Boek je Amerikareis via een echte USA-expert: Klik hier om alle prijzen voor je USA-reis te vergelijken: vliegtickets, autohuur, rondreis, en meer!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!

In New York

Over de staten van New England, New York, Pennsylvania, New Jersey, Delaware, Maryland, West Virginia en Washington DC.
Arlette
Amerikafan
Aantal x V.S. bezocht: 4

Re: In New York

Bericht door Arlette »

Hey Petra,
echt heel leuke foto's :thumbup: Maar wat ik ook even wou vragen, mag je eigenlijk overal foto's nemen en van wat je maar wil of zijn er dingen, gebouwen en mensen die je beter niet fotografeert?? Zo te zien niet want er zitten zoveel verschillende foto's tussen maar ik wou het toch even weten in geval van ... Want ik wil geen boze newyorkers op mijn dak
lelie
Amerika-expert
Aantal x V.S. bezocht: 6

Bericht door lelie »

Ik geloof dat de Joden daar het niet zo prettig vinden om gefotografeerd te worden, maar dat vind ik ook wel logisch.
Petra/VS
Medebeheerder
Contacteer:

Bericht door Petra/VS »

Dit keer heb ik eigenlijk maar weinig (orthodoxe) Joden gezien. Daar heb ik in het verleden weleens stiekem een foto van genomen :oops: . Maar verder mochten we overal, ook binnen de VN, fotograferen.
Boek hier uw Nederlandstalige rondleidingen in en rond Washington DC
Dagboek over ons leven in de VS(reisverslagen rechtse kolom)
"Heaven and Earth never agreed to frame a better place for man's habitation than Virginia"~Capt. John Smith
lelie
Amerika-expert
Aantal x V.S. bezocht: 6

Bericht door lelie »

Petra/VS schreef: Daar heb ik in het verleden weleens stiekem een foto van genomen :oops:
Ik ook wel hoor :wink:

Afbeelding
Remondo
Amerika-ontdekker

Bericht door Remondo »

Geweldige foto's!
Ik kan niet wachten tot wij gaan. Nog maar 3 weekjes en dan op honeymoon naar de Big Apple!!!
Plaats reactie
  • Vergelijkbare Onderwerpen
    Reacties
    Weergaves
    Laatste bericht
AllesAmerika.com Forum : Disclaimer