Hey Petra,
echt heel leuke foto's Maar wat ik ook even wou vragen, mag je eigenlijk overal foto's nemen en van wat je maar wil of zijn er dingen, gebouwen en mensen die je beter niet fotografeert?? Zo te zien niet want er zitten zoveel verschillende foto's tussen maar ik wou het toch even weten in geval van ... Want ik wil geen boze newyorkers op mijn dak
Dit keer heb ik eigenlijk maar weinig (orthodoxe) Joden gezien. Daar heb ik in het verleden weleens stiekem een foto van genomen . Maar verder mochten we overal, ook binnen de VN, fotograferen.
The views and comments posted in these fora are personal and do not necessarily represent the those of the Management of AllesAmerika.com Forum.
The Management of AllesAmerika.com Forum does not, under any circumstances whatsoever, accept any responsibility for any advice, or recommentations, made by, or implied by, any member or guest vistor of AllesAmerika.com Forum that results in any loss whatsoever in any manner to a member of AllesAmerika.com Forum, or to any other person.
Furthermore, the Management of AllesAmerika.com Forum is not, and cannot be, responsible for the content of any other Internet site(s) that have been linked to from AllesAmerika.com Forum.