Boek je Amerikareis via een echte USA-expert: Klik hier om alle prijzen voor je USA-reis te vergelijken: vliegtickets, autohuur, rondreis, en meer!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!

Welke fastfood raad jij aan?

Als je reisvraag niet over een specifieke staat of regio gaat, hoort het hier thuis.
The Baconator
Amerika-ontdekker

Re: Welke fastfood raad jij aan?

Bericht door The Baconator »

Mooie topic!

Mijn favoriet mag duidelijk zijn: Wendy's (zie avatar en gebruikersnaam :) )

In Nederland eet ik helemaal niet vaak fastfood, maar in Amerika ga ik altijd mijn boekje te buiten. Ik probeer zoveel mogelijk verschillende ketens mee te pikken.
Andere favorieten: Panda Express en Taco Bell (al vind ik de gemale bonensaus niks)
2006-Las Vegas
2007-South-West
2008-Washington State
2009-New York
2010-The Deep South
Bandido
Amerika-expert

Bericht door Bandido »

wiepster schreef:Ik vind Panera trouwens niet echt "fast food", net zo als de andere restaurants die ik op noemde, meer plekken waar je heerlijk kan lunchen.
Ja, daarom dacht ik daar ook niet meteen aan. Behalve Panera, Einsteins denk ik dan bv ook nog aan Doc Green's of Fresh 2 Order (lokale ketens in het Zuiden). Allebei ook "snel", maar wel gezond, want ze hebben vooral soepen en salades. Als ik buiten de deur lunch ga ik meestal naar dat soort zaken; wat ik "fastfood" noem, daar kom ik hoogst zelden.
"Keep Georgia On Your Mind"
vana
Amerika-expert
Aantal x V.S. bezocht: 4
Contacteer:

Bericht door vana »

ik ben nog nooit bij Wendy's geweest maar wat me opvalt op de site is dat de hamburgers vierkant zijn :shock:
Dat ziet er vreemd uit zeg, hamburgers horen rond te zijn!

Marjon
Clint
Amerika-expert

Bericht door Clint »

Ik vond de slogan wel grappig verzonnen: "we don't cut our corners" ;)
Confidence: the feeling you experience before you fully understand the situation.
Clint's Thoughts
Bandido
Amerika-expert

Bericht door Bandido »

vana schreef:Dat ziet er vreemd uit zeg, hamburgers horen rond te zijn!
Tja, ach ze zijn al jaren vierkant bij Wendy's en ze hebben destijds iets willen bedenken om zich te onderscheiden. Tussen al die tig hamburgerzaken moet je toch iets doen om op te vallen. :wink:
"Keep Georgia On Your Mind"
guinevere
Amerika-expert

Bericht door guinevere »

Long John Silver's ... die was ik gisteren even vergeten. Zit (gelukkig haha) niet bij mij in de buurt, dus ik eet er eigenlijk alleen als we op reis zijn.
Afbeelding
Vol
Amerikafan

Bericht door Vol »

Geen idee of ze 'nationwide' zijn maar als je gezond 'fast food' wil eten dan is 'Sweet Tomatoes' ook een aanrader.

Feitelijk een lange salad bar voor ieder wat wils maar ze hebben ook de wat minder gezonde dingen als pizza broodjes, pastas en een (chocolate) icecream machine.

Oh en bijna vergeten. Het is een lokale keten maar als je eens in Phoenix bent, zoek dan een 'YC's Mongolian Grill' op.
Je zoekt je eigen ingredienten uit en dat wordt dan op een warme plaat gegrilld. Kan je zo gezond/ongezond maken als je zelf wil.

Disclaimer: Fastfood is imo een restaurant waar je geen bediening aan de tafel krijgt muv naleveringen.
Staceybeesie
Amerika-expert

Bericht door Staceybeesie »

guinevere schreef:Long John Silver's ... die was ik gisteren even vergeten. Zit (gelukkig haha) niet bij mij in de buurt, dus ik eet er eigenlijk alleen als we op reis zijn.
Bij ons (gelukkig) ook niet.... Erg lekker inderdaad. Goed alternatief voor het zaterdags lekkerbekkie van de NL markt heb ik gemerkt ;-)

Sweet Tomatoes is hier ook favoriet. DIe zit dan weer wel in de buurt, hi hi hi.
Claire
Amerikafan

Bericht door Claire »

Naast Inn-N-out burger eest ik ook graag bij Friendly's. Vooral de toetjes zijn erg lekker.
newengland
Amerikafan

Bericht door newengland »

:) Over het algemeen vind ik al die fast food ketens niet te eten. Maar als ik dan toch ergens heen moet dan maar naar een burger tent waar men in ieder geval geen bord met plaatjes voor hun neus hangt tijdens het bakken van de hamburger omdat het ze anders niet snappen :shock:

Johnny Rocket - Five Guys - Fuddruckers
Staceybeesie
Amerika-expert

Bericht door Staceybeesie »

De eerste keer dat wij naar Five Guys gingen.....
"U wilt echt twee keer patat????"
Uh ja, voor ons allebei patat....

