemand om iets tegen te zeggen.
Zoals ik nog al een paar keer gezegd heb, ik en mijn moeder gaan er nog genoeg informatie over zoeken, wat ik juist kan doen. Waarschijnlijk zal ik eerst naar school gaan voor een hoger diploma.
En weeral, acteren is een droom, of dat gebeurt weet niemand, daar gaat het ten eerste niet over, dus waarom blijven jullie daar commentaar op geven die ik al heb gekregen?