Boek je Amerikareis via een echte USA-expert: Klik hier om alle prijzen voor je USA-reis te vergelijken: vliegtickets, autohuur, rondreis, en meer!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!

Welke fastfood raad jij aan?

Als je reisvraag niet over een specifieke staat of regio gaat, hoort het hier thuis.
Isis
Amerika-expert
Aantal x V.S. bezocht: 11
Contacteer:

Welke fastfood raad jij aan?

Bericht door Isis »

In de USA zijn veel heel veel fastfood-ketens. Wij hebben er 18 jaar geleden wel een paar gehad maar ik vond niet alles lekker. Bij Mac D vind ik de broodjes niet om te pruimen... zacht, week en zoetig. Indertijd hadden ze in een aantal staten een Mickey D een knapperig pistoletje met een pittige hamburger steak met pittige saus. Deze was onze favoriet. Nou was dat een special en ik heb het in Europa ook nooit gezien. Wij bestelden altijd Medium cola of sprite zonder ijs (vies chloor smaakje en koud aan mijn tanden) .. dan kreeg je toch een volle bak!!! Genoeg voor zijn tweeën (studenten).
Maar mijn vraag is eigenlijk welke fastfood heeft jullie voorkeur en waarom (niet vanwege wifi...:-) )?
EN dan doel ik niet alleen op de Wendy's, Mac D en Burger King, maar ook op Safe way, Taco Bell, Pizza Hut, KFC, en nog vele anderen.
Wat vond je lekker..
Waar was dat .. (fastfoodketen)

Het leek me leuk om een indruk te krijgen van meningen over Fastfood waar bijna iedereen wel een keer komt.
.. mag dat bij algemeen reizen of is dit meer lounge?
Overzicht reizen met camper 2020 staat de 10e camperreis op programma.
Bramster
Amerika-expert

Re: Welke fastfood raad jij aan?

Bericht door Bramster »

Niet helemaal fast food, maar wel fantastisch. Mede ook door de inrichting van her restaurant en de winkel.

Afbeelding
Cracker Barrel

ook ben ik gek op lokale family restaurants, omdat die vaak net even anders zijn.

En hou er van voor speciale aanbiedingen te gaan Zo was er laatst een gratis starter voor iedereen die bij Applebees tijden de lunch aan de bar eet.

Afbeelding
Applebees
Clint
Amerika-expert

Bericht door Clint »

Ik ben een enorme Taco Bell liefhebber, maar ik hou dan ook al enorm van de Mexicaanse keuken. Ik ga vaak voor de Crunchwrap Supreme, de Chicken Quesidilla en de Cheezy Fiesta Potatoes. Maar ook de taco's (soft of hard shell) zijn (wat mij betreft) goed te pruimen.

Arby's is een andere keten waar ik fan van ben. Ze doen daar vooral aan broodjes roastbeef. Wendy's is mijn favoriet van de nationaal opererende fastfood burger tenten. Vooral de Baconator en ik moet zeggen dat ik hun French Fries ook veel beter vind dat McD of BK. Pizzahut vind ik niet zozeer fastfood als in de andere tenten, je gaat er toch echt zitten en zo snel is het niet (of delivery), maar ik ben wel echt een enorme PH fan (zeker vergeleken met Domino's of Papa John's).
Confidence: the feeling you experience before you fully understand the situation.
Clint's Thoughts
yarrah
Amerika-expert

Bericht door yarrah »

Ik ben gek op aziatisch eten en de Panda Expres vonden wij erg lekker en vooral gezond.
Vooral de orange chicken.
Go T@bbing!!!!

