Boek je Amerikareis via een echte USA-expert: Klik hier om alle prijzen voor je USA-reis te vergelijken: vliegtickets, autohuur, rondreis, en meer!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!
Amerika Travel & Lifestyle beurs
Re: Amerika Travel & Lifestyle beurs
Wij zijn ook nog geen uur binnen geweest.
Greetje@ van het forum met haar gezin ontmoet.
Stelde weinig voor, maar ja, omdat wij volgend jaar voor het eerst naar de USA gaan,
hadden we toch nog wat aan het extra foldermateriaal over bv SF en LV.
En hebben een kleine camper van binnen bekeken.
Manlief gaat zich nu echt in de verschillende routes verdiepen, dat is de winst!
En we hadden gratis kaartjes, met dank aan Dennis!
Greetje@ van het forum met haar gezin ontmoet.
Stelde weinig voor, maar ja, omdat wij volgend jaar voor het eerst naar de USA gaan,
hadden we toch nog wat aan het extra foldermateriaal over bv SF en LV.
En hebben een kleine camper van binnen bekeken.
Manlief gaat zich nu echt in de verschillende routes verdiepen, dat is de winst!
En we hadden gratis kaartjes, met dank aan Dennis!
-
- Amerikafan
- Aantal x V.S. bezocht: 9
Ik ben ook net terug, ben nog geen uur binnen geweest en vond het enorm tegenvallen. Het enige leuke vond ik dat ik nu eens een camper van binnen heb gezien en we hebben een heel leuk gesprek gehad met iemand van een makelaarskantoor.
-
- Amerika-ontdekker
We waren van plan om ook te gaan, maar als ik de niet zo positieve reacties hier lees ga ik mij de moeite besparen. Was ook wel te verwachten, van die beurzen vallen meestal wel tegen.
- Grandu
- Amerika-expert
- Contacteer:
Zelfs voor 50 cent zou ik niet nog een keer gaan
Belachelijk vind ik het dat je hiervoor €10,- entree betaalt. Op het eerste oog maar zonder verwachtingen binnengestapt in de zaal met de gedachte ''dit zal het begin zijn, er is vast nog meer in andere zalen'' waarna uiteindelijk de hele beurs tegenviel (behalve de vele foldertjes die we eens goed in hebben geslaan
). Ik vond het klein, er was bijna niemand en het aanbod was nihil i.v.m. andere beurzen.
We waren 20 minuten binnen en zijn toen maar doorgereden naar Schiphol om de dag uiteindelijk alsnog leuk te maken.
Mijn tip: ga naar de vakantiebeurs!

We waren 20 minuten binnen en zijn toen maar doorgereden naar Schiphol om de dag uiteindelijk alsnog leuk te maken.
Mijn tip: ga naar de vakantiebeurs!
The end and a new beginning - http://derkdegeus.blogspot.com/
“Travel is fatal to prejudice, bigotry, and narrow-mindedness.”
---Mark Twain
---Mark Twain
Wij hebben er een mooie dagje strand van gemaakt want we waren na krap een uurtje weer buiten. Het was grappig en het was leuk om een camper van dichtbij te zien. Het was een zaal, super klein..... jammer hoor. Het is zeker geen anderhalf uur rijden waard.
Vond het ook wel duur tov wat er is..
Sorry voor de organisatie want die zullen erg hun best hebben gedaan maar voor ons geen tweede keer..........
Groetjes
Ellen
Vond het ook wel duur tov wat er is..
Sorry voor de organisatie want die zullen erg hun best hebben gedaan maar voor ons geen tweede keer..........
Groetjes
Ellen
Van 1998 tot en met 2007 verschillende amerika reizen, 2009 Noordwesten http://renellen.reismee.nl/" onclick="window.open(this.href);return false; en reis mee met onze camperreis in het zuidwesten juni 2011 http://ellenrenejaydin.reismee.nl/" onclick="window.open(this.href);return false;
Bedankt voor de tips
We zouden misschien morgen gaan maar dat ritje kunnen we ons besparen en gaan lekker iets anders doen.

groeten Paula
Thailand 2011 / Oostenrijk 2011 / Zuid-Afrika 2012/ Texas en NM 2014 / Rondje Phoenix 2016
Thailand 2011 / Oostenrijk 2011 / Zuid-Afrika 2012/ Texas en NM 2014 / Rondje Phoenix 2016
Ik had ook iets meer verwacht / gehoopt.
Nu zijn we op de terugweg langs Burgers' Zoo geweest.. ook leuk
Vond 't wel leuk om te zien op de parkeerplaats dat ik niet de enige Amerika 'gek' ben met mn auto
Nu zijn we op de terugweg langs Burgers' Zoo geweest.. ook leuk

