Boek je Amerikareis via een echte USA-expert: Klik hier om alle prijzen voor je USA-reis te vergelijken: vliegtickets, autohuur, rondreis, en meer!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!

Hotel San Diego

Voor algemene vragen over de zuidwestelijke staten: Californië, Nevada, Utah, Arizona, Colorado, New Mexico en Texas.
Plaats reactie
Linda - USA 2010
Amerika-ontdekker

Hotel San Diego

Bericht door Linda - USA 2010 »

Dag allemaal,

Ik ben op zoek naar een hotel in San Diego op een locatie dicht bij het strand (voor de ontspanning) maar toch ook dicht bij restaurantjes en gezelligheid en dan ook nog eens rekening houdend met parkeerkosten. Ik kan helaas hierover niets vinden in de zoekmachine (of ik zoek niet goed :) We willen in San diego naar Sea world en lekker op het strand rond hangen (we zijn er 3 nachten) Ik hoop dat een van jullie voor mij de gouden tip heeft! Ik ben benieuwd...

Groetjes Linda
tosca
Amerika-expert

Re: Hotel San Diego

Bericht door tosca »

Wij hebben voorkomende zomer het Best Western Island Palms Hotel & Marina geboekt.

Wij hebben het wel via Expedia geboekt en daar stond bij dat we het met gratis parkeren hadden. Expedia ligt eruit, dus kun je nu ook even niet zien of het nu nog zo is :)

Verder kan ik je over dit hotel zelf pas vertellen al we terug zijn ;)
Yeehaw
Amerika-expert

Bericht door Yeehaw »

Als geld geen rol speelt: Hotel Del of te wel Hotel Del Coronado. Zou ook voor ons te duur zijn ;)
jokaluma
Amerika-expert
Aantal x V.S. bezocht: 5
Contacteer:

Bericht door jokaluma »

gewoon via priceline regio mission bay een 3.5 of 4sterren proberen te krijgen voor een leuk prijsje deze liggen allemaal vlak aan het water.parkeren was er gratis.Wij wonnen Paradise point resort & spa San Diego in Mission bay
die lag op loopafstand van sea world zie hier de eerste 3 dagen: http://www.devanhaveretjesusa2008.web-log.nl/ was wel in 2008.Je zult even op betterbidding moeten kijken wat er tegenwoordig zoal uitgaat.

edit:
even gekeken op betterbidding ik heb me vergist bij priceline heet dit niet mission bay maar "coastal", is blijkbaar veranderd: Zo is er recentelijk het hyatt en hilton er voor 75 $ uit gegaan....leuke prijs vooral het hyatt ligt prachtig m.i.
San Diego (Coastal)
4* Estancia La Jolla Hotel and Spa
4* Hilton San Diego Resort
4* Hilton Torrey Pines tripadvisor review
4* Hyatt Regency Mission Bay
4* Hyatt Regency La Jolla REVIEW
3.5* Marriott La Jolla
3.5* Paradise Point Resort
3* The Dana on Mission Bay--
3* La Jolla at the Shores Hotel Sea Lodge La Jolla
3* Residence Inn La Jolla
2.5* Best Western Blue Sea Lodge
2* Holiday Inn Express - Mission Bay (De Soto St)
http://www.maudluuk.wordpress.com" onclick="window.open(this.href);return false; onze juni-juli 2012 reis AZ-NM-CO-UT-NV
http://www.devanhaveretjesusa2008.weblog.nl" onclick="window.open(this.href);return false;
http://www.newyork2010karinenjohn.weblog.nl" onclick="window.open(this.href);return false;
kraaltje
Amerikafan

Bericht door kraaltje »

Wij hebben vorig jaar in de Best western Island palm hotel and marina geslapen.
Ik vond het wel een mooi hotel,maar zou er nooit meer heengaan,als eerste ligt het van God en alleman afgelegen,je zit wel dicht bij de haven,maar wil je naar het strand dan moet je echt nog een aantal miles rijden hoor,restaurantjes zijn er bijna niet in de buurt,ja wat andere hotels die ernaast liggen,maar om nou bij een ander hotel te gaan eten vind ik ook weer zo wat,naar de winkels dan moet je ook minstens een kwartier rijden.en we hebben daar 3 dagen lang geen internet gehad,en werden elke dag van het kastje naar de muur gestuurd,hebben later nog een klachten brief geschreven naar de manager van dit hotel,en kregen excuses aangeboden.
Maar als wij weer naar San Diego gaan dan gaan we zeker een hotel op coronado island nemen!!
Loek
Amerika-expert
Contacteer:

Bericht door Loek »

Yeehaw schreef:Als geld geen rol speelt: Hotel Del of te wel Hotel Del Coronado. Zou ook voor ons te duur zijn ;)
Het ergste is dat ze ondanks die hoge prijzen nog steeds kosten in rekening brengen voor parkeren. Toen wij er bleven in 2006 waren we $20/per dag voor parkeren kwijt, maar dat was wel valet parking :thumbup:
Linda - USA 2010
Amerika-ontdekker

Bericht door Linda - USA 2010 »

Wauw super deze reacties! Hier kan ik wat mee! Ik ga ook eens op priceline kijken... En misschien waag ik wel een poging om te bieden als je zegt dat alle hotels een goede ligging hebben wanneer je het gebied 'Coastal' neemt... Ook ga ik eens coronado island bekijken! Leuk!

Jullie hebben me hiermee goed geholpen!!

Dank jullie!

Groet,

Linda
Plaats reactie
  • Vergelijkbare Onderwerpen
    Reacties
    Weergaves
    Laatste bericht
AllesAmerika.com Forum : Disclaimer