Laatste reisverslag canada:
http://www.rwndbr.nl" onclick="window.open(this.href);return false;
Petra/VS
Medebeheerder
Contacteer:

Bericht door Petra/VS »

Noodles & Co! Superlekkere pastagerechten hebben ze daar. Verder heb ik, als we reizen, het liefst Subway of chili van Wendy's.
Boek hier uw Nederlandstalige rondleidingen in en rond Washington DC
Dagboek over ons leven in de VS(reisverslagen rechtse kolom)
"Heaven and Earth never agreed to frame a better place for man's habitation than Virginia"~Capt. John Smith
jmvdc
Amerikakenner
Aantal x V.S. bezocht: 12

Bericht door jmvdc »

Onze absolute favoriet is

Johnny Rockets: type "diner" style met onder andere fantastische burgers, al goed vertegenwoordigd in verschillende staten

Jack in the box: burgers!!

In San Francisco: Lori's diner, er zijn drie restaurants van te vinden, lekker eten en niet alleen burgers, héél mooi ingericht
Jolien87
Amerika-newbie

Bericht door Jolien87 »

Ik ben zot van Culver's! Voorlopig zijn ze denk ik enkel aanwezig in het noorden, hoewel dat wel snel aan het veranderen is neem ik aan. Hun hamburgers hebben terug dat ietsje meer authentieke. Ze maken ook reclame voor hun 'butterburgers'. Toen ik er een jaar woonde hadden ze een hamburger met blue cheese, absoluut mijn favoriet. Vorig jaar hadden ze die echter niet meer.

Als je eentje tegenkomt, moet je er toch eens langsgaan hoor. Hun Fudge Pecan en Turtle sundaes zijn ook ongeloooooflijk lekker. :)

Daarnaast vind ik Wendy's ook beter dan de rest. En Chili's, als dat nog fastfood is, hoort er ook steeds bij!

Laat het smaken!
Katja
Amerika-expert
Aantal x V.S. bezocht: 12
Contacteer:

Bericht door Katja »

Ik heb Panda express nooit als gezond ervaren maar wel erg lekker. Taco Bell is mijn favoriet qua fastfood en in het zuidwesten Carl JR.
Njit
Amerika-expert
Partner van: SpaceAce
Aantal x V.S. bezocht: 11
Contacteer:

Bericht door Njit »

Bramster schreef:ook ben ik gek op lokale family restaurants, omdat die vaak net even anders zijn.
Perkins is ook zo'n Family restaurant. Het leuke is dat ze ook een bakkerij hebben waar je taarten kunt kopen :)
Zie http://www.perkinsrestaurants.com/

Afbeelding
Homepage met al onze reis- en fotoverslagen bij elkaar: https://kloenies.nl/
stijnec
Amerikafan
Aantal x V.S. bezocht: 19

Bericht door stijnec »

Ruby Tuesday (niet echt fastfood, wel goedkoop en lekker) en Carl Jr's
Afbeelding
US-fanboy
Amerikakenner
Aantal x V.S. bezocht: 25

Bericht door US-fanboy »

De quesadillas van Taco Bell, de subs van Subway, kip van KFC en vorig jaar hebben we Chipotle ontdekt. Mexicaanse fastfood in de vorm van burrito's en taco's.
Ik vond ze eerst wel een beetje prijzig maar als je ziet wat je er voor krijgt :thumbup:. Dit jaar gaan we ze zeker veel bezoeken.
guinevere
Amerika-expert

Bericht door guinevere »

Wow, ik zie veel restauranten hier voorbij komen waar ik bij fastfood nooit aan gedacht zou hebben ... misschien betekent dat dat ik vaker fastfood eet dan ik dacht! :lol:

Mijn favoriet is Sonic, grotendeels vanwege de lemon berry slush. Chick-Fil-A vind ik lekker, en als ik trek heb ik zout dan gaat McDonalds er ook wel in.
Afbeelding
Clint
Amerika-expert

Bericht door Clint »

guinevere schreef:Wow, ik zie veel restauranten hier voorbij komen waar ik bij fastfood nooit aan gedacht zou hebben ... misschien betekent dat dat ik vaker fastfood eet dan ik dacht! :lol:
Applebees, Cracker Barrel, Ruby Tuesday etc zijn geen fastfood. Alles waar je gaat zitten en iets besteld met service aan tafel is geen fastfood imo. Dus wees niet bang, je eet niet meer fastfood dan je dacht :wink:
Confidence: the feeling you experience before you fully understand the situation.
Clint's Thoughts
Dento
Amerika-expert
Contacteer:

