Ik denk het wel. Ik zou niet weten welke 5* het anders zou kunnen zijn. Maar in het Trump zijn we niet echt geïnteresseerd, dus die aanbieding laten we maar aan onze neus voorbijgaanjokaluma schreef:is die condo dan het trump?

Ik denk het wel. Ik zou niet weten welke 5* het anders zou kunnen zijn. Maar in het Trump zijn we niet echt geïnteresseerd, dus die aanbieding laten we maar aan onze neus voorbijgaanjokaluma schreef:is die condo dan het trump?
Hoy,jokaluma schreef:als je op hotwire kijkt, zie je per dag geen "gekke"data.Ik heb vergeleken met de fishermans wharf 3 * hotel ( met breakfast icoontje) dat zal wel de HI express zijn.Die komt naar voren voor 105,106 en 109.
Of wil je perse 5*
laat eens weten hoeveel sterren je biedt? Voor wel hotel ga je?
Holiday inn express is wellicht goed? Dan kun je op priceline 3 * verwachten voor ond de 80 $,ik heb trouwens even op betterbidding gekeken en daar gaat de tuscan inn best western eruit voor ronde de 80 $.
Fischermans wharff 3*
edit: op betterbidding zie ik trouwens al een hele tijd geen 4* of hoger in fishermans wharff voorbij komen dus die zal niet aangeboden worden op priceline op het ogenblik.Of wel aangeboden worden maar voor een veel te hoge prijs.Dus logisch dat je niets vind als je voor 4* of hoger gaat....
Misschien helpt deze infomater je wat?
In page hebben we ook lang over gedaan in 2008 hebben toen wel het mariott bemachtigd maar voor marginaal minder dan de AAA rate ( ik meen iets van 20 $ minder)
Maar nu heb je dus 2 keer 4* Downtown gedaan zonder additionele zones erbij gekozen te hebben, dat betekend dus 2 keer hetzelfde bod oftewel; duplicate request. Misschien lees ik het fout, maar voor de duidelijkheid.. het is onmogelijk om 2 keer precies hetzelfde bod te doen. Of je moet een compleet nieuw bod doen of je moet 24 uur wachten tot je weer opnieuw kunt bieden.clo schreef:Ben begonnen met een bid van 55$ voor 4* downtown , niet aanvaard bij freerebid 3.5* bijgedaan ook niet aanvaard, dan nog andere zones bijgedaan tenslotte probeer ik de Permutation bidding ( dwz ik doe een volledig nieuw bod maar begin ook met 4* downtown )maar krijg telkens volgend antwoord : Duplicate Request
MattRob schreef:Helemaal eens, gebieden zijn eigenlijk allemaal wel prima. Ik zou zelf niet zo snel downtown gaan zitten, is niet super gezellig 's avonds, maar alles tussen Upper East/West en Tribeca lijkt mij wel prima (ik zou zelf tot Macy's ongeveer gaan, niet verder zuidelijk, maar is meer persoonlijk denk ik).Iris1990 schreef:Ik zit te denken om ook priceline te gaan gebruiken voor vijf nachten new york. Alle gebieden vind ik prima om te zitten als het maar Manhattan is en geen Harlem.(twee meiden van twintig) of moet ik niet gelijk alle gebieden toevoegen maar steeds een erbij?
Ik heb in mijn hoofd om maximaal per nacht $130,- er aan uit te willen geven. Is het dan haalbaar om te zeggen ik ga het proberen met bieden? Kamer types is dus ook een verassing neem ik aan? We willen graag een kamer met twee bedden. Maar als dat niet lukt dan maar met inchecken proberen denk ik? Ik heb alles gelezen over priceline en denk wel dat ik het principe een beetje snap. Ik denk dat ik het gewoon moet gaan proberen.
De kans in New York is vrij groot dat je een kamer krijgt met Kingsize bed; stel je daar dus op in. Bij inchecken een leuke vent achter de balie uitkiezen, veel glimlachen en vragen om een room met two beds. Wie weet!
Ik begrijp niet precies je vraag met 'is het haalbaar om te zeggen ik ga het proberen'. Als $ 130 je maximum is, begin je toch gewoon met $ 90 of zo voor een 4* in 1 gebied, en dan voeg je elke keer een gebied toe en verhoog je de prijs met $ 5. En dan gewoon niet verder gaan dan $ 130. Besef wel dat er nog taxes (en wat kleine priceline fee) bovenop komt. Dus uiteindelijk ben je wel meer kwijt. Succes, en we zijn benieuwd!
Edit: er is ook een 'priceline/hotwire New York post': http://www.allesamerika.nl/forum/viewto ... =9&t=25734
Dat is niet verkeerdIris1990 schreef:Voor mij is het geen priceline geworden. Kan bij mijn achternichtje in huis die een huis heeft in Hoboken. Dat is voor vijf dagen vrij simpel aan te reizen naar Manhattan, daarna zitten we toch vijf hele dagen in de city.
MattRob schreef:Dat is niet verkeerdIris1990 schreef:Voor mij is het geen priceline geworden. Kan bij mijn achternichtje in huis die een huis heeft in Hoboken. Dat is voor vijf dagen vrij simpel aan te reizen naar Manhattan, daarna zitten we toch vijf hele dagen in de city.! Scheelt je weer in de kosten
Het ging om de derde week van September? Ik heb niet alles doorgelezen dus ik weet niet of je de tip al hebt gekregen, maar je zou er aan kunnen denken om de dagen op te splitsen. Dus ipv 3 of 4 nachten (sorry weet niet meer hoelang je daar wilde verblijven) het indelen in 2 keer 2 dagen. Ik zie dat in de derde week van September de 3* San Francisco (Fishermans Wharf) Holiday Inn Fishermans Wharf voor $76 is gewonnen op Hotwire. Misschien ook hotwire goed in de gaten houden, dat kan van dag tot dag verschillen.breaker9240 schreef:Niemand een tip of een antwoord hoe dit kan :s?