Petra en Guinevere, leuk die uitleg....zo krijg ik echt een beeld van jullie woonomgeving. Lijkt me heerlijk om van die lange fietsroutes in de buurt te hebben. In Crested Butte (CO) heb ik afgelopen zomer voor het eerst echt ge-mountainbiked door zo'n ruig berggebied (was wel een beginnerstrack hoor

@ Grandu; Wat leuk dat dat soort bouwblokken jou intrigeren. Er staan ook een aantal van dat soort blokken vlak naast de Brooklynbridge. Heb je ze gezien? Het was echt een hele wijk, zo veel waren het er.
Natuurlijk kan een appartement ook je droomhuis zijn. Het gaat er, naar mijn mening, niet om het aantal vierkante meters, de hoeveelheid grond rondom het huis of het hebben van een zwembad en paardenstallen (bij wijze van...) maar om de dingen die een huis jouw droomhuis maken. Voor jou staat je droomhuis midden in NY en kan het een appartement zijn. Voor mij ligt het in LA, in een groene en levendige wijk. Het huis wat ik hierboven postte is maar 90 m2, echt klein voor Amerikaanse begrippen maar voor mij zou het wel haalbaar zijn als ik nu naar LA zou verhuizen. Misschien dat we dan na een aantal jaartjes naar iets opzoek gaan met een zwembad erbij