Bericht door Dento »

Opvallend hoeveel mensen gek zijn op Wendy's, Arby's en Taco Bell, drie fastfood ketens waar je mij niet snel zult zien, zeker bij de laatste twee niet 8)

Panda Express is altijd wel lekker, en natuurlijk Subway. Ook lekker en erg leuk is Sonic, waarbij ze ouderwets het bestelde eten naar je auto komen brengen; bij veel Sonics (niet alle) gebeurt dat op rolschaatsen, zoals je vroeger in de films zag in de jaren '50 en '60.

In Texas is Whataburger ongetwijfeld een must - de lekkerste fastfood burger in heel Amerika, en voor Mexicaans fastfood in Texas is Taco Cabana aan te raden.

Als je ooit in Colorado bent (hoewel er ook 2 in Wyoming te vinden zijn, en 1 in Idaho en 1 in North Dakota), dan moet je echt eens Good Times proberen: heerlijke frietjes en heerlijke burgers, waarbij vooral de Spicy Guacamole Bacon Burger een aanrader is!
~ “Experience is something you don't get until just after you need it.” - Steven Wright ~

Onze website | Mijn blog
Pete.Z
Amerika-expert
Contacteer:

Bericht door Pete.Z »

Mijn grote favoriet, Jack in the Box.

Lekkerste (voor zover fastfood dat is) van allemaal.
RiverCola
Amerika-expert
Aantal x V.S. bezocht: 4

Bericht door RiverCola »

waarbij vooral de Spicy Guacamole Bacon Burger een aanrader is!

OOOHHH! Dat klinkt lekker!

Hier nog een fan van Panda Express, de Orange Chicken maar zeker ook de beef-reepjes met broccoli! Voor een goed broodje is Subway natuurlijk een uitkomst ook al ben ik niet helemaal kapot van het brood zelf.
We hebben ook een keer bij Inn 'n Out gegeten omdat iedereen beweert dat het zo gezond (= relatief natuurlijk :wink: ) en lekker is, maar daar was ik het dus niet mee eens. Behoorlijk vet en helemaal niet bijzonder.

Bij Applebee's ben ik, na 3 rondreizen, nog nooit geweest. Iedereen hier is razend enthousiast maar ik ben er simpelweg nog nooit 1 tegen gekomen :roll:
Coyote
Amerika-expert
Aantal x V.S. bezocht: 32
Contacteer:

Bericht door Coyote »

Ik mis hier mijn favoriete fastfoodrestaurant: In-N-Out Burger.

Nergens zulke lekkere frietjes en burgers gehad. :mrgreen:

Roland
Since 1982: 32 visits to the United States!

Lees mijn reisverhalen op www.rschotanus.com en FB.
Bandido
Amerika-expert

Bericht door Bandido »

Ik eet eigenlijk hoogst zelden fastfood, maar als ik dan toch eens "zondig", dan ga ik voor Chick-Fil-A. Ik weet trouwens niet of die buiten het Zuiden ook in de rest van het land zijn te vinden. Verder toch ook Wendy's, Arby's of TacoBell. Ik eet trouwens ook wel bij Moe's (TexMex).
"Keep Georgia On Your Mind"
mtlang84
Amerika-ontdekker

Bericht door mtlang84 »

Red Robin. Al is het alleen maar voor de seasoning :)
ned in MO
Amerika-expert
Contacteer:

Bericht door ned in MO »

Braums is een van mijn favolrieten qua burger en friet en voor broodjes Panera bread of einstein (bagels)

Chinees en gezond???????? Ja als je de salade bar neemt....en dat is niet erg chinees natuurlijk
Plaats reactie
  • Vergelijkbare Onderwerpen
    Reacties
    Weergaves
    Laatste bericht
AllesAmerika.com Forum : Disclaimer