Boek je Amerikareis via een echte USA-expert: Klik hier om alle prijzen voor je USA-reis te vergelijken: vliegtickets, autohuur, rondreis, en meer!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!

Onze tip voor overnachting in Natchez

Over de staten Virginia, North en South Carolina, Kentucky, Tennessee, Georgia, Alabama, Mississippi, Arkansas, Oklahoma en Louisiana.
Plaats reactie
hklink
Amerika-ontdekker
Aantal x V.S. bezocht: 4

Onze tip voor overnachting in Natchez

Bericht door hklink »

Beste Amerika gangers,

Gedurende onze reis door het Zuid-Oosten afgelopen herfst hebben wij o.a. een paar nachten doorgebracht in Natchez. Een heel leuk stadje met veel fraaie 18e/19e eeuwse huizen en andere panden. Wij hebben daar overnacht in Historic Oak Hill Inn, een heel mooi Antebellum huis uit de 19e eeuw. Zie http://www.historicoakhill.com/

Het verblijf daar was geweldig. Eigenaar Doug was uitermate vriendelijk en behulpzaam. Wij waren met z'n drieen en hadden de Gardenia Suite (= de volledige bovenverdieping bestaande uit 2 slaapkamers en een gezamenlijke badkamer) afgehuurd voor $370 voor 2 nachten, inclusief uitgebreid ontbijt en parkeren. Elke ochtend werd er een overheerlijk vers bereid 'gourmet' ontbijt geserveerd in de historische dining-room van het huis, waarbij we gebruik mochten maken van echt 19e eeuws servies.

Als je eens wilt overnachten in een echt historisch Antebellum huis en Natchez ligt op je route, dan kunnen wij Historic Oak Hill Inn van harte aanbevelen.

Groet,

Harold.
RiverCola
Amerika-expert

Re: Onze tip voor overnachting in Natchez

Bericht door RiverCola »

Dat ziet er spectaculair uit! Ik heb geen concrete plannen maar het lijkt me erg leuk om een een keer in zo'n pand te overnachten (ik hou zowieso van B&B vanwege de uniciteit die je er vaak aantreft!).
Coyote
Amerika-expert
Aantal x V.S. bezocht: 32
Contacteer:

Bericht door Coyote »

Dat ziet er zeker leuk uit. Lijkt mij geweldig om eens een keer zo te overnachten. :D

Misschien een idee om op de review pagina te vermelden?

Roland
Since 1982: 32 visits to the United States!

Lees mijn reisverhalen op www.rschotanus.com en FB.
hklink
Amerika-ontdekker

Bericht door hklink »

Coyote schreef:[...]Misschien een idee om op de review pagina te vermelden?
Bedankt voor de tip! Die pagina kende ik nog niet. Ik bezoek normaal gesproken eigenlijk alleen het forum. Ik heb meteen een review toegevoegd.
Liz
Amerika-expert
Aantal x V.S. bezocht: 16

Bericht door Liz »

In 2005 hebben wij overnacht in B&B Aunt Frannie's in Natchez, N. Unionstreet.
Dat is ook zo'n antebellum huis, 3 mooie kamers, een heerlijk vers ontbijt en vriendelijke, persoonlijke benadering.
Ik weet niet of het echtpaar van toen dit B&B nog runt, zij waren in 2005 beiden al behoorlijk op leeftijd.
Maar het was in ieder geval een geweldige ervaring.
16x USA / 30 staten
Figment
Amerikakenner
Aantal x V.S. bezocht: 60
Contacteer:

Bericht door Figment »

Goede tip! Ik zit eraan te denken om in oktober weer terug te gaan naar Natchez, en wellicht kies ik dan voor de Historic Oak Hill of Aunt Frannie's! Natchez is echt een schitterende stad, het wemelt er van de prachtige antebellum B&B's. Hebben jullie ook naar de zonsondergang gekeken bij de rivier? Dat vond ik zo'n spectaculair gezicht! En Stanton Hall vond ik ook zo mooi.... Ja, echt een heerlijke stad Natchez!
Traveling to the USA since 1981

Momenteel ben Zuid Amerika aan het verkennen: http://adventuresofatravelgeek.blogspot.com
Liz
Amerika-expert
Aantal x V.S. bezocht: 16

Bericht door Liz »

Een prachtige stad!
Ben mijn hart sowieso verloren aan het zuiden van Amerika.
Aankomende reis naar Texas gaan we via Louisiana terug naar Houston, langs de grens van de twee staten.
Ik móet na 5 jaar het spanish moss weer even zien.
16x USA / 30 staten
Bandido
Amerika-expert

Bericht door Bandido »

Overnachten in een B&B is inderdaad een hele geschikte en leuke manier om het Zuiden te verkennen. Er zijn zo ontzettend veel van die mooie oude "Southern homes" die nu als Bed & Breakfast worden gebruikt. Zelfs ook midden in de grotere steden, zoals deze die recht tegenover mijn huis staat (het is letterlijk mijn uitzicht uit mijn keuken): http://shellmont.com/.

Al met al dus zeker de moeite waard om eens uit te zoeken of zo'n overnachting in je vakantie past. Wat vooral leuk is is dat de eigenaren van B&B's vaak veel informatie hebben over de geschiedenis van een bepaalde regio en tips van bepaalde dingen die je gezien of gedaan moet hebben.
"Keep Georgia On Your Mind"
Plaats reactie
  • Vergelijkbare Onderwerpen
    Reacties
    Weergaves
    Laatste bericht
AllesAmerika.com Forum : Disclaimer