Boek je Amerikareis via een echte USA-expert: Klik hier om alle prijzen voor je USA-reis te vergelijken: vliegtickets, autohuur, rondreis, en meer!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!
IJslandse aswolk legt vliegverkeer boven west Europa plat
- Henriëtte
- Amerika-expert
- Aantal x V.S. bezocht: 18
- Contacteer:
Re: IJslandse aswolk legt vliegverkeer boven west Europa pla
Goh Marjan, ik had er helemaal geen erg in dat het voor jullie nog zo onduidelijk is. Vervelend hoor, ik begrijp hoe je je voelt. 't Zal vast wel goed komen (je hebt immers nog vijf dagen), maar het is toch wel prettig als je er wat meer zekerheid over hebt. Ik ga opnieuw voor jullie duimen!
http://www.picturEyes.com" onclick="window.open(this.href);return false; : met o.a. een collectie van onze favoriete USA-foto's.
http://www.ontdek-amerika.nl" onclick="window.open(this.href);return false; : veel foto's, veel info, en uitgebreide reisverslagen.
http://www.ontdek-amerika.nl" onclick="window.open(this.href);return false; : veel foto's, veel info, en uitgebreide reisverslagen.
- hekkie
- Amerika-expert
- Partner van: Jhek
- Aantal x V.S. bezocht: 20
- Contacteer:
Mooi niet dus zoals ik al verwachtte.....Bralo20 schreef:Voorlopig staan zowel UA908 vanuit ORD naar AMS en UA946 vanuit IAD naar AMS nog steeds gepland volgens de info van UA... Vermoedelijk start UA dus vandaag haar operaties naar de EU terug op...hekkie schreef: Wij vliegen bijvoorbeeld met United en vooralsnog zijn de Amerikavluchten van deze airline nog niet weer opgepakt.

Marjan
Gr. Marjan
20 USA-reizen:
20 USA-reizen:
- Annie
- Amerika-expert
- Partner van: Rob
- Contacteer:
Marjan we gaan ijverig duimen, we hebben niet voor niets een afspraak de 29ste.
XXX Annie
XXX Annie
Marjan, ik heb weer duimen over dus dat gaan we nu ook voor jullie doen 

- Coyote
- Amerika-expert
- Aantal x V.S. bezocht: 32
- Contacteer:
Ik denk eerder dat United vanaf de 23e of 24e haar vluchten naar Europa weer oppakt omdat 'Travel waivers have been issued for... 14 - 23 april'. Zie maar eens op deze site van United.Bralo20 schreef:Voorlopig staan zowel UA908 vanuit ORD naar AMS en UA946 vanuit IAD naar AMS nog steeds gepland volgens de info van UA... Vermoedelijk start UA dus vandaag haar operaties naar de EU terug op...hekkie schreef: Wij vliegen bijvoorbeeld met United en vooralsnog zijn de Amerikavluchten van deze airline nog niet weer opgepakt.
Roland
@Marjan en andere UA-reizigers:
Ik heb net UA operations gebeld, ik zag al in ons systeem dat de UA machines verwacht worden, en inderdaad dat werd bevestigd. Vanaf vandaag gaan ze er weer met volle kracht tegen aan, werd mij gezegd.
ter info:
UA946 uit LAX en IAD schematijd 07.05 uur nu verwacht om 10.17 uur
UA908 uit DEN en ORD schematijd 09.25 uur, nu verwacht om 09.36 uur
UA verwacht vandaag op tijd richting de VS te vertrekken,
UA909 om 11.15 uur
UA947 om 12.15 uur
Ik heb net UA operations gebeld, ik zag al in ons systeem dat de UA machines verwacht worden, en inderdaad dat werd bevestigd. Vanaf vandaag gaan ze er weer met volle kracht tegen aan, werd mij gezegd.
ter info:
UA946 uit LAX en IAD schematijd 07.05 uur nu verwacht om 10.17 uur
UA908 uit DEN en ORD schematijd 09.25 uur, nu verwacht om 09.36 uur
UA verwacht vandaag op tijd richting de VS te vertrekken,
UA909 om 11.15 uur
UA947 om 12.15 uur
- Jasmino
- Amerika-expert
- Aantal x V.S. bezocht: 11
- Contacteer:

"A pessimist sees the difficulty in every opportunity; an optimist sees the opportunity in every difficulty"
Winston Churchill
Hier schrijf ik over wat mij bezighoudt in mijn leven. Lees mee en laat een berichtje achter, leuk!
Winston Churchill
Hier schrijf ik over wat mij bezighoudt in mijn leven. Lees mee en laat een berichtje achter, leuk!
-
- Amerika-expert
- Aantal x V.S. bezocht: 5
- Contacteer:
leuk he die 7 pagina's smilies ?!