Nou dat was gelijk de laatste keer! hahaha
En de pelpinda's vooraf doen het hem daar he?
pollyblue
Amerikakenner
Aantal x V.S. bezocht: 30

Bericht door pollyblue »

In het Oosten van de USA heb je Friendly's, wat wij wel de moeite vonden. Maar echte fastfood is het niet.
KFC smaakt me wel als ik uitgehongerd ben, dan valt de vettigehid van de kip niet zo op :)
Burger king is niet echt je dat, wendy's valt wel mee. Een gewone McDo smaakt me nog het best.
Hoewel een pizza Mia van de pizzahut er ook altijd wel ingaat!
Indien Subway ook onder de fastfood valt; mijn favoriet!
Amikix
Amerikakenner

Bericht door Amikix »

Brrr, fast food, als het geen noodgeval is dat vermijd ik het liever, ook al omdat je geen idee hebt waar het vlees vandaan komt en wat ze er wel of niet mee gedaan hebben, zie bijvoorbeeld Food, Inc.

Voor snel en gezond eten inderdaad Chipotle, Noodles&Company en Tokyo Joe's (rijstgerechten en sushi). De Whole Foods supermarkt heeft behalve boodschappen ook een hele afdeling met salades en warme gerechten!
Bramster
Amerika-expert

Bericht door Bramster »

@Dento

Huh ? Wat een slechte quote. Pas maar op dat je niet gebanned wordt :D

Schoot me nog een restaurant te binnen. Waar je gewone simpele family food kunt eten. maar de meesten halen het er op. Voor zover hebben ze geen DT.

Afbeelding

Simpel en Lekker.
Clint
Amerika-expert

Bericht door Clint »

Boston Market kan je ook in het vriesvak van de supermarkt vinden :)

Ik was trouwens White Castle nog vergeten. I love Sliders!
Confidence: the feeling you experience before you fully understand the situation.
Clint's Thoughts
guinevere
Amerika-expert

Bericht door guinevere »

De Boston Market op 5 minuten van mijn huis heeft wel een DT, dus het zal er wel van afhangen waar je bent.
Afbeelding
Dento
Amerika-expert
Contacteer:

Bericht door Dento »

Bramster schreef:@Dento

Huh ? Wat een slechte quote.
Kijk: dit zou nu een uitgelezen plek zijn om een gehele of gedeeltelijke relevante quote te plaatsen zodat ik (en ieder ander) weet welke quote je aan refereert, want dat is nu - één pagina en twee berichten van mij met quotes erin verder, in plaats van één bericht verder - voor iedereen onduidelijk... :wink: In zo'n geval is het aan te raden om wél te quoten uit het bericht... 8)
Staceybeesie schreef:Five Guys
Ook erg lekker, inderdaad.
Amikix schreef:Tokyo Joe's (rijstgerechten en sushi)
Tokyo Joe's is ook zo'n twijfelgeval of het nu wel of niet fastfood is, denk ik - maar wel lekker! :lol:
~ “Experience is something you don't get until just after you need it.” - Steven Wright ~

Onze website | Mijn blog
Coyote
Amerika-expert
Aantal x V.S. bezocht: 32
Contacteer:

Bericht door Coyote »

Volgens mij ging het in dit topic om fastfood. Zie toch veel berichten/voorbeelden voorbij komen dat toch echt geen fastfood is... :nono: :think:

Roland
Since 1982: 32 visits to the United States!

Lees mijn reisverhalen op www.rschotanus.com en FB.
Loes88
Amerika-ontdekker
Aantal x V.S. bezocht: 10

Bericht door Loes88 »

Wat overigens ook absoluut een van mijn favorieten is; Pita Pit. http://www.pitapitusa.com. Jack in the Box vond ik de lekkerste frietjes hebben, en zoals ik al eerder zei, In 'n Out heb ik érg vaak een bezoekje gebracht in mijn jaar in California. 8)
TerlinguaCreek
Amerikafan
Aantal x V.S. bezocht: 5

Bericht door TerlinguaCreek »

5 Guys Burgers 'N Fries vind ik persoonlijk het lekkerste, daarna Wendy's.
De burgers bij 5 Guys kun je helemaal zelf samenstellen, d.w.z.: de topping (bijvoorbeeld gebakken ui) en de sauzen (inclusief mayonaise, heb ik in geen enkele andere fastfood-keten gezien in de USA).
Zo kun je Nederlands broodje "hamburger speciaal" eten, maar dan met écht goede hamburger ;)
De fries zien er soms wat apart uit omdat de schil er nog omheen zit, maar daar proef je uiteraard niets van... en de porties zijn echt ENORM. Ik wilde eerst een "large" fries, maar dat werd me door de medewerkster sterk afgeraden destijds :mrgreen:
Ze zitten helaas niet overal in de USA, maar zijn wel flink aan het uitbreiden.

http://www.fiveguys.com/menu.aspx
2009: New York + Coast-to-Coast (Miami - Los Angeles)
2010: New York + Southwest
2010: Las Vegas
2011: San Francisco - Las Vegas
2014: Seattle - Seattle (o.a. 101, Yosemite, Las Vegas)
Plaats reactie
  • Vergelijkbare Onderwerpen
    Reacties
    Weergaves
    Laatste bericht
AllesAmerika.com Forum : Disclaimer