Tot enkele maanden geleden kwam ik dagelijks hier ter voorbereiding op onze prachtige Amerikareis, die wij in juni/juli van dit jaar zouden maken.
viewtopic.php?f=16&t=25098&hilit
Daar hadden we natuurlijk heel erg veel zin in maar wij moeten helaas deze reis cancelen. De reden waarom is niet zo heel erg, want wij hadden al geruime tijd een kinderwens die helaas maar niet werkelijkheid werd. Net nadat ik alles voor de reis had vastgelegd......tadaa zwanger

De afgelopen 3 maanden had ik de puf niet om te internetten want na mijn werk lag ik gelijk plat. Dat is gelukkig een beetje over. Vanwege een medische indicatie is het verstandig dat ik niet vlieg dus daar luister ik braaf naar. Onze vakantie gaat dus niet door, maar ik ben niet helemaal teleurgesteld.
We hebben al besloten dat we de reis (oke dan in een rustiger tempo

Ik wil toch iedereen bedanken voor de tips die ze me hebben gegeven bij de planning van onze reis. Ik vind dit een leuk forum en waardeer het enorm dat mensen elkaar van hulp en tips voorzien. Ik zal dus niet meer zo frequent een kijkje nemen maar als het Amerika virus weer gaat kriebelen dan meld ik me zeker actief

Iedereen die nog moet gaan: geniet van jullie vakantie.