http://www.maudluuk.wordpress.com" onclick="window.open(this.href);return false; onze juni-juli 2012 reis AZ-NM-CO-UT-NV
http://www.devanhaveretjesusa2008.weblog.nl" onclick="window.open(this.href);return false;
http://www.newyork2010karinenjohn.weblog.nl" onclick="window.open(this.href);return false;
http://www.devanhaveretjesusa2008.weblog.nl" onclick="window.open(this.href);return false;
http://www.newyork2010karinenjohn.weblog.nl" onclick="window.open(this.href);return false;
-
- Amerikakenner
- Aantal x V.S. bezocht: 8
- Contacteer:
Euh?hekkie schreef: Mooi niet dus zoals ik al verwachtte.....![]()
Marjan
De vluchten zijn doorgegaan hoor:
light 908
Landed/Taxiing to Gate
More details Chicago, IL (ORD)
Wed, Apr 21
Scheduled: 6:05 PM
Actual: 6:01 PM
Reason: --
Terminal 1 Concourse C
Gate: C21
Amsterdam, Netherlands (AMS)
Thu, Apr 22
Scheduled: 9:25 AM
Estimated: 9:30 AM
Reason: --
Gate: --
Baggage claim: --
Flight 946
In Flight
More details Washington, DC (IAD)
Wed, Apr 21
Scheduled: 5:29 PM
Actual: 8:49 PM
Reason: Schedule change due to Crew
Concourse C
Gate: C27
Amsterdam, Netherlands (AMS)
Thu, Apr 22
Scheduled: 7:05 AM
Estimated: 10:18 AM
Reason: Schedule change due to Crew
Gate: --
Baggage claim: --
-
- Amerikakenner
- Contacteer:
Quasi alle EU vluchten zijn hervat door UA, US, CO, DL, AC... Zelfs 9W heeft terug haar oude hub teruggevonden in BRU en vliegt niet meer via ATH...Coyote schreef: Ik denk eerder dat United vanaf de 23e of 24e haar vluchten naar Europa weer oppakt omdat 'Travel waivers have been issued for... 14 - 23 april'. Zie maar eens op deze site van United.
Roland

Dat berichtje wil enkel zeggen dat je tickets met een afreisdatum tem 23 april gewoon mag omboeken of ervan de terugbetaling vragen

- hekkie
- Amerika-expert
- Partner van: Jhek
- Contacteer:
@Carin bedankt voor je moeite. Een goed bericht!
@Bralo, Jij ook bedankt. Inmiddels had ik het zelf ook al gezien zojuist. Dit is precies de site van United waar ik zelf meerdere malen per dag op kijk. Gisteravond stond dit er nog niet en leek het erop dat de vluchten uit Amerika niet zouden vertrekken. Gelukkig is dat wel gebeurd, al is die uit Washington ruim 3 uur later vertrokken.
Maar ze vliegen weer, HOERA!!!!
Marjan
@Bralo, Jij ook bedankt. Inmiddels had ik het zelf ook al gezien zojuist. Dit is precies de site van United waar ik zelf meerdere malen per dag op kijk. Gisteravond stond dit er nog niet en leek het erop dat de vluchten uit Amerika niet zouden vertrekken. Gelukkig is dat wel gebeurd, al is die uit Washington ruim 3 uur later vertrokken.
Maar ze vliegen weer, HOERA!!!!
Marjan
Gr. Marjan
20 USA-reizen:
20 USA-reizen:
- Njit
- Amerika-expert
- Partner van: SpaceAce
- Aantal x V.S. bezocht: 11
- Contacteer:
Had net even met Juliet (J&W) geSMS-ed en die stonden net in de rij voor de security check op een kloten vliegveld in Zurich. Die zijn dus ook mooi op weg naar NYC.
(of was het nou vliegveld Kloten
)
(of was het nou vliegveld Kloten

Homepage met al onze reis- en fotoverslagen bij elkaar: https://kloenies.nl/
- Coyote
- Amerika-expert
- Aantal x V.S. bezocht: 32
- Contacteer:
Dat weet ik maar geeft wel aan dat je in die periode 'problemen' kon verwachten en dat vluchten in die periode niet zeker waren.Bralo20 schreef:Dat berichtje wil enkel zeggen dat je tickets met een afreisdatum tem 23 april gewoon mag omboeken of ervan de terugbetaling vragen
Overigens mooi dat United haar vluchten weer hervat heeft!

Roland

straks is iedereen gewoon op weg!!
Hopelijk gooit de vulkaan niet nog een keer roet in het eten. De wind staat voorlopig de goede kant op, hopen dat dat blijft en dat de activiteit drastisch afneemt. 