Vond 't wel leuk om te zien op de parkeerplaats dat ik niet de enige Amerika 'gek' ben met mn auto

Don't cry because it's over. Smile because it happened!
2008: NY | 2009: LV - LA - SF| 2010: Denver roundtrip
2008: NY | 2009: LV - LA - SF| 2010: Denver roundtrip
Hi,
Ook wij vonden het tegenvallen. Weinig reisbureaus, weinig publiek, wel weer wat folders om eens door te kijken. En de band was alleen aan het oefenen... Leuk om Annet van forum te ontmoeten. Hierna lekker aan de gracht in Utrecht gaan eten. Dat maakte de dag weer goed.....
Ook wij vonden het tegenvallen. Weinig reisbureaus, weinig publiek, wel weer wat folders om eens door te kijken. En de band was alleen aan het oefenen... Leuk om Annet van forum te ontmoeten. Hierna lekker aan de gracht in Utrecht gaan eten. Dat maakte de dag weer goed.....
groetjes, Greetje
And that's the wonderful thing about family travel: it provides you with experiences that will remain locked forever in the scar tissue of your mind. ~Dave Barry
And that's the wonderful thing about family travel: it provides you with experiences that will remain locked forever in the scar tissue of your mind. ~Dave Barry
- Nati
- Amerikakenner
- Aantal x V.S. bezocht: 9
Onze rit naar de beurs duurde langer dan het bezoek zelf,wij zijn er 45 minuten binnen geweest.
Ik weet niet of het de eerste maal is dat men deze beurs organiseert en dat het misschien nog in zijn kinderschoenen staat maar het nog moet groeien ?
Het tijdschrift AmerikA had ook een stand en na het invullen van ons adres kregen we 3 exemplaren, dus toch iets positief
Het andere positieve van de dag was dat we een erg gezellige stad ontdekt hebben
het was nl voor ons de eerste keer dat we Utrecht bezochten.

Ik weet niet of het de eerste maal is dat men deze beurs organiseert en dat het misschien nog in zijn kinderschoenen staat maar het nog moet groeien ?
Het tijdschrift AmerikA had ook een stand en na het invullen van ons adres kregen we 3 exemplaren, dus toch iets positief

Het andere positieve van de dag was dat we een erg gezellige stad ontdekt hebben

Wij kregen er maar 1 mee toch iets fout gedaan denk ik.....Nati schreef: Het tijdschrift AmerikA had ook een stand en na het invullen van ons adres kregen we 3 exemplaren, dus toch iets positief![]()

groetjes, Greetje
Wij kregen ook maar één exemplaar mee...
Alle reaktie's gelezen denk ik toch dat we de hele reis vanuit Friesland ons maar besparen.. 

De beurs vanuit Friesland kun je gerust besparen, jammer maar helaas, en dat voor de eerste keer dat de beurs georganiseerd wordt.
- Grandu
- Amerika-expert
- Contacteer:
Wij kregen twee tijdschriften mee, mijn vader en ik ieder één. Ik ga het vanavond eens op mijn gemak doorlezen 

