Deze maar weer even een schopje omhoog
We zijn onderhand 7 maanden verder en hebben nog zo'n 6 weken te gaan voor de vakantie.
Uiteraard is er wel het één en ander veranderd en heb dit aangepast in de openingspost. (waarschijnlijk weet toch niemand meer hoe het er eerst uitzag)
We hebben eigenlijk heel weinig activiteiten besproken behalve de treinrit Wilderness train (
http://www.verdecanyonrr.com/)
Uiteraard gaan we heel wat zien en doen maar dat bekijken we ook per dag.
In ieder geval willen we een jeep huren in Moab en als dat bevalt willen we ook de Pink Jeep tour in Sedona gaan doen.
In Page een keertje raften, nou ja wat ik begrepen heb is het meer dobberen op Lake Powell wat ik uiteraard niet erg vind want van mij hoeft het niet zo heftig te keer te gaan.
De laatste dag in Sedona hebben we verruild voor Prescott, dit is 4 juli en willen nog naar de rodeo of in ieder geval de festiviteiten daar meemaken.
Omdat we ook een beetje dierengekken zijn (nou ja ik dan) willen we ook nog wel een dierentuin/park bezoeken, uiteraard bezoeken we Arizona Sonora Desert maar buiten deze zijn er nog meerdere op onze route. Misschien dat iemand nog een tip heeft welke de moeite waard is.
Living desert Zoo (Carslbad)
Papago park/Phoenix Zoo
Wildlife World Zoo & Aquarium (Phoenix)
Reid park Zoo (Tucson)
Rio Grande Zoo (Albuquerque)
El Paso Zoo
Out of Afrika Wild life park Sedona (deze lijkt me erg leuk alleen hebben we daar niet zo veel tijd helaas)
Santa Fé Zoo, dit is een hele kleine en meer voor educatie.
Ik denk dat we sowieso gaan proberen Papago park te bezoeken maar als één van bovenstaande niet overgeslagen mag worden voor dieren-en dierentuinliefhebbers hoor ik het graag.
Alle andere tips zijn natuurlijk ook welkom.