Boek je Amerikareis via een echte USA-expert: Klik hier om alle prijzen voor je USA-reis te vergelijken: vliegtickets, autohuur, rondreis, en meer!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!
Het leven in conneticut e.o.
-
- Amerika-newbie
Het leven in conneticut e.o.
Hallo,
Ik ga voor een half jaar werken in conneticut. Heeft iemand tips voor me over het leven daar en dingen waar ik aan moet denken voor ik daarheen ga?
Alvast bedankt,
dennis
Ik ga voor een half jaar werken in conneticut. Heeft iemand tips voor me over het leven daar en dingen waar ik aan moet denken voor ik daarheen ga?
Alvast bedankt,
dennis
Ik ga binnenkort in conneticut wonen. Nog tips??
- Petra/VS
- Medebeheerder
- Contacteer:
Waar in Connecticut ga je wonen en heb je specifiekere vragen? Gewoon een "waar moet ik aan denken" is wat vaag. Antwoord: "Aan alles" 

Boek hier uw Nederlandstalige rondleidingen in en rond Washington DC
Dagboek over ons leven in de VS(reisverslagen rechtse kolom)
"Heaven and Earth never agreed to frame a better place for man's habitation than Virginia"~Capt. John Smith
Dagboek over ons leven in de VS(reisverslagen rechtse kolom)
"Heaven and Earth never agreed to frame a better place for man's habitation than Virginia"~Capt. John Smith
-
- Amerika-newbie
sorry, je heb helemaal gelijk. Ik ga in Woodbury wonen.
Ik zit er dan een half jaar. Ik heb benieuwd wat daar allemaal te bezichtigen is en ik ben op zoek naar tips van mensen die er al wonen of geweest zijn.
Of gebruiken en omgangscodes die daar normaal zijn.
Ook zouden een paar tips over wat ik mee moet nemen handig zijn. Of misschien dingen die ik absoluut moet regelen of aanvragen, zoals een internationaal rijbewijs.
alvast bedankt voor de moeite,
gr dennis
Ik zit er dan een half jaar. Ik heb benieuwd wat daar allemaal te bezichtigen is en ik ben op zoek naar tips van mensen die er al wonen of geweest zijn.
Of gebruiken en omgangscodes die daar normaal zijn.
Ook zouden een paar tips over wat ik mee moet nemen handig zijn. Of misschien dingen die ik absoluut moet regelen of aanvragen, zoals een internationaal rijbewijs.
alvast bedankt voor de moeite,
gr dennis
Ik ga binnenkort in conneticut wonen. Nog tips??
-
- Amerikafan
Kijk eens op deze pagina,
http://www.alldutchfood.com/
Het is een winkel met Nederlandse producten. Ik ben er een aantal keer geweest om mijn drop voorraad op te vullen. Ze hebben er echt van alles, verse mocca gebakjes, chocoladevla, snoep, conimex spul (maar geen kroketten
). Dus als je een keer trek hebt, zeker een aanrader.
http://www.alldutchfood.com/
Het is een winkel met Nederlandse producten. Ik ben er een aantal keer geweest om mijn drop voorraad op te vullen. Ze hebben er echt van alles, verse mocca gebakjes, chocoladevla, snoep, conimex spul (maar geen kroketten

- hekkie
- Amerika-expert
- Partner van: Jhek
- Aantal x V.S. bezocht: 20
- Contacteer:
Hoi Mieke,VermontGirl schreef:. Ik ben er een aantal keer geweest om mijn drop voorraad op te vullen. Ze hebben er echt van alles, verse mocca gebakjes, chocoladevla, snoep, conimex spul (maar geen kroketten). .
Leuk weer eens iets van je te horen. Gaat het goed met je? Ik hoop dat je je draai een beetje kunt vinden in Nederland.
Al die lekkere spulletjes die je opnoemt, kun je nu natuurlijk gewoon hier kopen.....

(misschien een idee om je gegevens (woonplaats) nog even aan te passen?).
Groetjes Marjan
Gr. Marjan
20 USA-reizen:
20 USA-reizen: