Na een hele tijd dit forum te hebben gevold, heb ik me geregistreerd om ons reis te posten. Ik ben heel benieuwd wat jullie als ervaringsdeskundigen van ons route vinden.
We gaan van 20 mei tot 13 juni a.s. voor het eerst in ons leven naar de USA

20-5 AMS - NYC
21-5 NYC
22-5 NYC
23-5 NYC
24-5 NYC > LA
25-5 LA (hotel in santa monica)
26-5 LA > Palm Springs (met omweg door de bergen, ten noorden van LA Angeles National forest, 1,5 uur omrijden ongeveer)
27-5 Palm Springs > Laughlin (lange route door Joshua Tree NP)
28-5 Laughlin > Williams
29-5 Williams (deze dag rijden we vroeg naar Grand Canyon, hele dag GC dus, om savonds weer naar ons hotel in Williams te gaan)
30-5 Williams > Las Vegas (LV) (We komen langs hover dam, waar we gaan wandelen ofzo)
31-5 LV
1-6 LV
2-6 LV
3-6 LV > Lone Pine (door Death Valley)
4-6 Lone Pine > Yosimite NP (YP)
5-6 YP
6-6 YP
7-6 YP > Sequoia NP
8-6 Seq. NP > Marina (of omstreken aan de kust californie)
9-6 Marina > San Frans.
10-6 SF
11-6 SF
12-6 SF > Amsterdam
Zoals jullie kunnen zien proberen we zo veel mogelijk zelf te plannen/boeken. Na heel wat lezen en overleggen zijn we tot deze route gekomen.
We houden ervan om steden te bekijken (op eigen houtje) en een aantal dagen te relaxen en te genieten van het weer etc.
We zijn benieuwd wat jullie ervan vinden. We hebben bewust gekozen om niet langs Bryce (etc) te gaan, omdat dit een behoorlijk stuk omrijden is. Het zal een heel mooi park zijn, maar we zijn maar een paar weken in de USA en we zien al heeeel veel naar ons idee. Dat is ons gedachte daarover

Hebben jullie misschien nog tips hoe we de dagen in Yosimite NP het mooist door kunnen komen? We zitten te denken aan een tent te huren. Tips???
En misschien nog een hotel tip in San fransisco?
Alvast bedankt voor jullie reactie!
ps we gaan met een half volle koffer die kant op, en willen met een volle terug