Boek je Amerikareis via een echte USA-expert: Klik hier om alle prijzen voor je USA-reis te vergelijken: vliegtickets, autohuur, rondreis, en meer!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!
FAQ Autohuur voor Amerika (veelgestelde vragen)
Re: FAQ Autohuur voor Amerika (veelgestelde vragen)
Hoi Ronald,
Bedankt voor je uitgebreide reactie. Hier heb ik wel wat aan. Het verschil in huur is € 53,36.
Maar als je niet kiest voor Super-Inklusiv-PLUS moet je ter plekke tanken bij ze?
Erwin
Bedankt voor je uitgebreide reactie. Hier heb ik wel wat aan. Het verschil in huur is € 53,36.
Maar als je niet kiest voor Super-Inklusiv-PLUS moet je ter plekke tanken bij ze?
Erwin
2010: SF - Yosemite - DV - LV - Zion - Bryce - Page - GC - Palm Springs - LA
2011: New York - Miami - Key West - Fort Meyers - Orlando - Washington - Philadelphia - New York

2011: New York - Miami - Key West - Fort Meyers - Orlando - Washington - Philadelphia - New York

- hekkie
- Amerika-expert
- Partner van: Jhek
- Aantal x V.S. bezocht: 20
- Contacteer:
Bij het Super Inklusiv Pakket krijg je een volle tank mee en kun je die leeg weer inleveren.
Bij het Supel Spar Plus Pakket krijg je ook een volle tank mee maar die moet je ook vol weer inleveren (zelf aftanken vlak voor het inleveren van de auto).
In de praktijk betekent dit vaak dat je bij het Super Inklusiv Pakket meer betaald voor een tank benzine die je van het verhuurstation krijgt dan dat je zelf je tank vol gooit (Super Spar Pakket). Daarom moet je ook de kosten van de verschillende pakketten tegen elkaar afwegen en de voordelen die voor jou gelden (extra bestuurder e.d.). Dat is ook wat Roland bedoelt.
Marjan
Bij het Supel Spar Plus Pakket krijg je ook een volle tank mee maar die moet je ook vol weer inleveren (zelf aftanken vlak voor het inleveren van de auto).
In de praktijk betekent dit vaak dat je bij het Super Inklusiv Pakket meer betaald voor een tank benzine die je van het verhuurstation krijgt dan dat je zelf je tank vol gooit (Super Spar Pakket). Daarom moet je ook de kosten van de verschillende pakketten tegen elkaar afwegen en de voordelen die voor jou gelden (extra bestuurder e.d.). Dat is ook wat Roland bedoelt.
Marjan
Gr. Marjan
20 USA-reizen:
20 USA-reizen:
- Coyote
- Amerika-expert
- Aantal x V.S. bezocht: 32
- Contacteer:
Het is toch iets anders:hekkie schreef:Bij het Supel Spar Plus Pakket krijg je ook een volle tank mee maar die moet je ook vol weer inleveren (zelf aftanken vlak voor het inleveren van de auto).
Bij beide pakketten mag je de auto dus met een lege tank inleveren.Paket Super-Spar-PLUS: Bei der Fahrzeugübernahme wird eine Tankfüllung zu ähnlichen Preisen wie bei der regulären Tankstelle berechnet. Das hat den Vorteil, dass Sie bei Wagenrückgabe keine Tankstelle mehr suchen müssen und so den Wagen mit leerem Tank abgeben.

