Boek je Amerikareis via een echte USA-expert: Klik hier om alle prijzen voor je USA-reis te vergelijken: vliegtickets, autohuur, rondreis, en meer!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!

eerste maal naar orlando...

Hier kun je berichten plaatsen over de staat Florida.
Plaats reactie
reivax
Amerikafan

eerste maal naar orlando...

Bericht door reivax »

hallo...

ik vertrek in juni voor de eerste maal naar orlando... m'n vraag is nu welke temperaturen ik daar mag verwachten in juni...?

en heeft er soms al iemand in het hotel verbleven waar we geboekt hebben, en wat ze ervan vonden...
http://www.comfortinnorlando.com/index.htm

alvast bedankt voor de reactie's... :wink:
enger003
Amerikakenner
Contacteer:

Re: eerste maal naar orlando...

Bericht door enger003 »

In juni heb je over het algemeen prima weer, nog net niet de hitte van juli & augustus.
Wel is het huricaneseizoen dan al aan de gang.
Kijk voor meer info maar eens op het speciale florida forum
(http://www.floridaforum.nl)
Eric
Laatst gewijzigd door enger003 op 26 jan 2006, 18:45, 1 keer totaal gewijzigd.
kijk ook eens op mijn weblog:
http://engers.web-log.nl
Jez
Amerikafan

Bericht door Jez »

Hoi Reivax,

Op deze website kun je het weer overal ter wereld checken. Je kunt ook de geschiedenis van het weer bekijken; gewoon even de datum veranderen!

Hou er rekening mee dat Orlando in de zomer heet en erg vochtig/benauwd is en dat dit ook het muskieten-seizoen is. Winter/vroege voorjaar is kwa weer de beste reisperiode. Zonnebrand en anti-mug mee dus!

Het hotel ken ik niet. Ik zit over 3 weken in Orlando, maar heb nog geen hotel geboekt.

Groetjes, Jez
4me
Amerikafan
Contacteer:

Bericht door 4me »

Vorig jaar waren wij in juni in Orlando. Weer was soms wisselvallig, maar altijd lekker warm. Het ene moment had je een blauwe lucht en dan plots een flinke onweersbui met veel bliksem en dan klaarde het weer prachtig op. Soms bewolkt, maar steeds warm en je zag prachtige regenbogen 8)
Was eigenlijk best lekker, zo'n warme douche deed je best goed :wink:
Wij hebben tijdens ons verblijf tropische storm Arlene ontmoet. Zij achtervolgde ons een beetje door de zuidelijke staten. Was ze een hurricane of verloor zij kracht. Ze werd dus een tropische storm. Alle tv zenders hielden je op de hoogte van het laatste nieuws, prima geregeld allemaal.
Ga er lekker van genieten, maar neem een dun opvouwbaar regenjasje mee...... je weet het nooit.
Jeannine
reivax
Amerikafan

Bericht door reivax »

bedankt voor alle info en reactie's... :wink:
Plaats reactie
  • Vergelijkbare Onderwerpen
    Reacties
    Weergaves
    Laatste bericht
AllesAmerika.com Forum : Disclaimer