Boek je Amerikareis via een echte USA-expert: Klik hier om alle prijzen voor je USA-reis te vergelijken: vliegtickets, autohuur, rondreis, en meer!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!

High School Year

Als je een vraag hebt over non-immigratievisa (tijdelijk verblijf in de VS), kun je die hier stellen.
Plaats reactie
KennethBelg
Amerika-ontdekker

High School Year

Bericht door KennethBelg »

Ik zit nu in mijn 3e jaar, en eigenlijk wou ik na m'n 6e jaar naar Amerika. (Nu niet meer, omdat je nu niet meer naar daar mag als je van de middelbare school afbent.)
Weet iemand of het nu echt zo is dat je na je Middelbaar niet meer naar daar mag?
En is het ook waar dat ze in de zuidelijkere staten zoals Alabama minder geneigd zijn naar buitenlandse mensen zoals exangche students?

Groeten ;)!
ned in MO
Amerika-expert
Contacteer:

Re: High School Year

Bericht door ned in MO »

Ja vooral niet met een tshirt lopen met de tekst: I am a foreign exchange student :roll: :mrgreen:
Bennogr
Amerika-expert

Bericht door Bennogr »

Hard maar waar: hangt van je huidskleur af. Als blanke uitwisselingsstudent word je overal in de VS als'interessant' gezien. Als je huid wat donkerder is, wordt men pas echt aardig als ze merken dat je uit Europa komt.
Nog 1 keer verhuisd, naar Philadelphia.
Grandu
Amerika-expert
Contacteer:

Bericht door Grandu »

Voor een High School is er een leeftijdslimiet, vaak moet je bij aanvang van het jaar jonger zijn dan 18 jaar.
Ik wilde ook een High School jaar doen maar heb er voor gekozen om in de zomervakantie een taalcursus te gaan doen in de VS, nadat ik het laatste jaar van de middelbare school heb afgesloten.

Succes met je plannen, ik hoop dat het je gaat lukken!
The end and a new beginning - http://derkdegeus.blogspot.com/

“Travel is fatal to prejudice, bigotry, and narrow-mindedness.”
---Mark Twain
Plaats reactie
  • Vergelijkbare Onderwerpen
    Reacties
    Weergaves
    Laatste bericht
AllesAmerika.com Forum : Disclaimer