-
- Amerikakenner
- Contacteer:
In Noorwegen & Zweden worden de luchtruimen opnieuw gesloten...Ratigan schreef:Hopelijk gooit de vulkaan niet nog een keer roet in het eten. De wind staat voorlopig de goede kant op, hopen dat dat blijft en dat de activiteit drastisch afneemt.
Ik denk dat we dit nog een tijdje gaan zien overal in Europa.
Het gaat de goede kant op; KLM draait 100% op ICA-vluchten en zo n 80% op Europa vluchten.
Komende week extra vluchten gepland, buiten de reguliere, naar en van o.a. Lima, Cairo, Bangkok/Taipei, Curacao/Bonaire, Paramaribo en Singapore (en nog een paar bestemmingen die ik nu nog ff niet weet)
Verder zijn de partners van het SkyTeam onderling bezig met een "groot draaiboek" voor nog meer intensievere samenwerking komende week wat betreft extra vluchten en elkaar pax meenemen. Nu kan er in kaart gebracht worden waar de meeste pax in de wereld nog gestrand zijn en daar word dan op in gespeeld, middels extra grote machines, zoals 777-300 of 747 full pax.
Verwachting is dat halverwege volgende week grootste gedeelte van de gestrande pax weer op plaats van bestemming zijn.
En dan begint de Mei vakantie en kunnen we weer flink aan de bak.....
Komende week extra vluchten gepland, buiten de reguliere, naar en van o.a. Lima, Cairo, Bangkok/Taipei, Curacao/Bonaire, Paramaribo en Singapore (en nog een paar bestemmingen die ik nu nog ff niet weet)
Verder zijn de partners van het SkyTeam onderling bezig met een "groot draaiboek" voor nog meer intensievere samenwerking komende week wat betreft extra vluchten en elkaar pax meenemen. Nu kan er in kaart gebracht worden waar de meeste pax in de wereld nog gestrand zijn en daar word dan op in gespeeld, middels extra grote machines, zoals 777-300 of 747 full pax.
Verwachting is dat halverwege volgende week grootste gedeelte van de gestrande pax weer op plaats van bestemming zijn.
En dan begint de Mei vakantie en kunnen we weer flink aan de bak.....

- Iris_1982
- Amerika-expert
- Aantal x V.S. bezocht: 35
- Contacteer:
Goed nieuws dit!! Ik verwacht dat wij met Delta a.s dinsdag vanaf Brussel ook geen problemen meer zullen hebben
Vraag me af of we nog met hetzelfde toestel vliegen waar we stoelen in gereserveerd hebben. Ze zullen nu wel overal materieel inzetten en met creatieve oplossingen komen dus ik ben benieuwd of ik een dezer dagen nog een mailtje krijg met een change in my itinerary.
En nog meer goed nieuws: in NY voorspelden ze voor volgende week eerst alleen maar regen, maar ik keek zojuist op het 10 day forcast en er staat nu bijna alleen maar zon zon zon. Ik begin er weer in te geloven
Vraag me af of we nog met hetzelfde toestel vliegen waar we stoelen in gereserveerd hebben. Ze zullen nu wel overal materieel inzetten en met creatieve oplossingen komen dus ik ben benieuwd of ik een dezer dagen nog een mailtje krijg met een change in my itinerary.
En nog meer goed nieuws: in NY voorspelden ze voor volgende week eerst alleen maar regen, maar ik keek zojuist op het 10 day forcast en er staat nu bijna alleen maar zon zon zon. Ik begin er weer in te geloven

Blog: http://www.eyerisphotography.nl
Reisverslag: http://irisgoesny.waarbenjij.nu" en http://irisgoessanfran.wordpress.com/"
Reisverslag: http://irisgoesny.waarbenjij.nu" en http://irisgoessanfran.wordpress.com/"
-
- Amerika-ontdekker
- Contacteer:
Marjan, wanneer vertrekken jullie nu, weet je dat al?
Wij zijn voor morgenochtend ingecheckt, boardingpasses geprint...(nu de kinderen alleen weer beter worden, die houden het nog even spannend...
)
Iedereen veel reisplezier gewenst!
Wij zijn voor morgenochtend ingecheckt, boardingpasses geprint...(nu de kinderen alleen weer beter worden, die houden het nog even spannend...

Iedereen veel reisplezier gewenst!
- RiverCola
- Amerika-expert
- Aantal x V.S. bezocht: 4
Told you so!!!Iris_1982 schreef:Goed nieuws dit!! Ik verwacht dat wij met Delta a.s dinsdag vanaf Brussel ook geen problemen meer zullen hebben

-
- Vergelijkbare Onderwerpen
- Reacties
- Weergaves
- Laatste bericht
-
- 3 Reacties
- 3112 Weergaves
-
Laatste bericht door Loek
-
- 8 Reacties