Roland
-
- Amerika-ontdekker
Ik zit autohuur te vergelijken tussen usareisen.de en Eautohuur.be.
Voor dezelfde periode is eautuhuur.be elke keer 20 EURO goedkoper.
Ik dacht dat de vroegboekkorting bij usareisen.de veel scheelde maar dat valt dus wel mee.
Mijn zoekresultaat was gebaseerd op mid en full size auto's voor 25 dagen van 16 augustus to 10 september vanaf LAX.
Zit er veel verschil tussen beide sites qua afhandeling en dekking of is het hetzelfde?
Voor dezelfde periode is eautuhuur.be elke keer 20 EURO goedkoper.
Ik dacht dat de vroegboekkorting bij usareisen.de veel scheelde maar dat valt dus wel mee.
Mijn zoekresultaat was gebaseerd op mid en full size auto's voor 25 dagen van 16 augustus to 10 september vanaf LAX.
Zit er veel verschil tussen beide sites qua afhandeling en dekking of is het hetzelfde?
Onze blog SW 2010 / NE 2012 http://truususa.waarbenjij.nu
-
- Amerika-ontdekker
Bedankt voor de tip over extrabestuurder in Californië. Dat scheelt me 120 EUR.Coyote schreef:Beide pakketten zijn vrijwel gelijk maar bij het Super-Inklusiv-PLUS pakket heb je de volgende extra's:Erwintje schreef:Zit nog een beetje over de twee keuzes Super-Spar-PLUS en Super-Inklusiv-PLUS. Wij huren vanuit San Francisco en zit nu te denken aan de Ford Edge bij National Car Rental via autoreisen. Iemand tips mbt de twee keuzes Super-Inklusiv-PLUS en Super-Inklusiv-PLUS?
- Inzittenden- en bagageverzekering (vaak is dat al gedekt door je reisverzekering)
- Geen extra kosten voor meerdere bestuurders (Jij wilt starten in Californië en dan heb je deze kosten sowieso niet)
- Je hoeft niet te betalen voor de eerste tank met brandstof. Afhankelijk van de grootte van de tankinhoud van de auto die je meekrijgt en de brandstofprijs op dat moment, wordt hiervoor zo'n $ 40 tot $ 70 voor gerekend.
Welk tarief jij moet kiezen is dus meest afhankelijk van het prijsverschil tussen deze tarieven. Ga er gemakshalve maar vanuit dat je ong. $ 60 moet betalen voor de eerste tank met brandstof bij Super-Spar-PLUS. Als het prijsverschil tussen beide tarieven meer is dan € 45 (ong. $ 60) dan zou ik voor Super-Spar-PLUS gaan.
Ter verduidelijking bij mijzelf: In juni moet ik een auto huren in Washington DC die ik in Los Angeles weer inlever 4 weken later. Het prijs verschil bij mij is € 106,72 tussen beide tarieven. Nu rijd ik alleen dus zou Super-Spar-PLUS sowieso al de eerste keuze zijn. Maar omdat ik dan ook een tank met brandstof moet betalen kijk ik ook even naar het verschil. De auto die ik wil huren zal een Midsize SUV worden (zelfde als die van jou) en ik weet nu al dat ik minder dan € 106,72 zal moeten bijbetalen voor de eerste tank.
Jij wilt de auto huren bij National lees ik. Lever je de auto ook weer in in Californië? Zo ja, dan is het een prima keuze. Zo nee, houd dan rekening met drop off kosten ($ 250, vast tarief bij National). Die gelden bij National niet binnen Californië maar wel als je de auto bijv. in Las Vegas wilt inleveren. Bij Alamo zijn er dan betere mogelijkheden:
Maar dit is dus alleen een punt van aandacht als je de auto niet in Californië inlevert.Es werden keine Gebühren verlangt für Mieten innerhalb Kaliforniens, Floridas und Hawaii, zwischen Kalifornien und Nevada, zwischen Kalifornien und Colorado, zwischen Seattle - San Francisco und umgedreht, Seattle - Los Angeles, zwischen Arizona und Nevada, zwischen Kalifornien und Arizona, sowie zwischen Georgia und Florida.
Hopelijk is het zo een beetje duidelijk.
Roland
Laatst gewijzigd door Tris en Suus op 04 apr 2010, 14:20, 1 keer totaal gewijzigd.
Onze blog SW 2010 / NE 2012 http://truususa.waarbenjij.nu
Een vraag aan de kenners:
Van 2 t/m 23 aug wil ik voor 2 personen een middenklasser huren. Oppikken in San Francisco (vliegveld) en terugbrengen in Los ANgeles (vliegveld).
Welke maatschappij moet ik nu kiezen, of wel is redelijk goedkoop en betrouwbaar (eautohuur.nl (eautohuur.be), usareisen, etc..?
En welk pakket is het beste Super-spar-plus of super-inklusiv-plus.
Alvast bedankt voor de moeite.
Mvg, Geert
Van 2 t/m 23 aug wil ik voor 2 personen een middenklasser huren. Oppikken in San Francisco (vliegveld) en terugbrengen in Los ANgeles (vliegveld).
Welke maatschappij moet ik nu kiezen, of wel is redelijk goedkoop en betrouwbaar (eautohuur.nl (eautohuur.be), usareisen, etc..?
En welk pakket is het beste Super-spar-plus of super-inklusiv-plus.
Alvast bedankt voor de moeite.
Mvg, Geert
- Coyote
- Amerika-expert
- Contacteer:
Vergelijk de prijzen eens met elkaar. Voor zowel bij usareisen.de als eautohuur.nl zijn veel positieve reacties terug te lezen op het forum. Maakt denk ik niet zoveel uit. Zou gewoon voor de goedkoopste gaan.
Roland
Kijk daarvoor eens in het het bericht boven jouw bericht...gpb schreef:En welk pakket is het beste Super-spar-plus of super-inklusiv-plus.

