Boek je Amerikareis via een echte USA-expert: Klik hier om alle prijzen voor je USA-reis te vergelijken: vliegtickets, autohuur, rondreis, en meer!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!
overstappen detroit
overstappen detroit
Hallo,
In juli reis ik naar Miami via Detroit.
Weet iemand hoe het overstppen in zijn werk gaat en of ik aan vier uur genoeg heb.
Alvast bedankt voor de reacties.
In juli reis ik naar Miami via Detroit.
Weet iemand hoe het overstppen in zijn werk gaat en of ik aan vier uur genoeg heb.
Alvast bedankt voor de reacties.
Re: overstappen detroit
Dit topic heb je waarschijnlijk ook wel iets aan. Aan vier uur heb je meer dan genoeg 

Confidence: the feeling you experience before you fully understand the situation.
Clint's Thoughts
Clint's Thoughts
- Airmiles
- Amerikafan
- Aantal x V.S. bezocht: 13
Re: overstappen detroit
Vier weken geleden had ik 2 uur overstaptijd in Detroit. Ook op weg naar Miami. Ruim voldoende. Ongeveer een half uur had ik dacht ik nodig. Detroit is een heel modern vliegveld geworden. Er loopt een monorail door de terminal op. Kun je nemen als je moe bent van het lopen. Het vliegtuig naar Miami stond helemaal aan het eind van de terminal. Hopelijk vlieg je niet terug via Rome met 45 minuten overstaptijd. Dat is een ramp!
-
- Vergelijkbare Onderwerpen
- Reacties
- Weergaves
- Laatste bericht