Boek je Amerikareis via een echte USA-expert: Klik hier om alle prijzen voor je USA-reis te vergelijken: vliegtickets, autohuur, rondreis, en meer!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!

Mel79: Eindelijk is het zo ver!

Voor algemene vragen over de zuidwestelijke staten: Californië, Nevada, Utah, Arizona, Colorado, New Mexico en Texas.
Nici
Amerikakenner
Aantal x V.S. bezocht: 7
Contacteer:

Re: Mel79: Hotel Death Valley

Bericht door Nici »

Hoi Gino,

Bedankt, ik heb een spiegelreflex, statief en zelfontspanner, dus ik ga het zeker proberen met jouw tips!

groetjes, Nicoline
http://www.roadbook2013.blogspot.com/ Verslag juni 2013: Alburquerque - Las Vegas
http://www.roadbook2012.blogspot.com/ Verslag juni 2012: Las Vegas-Denver (met Havasupai en GT/Y)
http://juliannicoline.blogspot.com/ Verslag Juni 2010: SF-Phoenix.
Mel79
Amerikakenner

Re: Mel79: Hotel Death Valley

Bericht door Mel79 »

Oke, we hebben besloten om toch voor het FC te gaan. Dit omdat het toch iets centraler ligt. We kunnen in de avond altijd nog naar de middle of nowhere rijden :)

Iedereen bedankt voor de tips en de hulp!
Mel79
Amerikakenner

Re: Mel79: Hotel Bryce Canyon

Bericht door Mel79 »

De hotels in Yosemite, Lee Vinning, Death Valley en Las Vegas heb ik ondertussen mede dankzij jullie hulp gevonden :thumbup:

Nu op naar Bryce Canyon ;) Ik ben er 11 jaar geleden geweest en heb toen in het Ruby's Inn geslapen. Dat was toen wel oke. Hoe is het er tegenwoordig? Hebben jullie nog goede hotel tips bij Bryce Canyon?
Yeehaw
Amerika-expert

Bericht door Yeehaw »

Als je Ruby's goed vindt zal Best Western Grand je zeker bevallen.
Mel79
Amerikakenner

Bericht door Mel79 »

Dat was toen he, in 11 jaar kan veel gebeuren he ;) Maar bedankt voor je voorstel! Ik heb het eens opgezocht en het zag er goed uit, de ligging is ook goed. Boeken dus!!

Na Bryce gaan we naar Page, daar heb ik het Quality Inn op het oog. Iemand ervaringen met dit hotel? Is het een beetje oke? Of heeft iemander betere ervaringen elders in Page?
Yeehaw
Amerika-expert

Re: Mel79: Hotel Page

Bericht door Yeehaw »

Quality Inn (vroeger was dit een goede Holiday Inn) heeft balkons met prachtige uitzichten op Lake Powell. Wel om een kamer met een view vragen. Ben de tel een beetje kwijt maar we hebben hier de laatste 20 jaar zeker 3x gelogeerd. In 2007 is er nieuw management gekomen die het hotel weer een upgrade heeft gegeven. Er is geen hotel zo dicht bij het centrum van Page met betere uitzichten in combinatie met balkons. Als Quality Inn vol zit zou je Best Western Arizona Inn kunnen proberen. Ook mooie uitzichten maar geen balkons. Courtyard by Marriott bij de golfbaan is ook goed en zonder uitzichten op Lake Powell kan ik Days Inn van harte aanbevelen. Als je direkt aan Lake Powell wil zitten moet je naar Lake Powell Resort gaan. Zwembad aan Lake Powell maar wel ca. 6 miles buiten Page (westzijde).
Yeehaw
Mel79
Amerikakenner

Bericht door Mel79 »

Uitzichten en balkons klinken goed. Zwembaden hoeft voor mij niet. Haat water ;) maar misschien wel leuk voor vriendlief :)

Days Inn had ik ook al gezien, maar vond ik nogal uit de slag liggen. De rest zal ik eens gaan opzoeken! Dankjewel voor je voorstellen!
Mel79
Amerikakenner

Bericht door Mel79 »

Page is geboekt! Heb toch voor het Quality Inn gekozen!