Roland
En mocht usareisen goedkoper zijn even een mailtje naar eautohuur sturen met de vraag of ze nog iets aan de prijs kunnen doen. Zijn meerdere mensen op dit forum waarbij eautohuur dan net onder de prijs van usareisen gaat zitten. Scheelt misschien maar een paar euro, maar alles is mee genomen 

Laatst gewijzigd door Rob op 04 apr 2010, 14:01, 1 keer totaal gewijzigd.
Reden: Quote verwijderd. Zie bij de "AllesAmerika.com Mededelingen" a.u.b. "Het quoten (citeren) van andere berichten".
Reden: Quote verwijderd. Zie bij de "AllesAmerika.com Mededelingen" a.u.b. "Het quoten (citeren) van andere berichten".

- Coyote
- Amerika-expert
- Contacteer:
Eautohuur.nl zou wel meer dan 'een paar euro' onder de prijs moeten gaan zitten wil ik naar hen switchen. Mijn ervaring met usareisen.de is zo goed (vorige week binnen een kwartier na boeking, op zondag notabene, de voucher al in huis en ook in het verleden alleen maar positieve ervaringen) dat eautohuur wel wat meer moet doen voor mij...
Roland

Roland
Laatst gewijzigd door Rob op 04 apr 2010, 14:01, 1 keer totaal gewijzigd.
Ja, maar zoals jij al zegt over beide bedrijven zijn de mensen hier tevreden, dus als je dan toch voor de eerste keer bij een van de twee wilt gaan huren kan je net zo goed voor de goedkoopste gaan. Maar je hebt gelijk, ik ben tot nu toe heel tevreden over eautohuur, dus als usareisen een paar euro goedkoper zou zijn zou ik alsnog gewoon bij eautohuur blijven.
Laatst gewijzigd door Rob op 04 apr 2010, 14:02, 1 keer totaal gewijzigd.