The end and a new beginning - http://derkdegeus.blogspot.com/
---Mark Twain
---Mark Twain
- Kokopelli
- Amerikakenner
- Aantal x V.S. bezocht: 26
- Contacteer:
Wij (Texas Jack en ik) zijn ongeveer een uur binnen geweest. Zo negatief als de meeste hier wil ik nu ook weer niet zijn. Met de kortingsbon was de entree € 7,50, dat scheelde weer iets. Voor een eerste keer hadden wij niet echt veel meer dan dit verwacht. Hopelijk gaat het nog groeien. Maar als er geen nieuwe deelnemers bij komen zou ik volgend jaar niet weer gaan.
De standhouders waren in ieder geval enthousiast en deden hun best. Ik vond het ook vreemd dat de muziek nog niet aan het spelen was, bij ons waren ze nog aan het opbouwen, nog niets eens aan het oefenen. Als je om 10.00 uur open gaat, moet er om 10.00 uur muziek zijn.
Maar ik zou er ook niet naar toe rijden vanuit Friesland!
De standhouders waren in ieder geval enthousiast en deden hun best. Ik vond het ook vreemd dat de muziek nog niet aan het spelen was, bij ons waren ze nog aan het opbouwen, nog niets eens aan het oefenen. Als je om 10.00 uur open gaat, moet er om 10.00 uur muziek zijn.
Maar ik zou er ook niet naar toe rijden vanuit Friesland!
In 2025 weer naar Florida.
Reisverslag Zuidwesten September 2024 > reisverslagen
Reisverslag Zuidwesten September 2024 > reisverslagen
wij waren er rond 11 uur. De beurs was erg klein ( ook ik had verwacht er zijn meer zalen ) maar dit bleek alles. Het was een leuke beurs om even te lopen als dit gratis was of niet meer dan 2,50 maar de prijs-kwaliteitsverhouding viel erg tegen.
Wel wat leuke folders en kaarten meegekregen voor het gebied waar we heen gaan en wij hebben ook 3 tijdschriften meegekregen ( ze gaf het zelf aan )
Ik hoop voor de organisatie dat de beurs nog gaat groeien.
Wel wat leuke folders en kaarten meegekregen voor het gebied waar we heen gaan en wij hebben ook 3 tijdschriften meegekregen ( ze gaf het zelf aan )
Ik hoop voor de organisatie dat de beurs nog gaat groeien.
- SonjaV
- Amerikakenner
- Aantal x V.S. bezocht: 18
- Contacteer:
Na de berichten van gisteren over de beurs hebben wij ook getwijfeld of we wel zouden gaan.
We hadden met 2 vriendinnen afgesproken en zij wilden toch wel gaan kijken.
De beurs was zoals gezegd niet groot, maar desondanks vonden we het toch leuk en hebben wij ons goed geamuseerd.
Bij de kassa kregen we de gewonnen toegangskaartjes met felicitaties aangereikt.
Bij de 1e stand vonden we al meteen een licenseplate van Alaska.

Hoeven we daar straks in Alaska al niet meer naar te zoeken
. Blijken de standhouders een zaak in Lanaken te hebben. Dat ligt hier bij ons direkt over de grens
Er speelde een bandje en er was nog een optreden van "Marilyn Monroe".

Kuoni stond er met een 19" camper van Cruise America. Die hebben we eens goed bekeken om te zien wat ons te wachten staat straks in Alaska.
De Airstream camper was ook mooi om te zien.

De Harley Davidsons waren helaas niet op komen dagen. Zij hadden zich zaterdag ochtend via SMS afgemeld, vertelde ons een van de standhouders.
Wat tegenviel was het aanbod van amerikaans eten en drinken.
Wat voor originele amerikaanse hot dogs moest doorgaan bleken de echte hollandse unox broodjes te zijn.
Maar de jukeboxen, jaren 50 meubels, native american jewelry en cadillacs brachten het Amerika-gevoel wel weer naar boven.

We hadden met 2 vriendinnen afgesproken en zij wilden toch wel gaan kijken.
De beurs was zoals gezegd niet groot, maar desondanks vonden we het toch leuk en hebben wij ons goed geamuseerd.
Bij de kassa kregen we de gewonnen toegangskaartjes met felicitaties aangereikt.
Bij de 1e stand vonden we al meteen een licenseplate van Alaska.

Hoeven we daar straks in Alaska al niet meer naar te zoeken

Er speelde een bandje en er was nog een optreden van "Marilyn Monroe".

Kuoni stond er met een 19" camper van Cruise America. Die hebben we eens goed bekeken om te zien wat ons te wachten staat straks in Alaska.
De Airstream camper was ook mooi om te zien.

De Harley Davidsons waren helaas niet op komen dagen. Zij hadden zich zaterdag ochtend via SMS afgemeld, vertelde ons een van de standhouders.
Wat tegenviel was het aanbod van amerikaans eten en drinken.
Wat voor originele amerikaanse hot dogs moest doorgaan bleken de echte hollandse unox broodjes te zijn.
Maar de jukeboxen, jaren 50 meubels, native american jewelry en cadillacs brachten het Amerika-gevoel wel weer naar boven.

Das jammer als je het om 19.55 leest dat er vandaag Amerika travel beurs was .
Had ik heel graag naartoe gegaan.
Stom stom stom .
MAAR IK WIST HET NIER
Had ik heel graag naartoe gegaan.
Stom stom stom .
MAAR IK WIST HET NIER

-
- Amerikafan
- Aantal x V.S. bezocht: 18
- Contacteer:
Mijn tip daar bovenop: alleen als je nog niet weet waar je heen moet of als je nog geen reis hebt geboekt.Grandu schreef: Mijn tip: ga naar de vakantiebeurs!
Althans.. dat is mijn mening.

-
- Vergelijkbare Onderwerpen
- Reacties
- Weergaves
- Laatste bericht
-
- 11 Reacties
- 7611 Weergaves
-
Laatste bericht door Amarens