Boek je Amerikareis via een echte USA-expert: Klik hier om alle prijzen voor je USA-reis te vergelijken: vliegtickets, autohuur, rondreis, en meer!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!
Boek met dieren van het noordoosten?
Boek met dieren van het noordoosten?
Ik ben ook zoek naar een mooi boek over wilde dieren in MD/DC/VA, of bij gebrek daaraan een boek over dieren van het noordoosten. De boeken die ik tot zo ver gevonden heb waren het allemaal net niet.
Ik zoek een boek met kleurenfoto's, tekeningen van sporen en een beetje informatie over de leefgewoontes. Alles wat ik vind heeft of geen sporen, of wel sporen maar dan geen foto's. Graag ook met repielen, maar dat hoeft niet.
Ik zoek een boek met kleurenfoto's, tekeningen van sporen en een beetje informatie over de leefgewoontes. Alles wat ik vind heeft of geen sporen, of wel sporen maar dan geen foto's. Graag ook met repielen, maar dat hoeft niet.
- Petra/VS
- Medebeheerder
- Contacteer:
Re: Boek met dieren van het noordoosten?
Als je er een vindt, ben ik ook zeker geinteresseerd. Ik heb wel een paar Audubon gidsen, maar die hebben niet alles. Verder zoek ik meestal online en vind daar wel meestal een antwoord.
Boek hier uw Nederlandstalige rondleidingen in en rond Washington DC
Dagboek over ons leven in de VS(reisverslagen rechtse kolom)
"Heaven and Earth never agreed to frame a better place for man's habitation than Virginia"~Capt. John Smith
"Heaven and Earth never agreed to frame a better place for man's habitation than Virginia"~Capt. John Smith
Ik zoek nu alles ook maar online op, maar ik wil gewoon iets wat ik mee kan nemen wanneer ik buiten ben. Tegen de tijd dat ik achter de computer zit ben ik soms alweer vergeten hoe het er uitzag.
Voor vogels heb ik nu twee hele fijne boeken, dus die neem ik mee de veranda op en dan zoek ik ze gelijk op.
Voor vogels heb ik nu twee hele fijne boeken, dus die neem ik mee de veranda op en dan zoek ik ze gelijk op.
- Petra/VS
- Medebeheerder
- Contacteer:
Toch weer eens gaan zoeken en toen vond ik dit. Er staan alleen geen sporen bij.
Boek hier uw Nederlandstalige rondleidingen in en rond Washington DC
-
- Amerika-ontdekker
- Contacteer:
Hallo,
Wij hebben vorig jaar het boek mammal tracks & sign gekocht bij een visitor centre. Er staan ontzettend veel sporen in, niet alleen pootafdrukken, maar ook uitwerpselen en vraatsporen. Er staan ook foto's hoe je kan zien door welk roofdier een beest is aangevallen (dat is dan weer niet zo smakelijk
).
Het is geschreven/ in elkaar gezet door Mark Elbroch uitgegeven door stackpole books.
Groetjes Ilse
Wij hebben vorig jaar het boek mammal tracks & sign gekocht bij een visitor centre. Er staan ontzettend veel sporen in, niet alleen pootafdrukken, maar ook uitwerpselen en vraatsporen. Er staan ook foto's hoe je kan zien door welk roofdier een beest is aangevallen (dat is dan weer niet zo smakelijk

Het is geschreven/ in elkaar gezet door Mark Elbroch uitgegeven door stackpole books.
Groetjes Ilse
-
- Vergelijkbare Onderwerpen
- Reacties
- Weergaves
- Laatste bericht
-
- 7 Reacties
- 6249 Weergaves
-
Laatste bericht door dutch_in_seattle
-