Eautohuur vind ik erg vervelend omdat je in NYC / Manhattan per se een pickuplocatie moet opgeven, terwijl me dat niet uitmaakt. Is dit te omzeilen of is het een kwestie van alles proberen?
Je huurt een bepaalde auto uit een categorie: maar wat als je 1 bepaalde autotype wil huren?
Voor tussenpersonen vind ik Eautohuur, usareisen.de (is die alleen in Duits?) en hotelplan, nog andere goede?
Je huurt een bepaalde auto uit een categorie: maar wat als je 1 bepaalde autotype wil huren?
Voor tussenpersonen vind ik Eautohuur, usareisen.de (is die alleen in Duits?) en hotelplan, nog andere goede?
Mack
MW Drawings
2002: NY, NJ, PA, MI, IN, IL, WI, MN, ND, MT, WY, ID, WA
2005: NY, NJ, PA
2008: CA, NV, AZ, UT
2010: NY, CT, RI, MA, VT, NH, ME
2012: NY, CA, NV, AZ, UT
2013: NY
MW Drawings
2002: NY, NJ, PA, MI, IN, IL, WI, MN, ND, MT, WY, ID, WA
2005: NY, NJ, PA
2008: CA, NV, AZ, UT
2010: NY, CT, RI, MA, VT, NH, ME
2012: NY, CA, NV, AZ, UT
2013: NY
Vraagje m.b.t. verzekeringen Alamo. Ik heb een reservering gedaan tegen een mooi prijsje. Nu heb ik het vermoeden dat ik - voor een foreigner - onvoldoende verzekerd ben in mijn huidige reservering.
Overzichtje van wat included is momenteel:
Volgens mij mis ik een WA-verzekering in dit hele verhaal. Amerikanen hebben dit doorgaans gecovered met hun eigen autoverzekering, niet waar?
Na wat onderzoek ben ik er achter dat ik volgens mij nog 'Extended Protection (EP)' nodig heb van Alamo, kan iemand dit bevestigen? Ik zou dit dan afsluiten bij het ophalen van de auto denk ik. Op die manier hoop ik voldoende verzekerd te zijn.
Iemand tips/ervaringen aangaande bovenstaand verhaaltje?
Overzichtje van wat included is momenteel:
Ik weet dat de collision damage waiver iets anders is dan verzekering, dus kun je denk ik concluderen dat een juiste verzekering simpelweg ontbreekt.Contract I.D. XXXXXXX
Inclusive Rate Items
Unlimited distance-time & distance Included
(5) Collision damage waiver full Included
State tax (19.8750%) $46.92 Included
Guaranteed Base Rate Included
Unlimited Miles Included
Volgens mij mis ik een WA-verzekering in dit hele verhaal. Amerikanen hebben dit doorgaans gecovered met hun eigen autoverzekering, niet waar?
Na wat onderzoek ben ik er achter dat ik volgens mij nog 'Extended Protection (EP)' nodig heb van Alamo, kan iemand dit bevestigen? Ik zou dit dan afsluiten bij het ophalen van de auto denk ik. Op die manier hoop ik voldoende verzekerd te zijn.
Iemand tips/ervaringen aangaande bovenstaand verhaaltje?
- Coyote
- Amerika-expert
- Contacteer:
Het lijkt er inderdaad op dat deze nu nog ontbreekt. Wordt ook wel aangemerkt als LIS/SLI.PGT schreef:Na wat onderzoek ben ik er achter dat ik volgens mij nog 'Extended Protection (EP)' nodig heb van Alamo, kan iemand dit bevestigen? Ik zou dit dan afsluiten bij het ophalen van de auto denk ik. Op die manier hoop ik voldoende verzekerd te zijn.
Zou ik er zeker bijnemen. Op de site kun je vast al zien wat EP extra per dag kost.
Roland
Ik moet binnenkort een auto huren en die ophalen in Vancouver en afleveren in San Francisco, bij welke verhuur maatschappijen kant dat..?
9 maanden per jaar in Fort Collins, CO, 3 maanden per jaar in Nederland.
Krijg je via USAreisen een voucher via de post of mail? Ik heb er nu een ontvangen via de mail, neem aan dat jullie die voucher bedoelen he?
- Knabbeltje
- Amerikakenner
- Aantal x V.S. bezocht: 23
Hangt er vanaf .Meestal krijg je alle papieren kort na betaling via email .Maar soms ,als het gaat om betalingen boven de €1000 wil de betaling later volgen ,meestal 1 maand voor afreis en worden de papieren (voucher) per post naar je thuis gestuurd .
Als jij je voucher nu hebt aangekregen via email ,zal je niets meer via post hoeven te verwachten .
Als jij je voucher nu hebt aangekregen via email ,zal je niets meer via post hoeven te verwachten .

Dankjewel
Ik las ergens dat mensen iets via de post ontvangen, toen begon ik te twijfelen. Nu weet ik tenminste hoe de vork in de steel steekt!

- Old Faithful
- Amerika-expert
- Aantal x V.S. bezocht: 9
Ik denk dat dit bij de meeste verhuurmaatschappijen wel mogelijk is. Je moet alleen even kijken of het mogelijk is zonder drop off kosten te moeten betalen. Bij usareisen.de staat het op de site. Let op: via een andere tussenpersoon kan het theoretisch anders zijn.1250 schreef:Ik moet binnenkort een auto huren en die ophalen in Vancouver en afleveren in San Francisco, bij welke verhuur maatschappijen kant dat..?
Succes.
Groet,
Old Faithful
Old Faithful
Mijn ouders komen een paar weken op bezoek in Boston en hebben via budget.nl een auto geboekt, voor tien dagen. Ik heb meegekeken en volgens de budget.nl site is de boeking inclusief de benodigde verzekeringen (CDW/RDW). Echter, er staat ook bij dat de auto wordt afgerekend bij de Budget vestiging, en de bevestigingsmail is uiteraard in het Nederlands. Kan ik er van uit gaan dat mijn ouders de auto voor de afgesproken Euro prijs, inclusief verzekeringen meekrijgen?
- Coyote
- Amerika-expert
- Contacteer:
Dat lijkt mij wel. Ze hebben vast wel een bevestiging (met prijs) ontvangen? Uiteraard zullen ze straks in Amerika de prijs in USD afrekenen.
Roland
Roland
-
- Vergelijkbare Onderwerpen
- Reacties
- Weergaves
- Laatste bericht