Daarna gaan we naar Monument Valley. Het View hotel en Gouldings zitten jammer genoeg vol.. wat is een andere goede optie daar? Ik heb al gezocht maar vind eigenlijk niets leuks...
Tipsy_1
Amerika-expert
Aantal x V.S. bezocht: 20

Re: Mel79: Hotel Monument Valley

Bericht door Tipsy_1 »

Over hotels in momument valley is een topic lopende :-)
zie hier
http://www.allesamerika.nl/forum/viewto ... =7&t=27797
Mel79
Amerikakenner

Re: Mel79: Hotel Monument Valley

Bericht door Mel79 »

Tipsy_1 schreef:Over hotels in momument valley is een topic lopende :-)
zie hier
http://www.allesamerika.nl/forum/viewto ... =7&t=27797
Oke dan ga ik daar verder ;)

Volgende vraag dan ;) Heb er nogal wat namelijk.. :oops: Na MV gaan we naar de mooie Grand Canyon! Toen ik er 11 jaar geleden was hebben we gelogeerd in Tusayan. Dat is me toen wel goed bevallen. Wat zouden jullie doen, daar een hotel zoeken of ergens dichter bij de Canyon? (als daar tenminste hotels zijn, kan me dat van toen niet meer herinneren..)
Martin & Marianne
Amerika-expert
Contacteer:

Re: Mel79: Hotel Grand Canyon

Bericht door Martin & Marianne »

Er zijn meerdere lodges in het park, kijk eens op www.xanterra.com voor de beschikbaarheid. De ligging van de verschillende lodges kun je zien op de NPS-site, op het kaartje van GC Village.

Marianne
Mel79
Amerikakenner

Bericht door Mel79 »

Thanks, ga ik daar eens een kijkje nemen!
Pete.Z
Amerika-expert
Contacteer:

Bericht door Pete.Z »

Altijd in het park zelf gaan, als er plek is.
Meestal niet veel duurder, maar wel veel leuker.
Mel79
Amerikakenner

Bericht door Mel79 »

In het park dus! Er is zoveel aanbod, maar zover ik kan zien is alles al vol... Met welke hotels hebben jullie in het GC Village of Tusayan goede ervaringen?
Pete.Z
Amerika-expert
Contacteer:

Bericht door Pete.Z »

Tusayan heb ik nooit overnacht, verder zijn alle hotels in het park goed, El Tovar beter, Yavapai Lodge vermoedelijk het minst, maar echt slecht zit er niet tussen. (althans, in mijn ogen)
TerlinguaCreek
Amerikafan
Aantal x V.S. bezocht: 5

Bericht door TerlinguaCreek »

Wanneer het vol is, kun je alvast een back-up hotel boeken in Tusayan en daarna elke dag op Xanterra kijken of er wat vrijkomt.
Het helpt ook wanneer je je cookies etc. wist voordat je op Xanterra gaat checken!
Dit hebben wij gedaan bij het Best Western, maar dit weekend waren er weer cabins beschikbaar bij de Bright Angel Lodge.
Deze hebben we nu geboekt en ik ga de BW deze week annuleren.
2009: New York + Coast-to-Coast (Miami - Los Angeles)
2010: New York + Southwest
2010: Las Vegas
2011: San Francisco - Las Vegas
2014: Seattle - Seattle (o.a. 101, Yosemite, Las Vegas)
Yeehaw
Amerika-expert

Bericht door Yeehaw »

Als je in de USA bent kan je ook bellen voor cancellations. 888.297.2757 (free) of van buiten de USA 303.297.2752
Mel79
Amerikakenner

Bericht door Mel79 »

Pete.Z schreef:Tusayan heb ik nooit overnacht, verder zijn alle hotels in het park goed, El Tovar beter, Yavapai Lodge vermoedelijk het minst, maar echt slecht zit er niet tussen. (althans, in mijn ogen)
EL Tovar ziet er gaaf uit. Maar helaas vol.. Maar blijf checken!
Laatst gewijzigd door Mel79 op 12 mei 2010, 02:07, 2 keer totaal gewijzigd.
Mel79
Amerikakenner

Bericht door Mel79 »

daniel.benjamins schreef:Wanneer het vol is, kun je alvast een back-up hotel boeken in Tusayan en daarna elke dag op Xanterra kijken of er wat vrijkomt.
Het helpt ook wanneer je je cookies etc. wist voordat je op Xanterra gaat checken!
Dit hebben wij gedaan bij het Best Western, maar dit weekend waren er weer cabins beschikbaar bij de Bright Angel Lodge.
Deze hebben we nu geboekt en ik ga de BW deze week annuleren.
Dat ga ik ook doen! Dankje voor de tip!
Mel79
Amerikakenner

Bericht door Mel79 »

Heb een paar weken regelmatig het GC village gecheckt maar er is nog steeds niets vrij. In Tusayan ga ik denk ik het Holiday Inn expres boeken. Heeft iemand er ervaringen mee? Of is daar nog een beter hotel te vinden?
Plaats reactie
  • Vergelijkbare Onderwerpen
    Reacties
    Weergaves
    Laatste bericht
AllesAmerika.com Forum : Disclaimer