Boek je Amerikareis via een echte USA-expert: Klik hier om alle prijzen voor je USA-reis te vergelijken: vliegtickets, autohuur, rondreis, en meer!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!

Vegas deals en 20$ trick

Voor algemene vragen over de zuidwestelijke staten: Californië, Nevada, Utah, Arizona, Colorado, New Mexico en Texas.
Soof10
Amerika-ontdekker

Re: Vegas deals en 20$ trick

Bericht door Soof10 »

Wij verblijven in Juni 2 nachten in Planet Hollywood en was daarom specifiek gaan zoeken naar resultaten in dat hotel... vorig jaar werkte de trick steevast, maar op de laatste pagina's van het Fatwallet topic, met de recentste posts dus, staan een aantal mensen die de $20 hebben teruggekregen omdat de medewerker vertelde geen fooien te kunnen aannemen.
Het is eigenlijk niet echt iets voor mij maar ik wil de trick daar in Vegas wel gaan proberen... als je daar al geen gokje waagt dan doe je het nergens... En indien het niet werkt hoop ik dat mijn glimlach toch iets kan betekenen voor mij :D

In een aantal hotels waar we verblijven valt een 'view' te rapen, ik ga hier geen fooien voor aanbieden, maar toch altijd even vriendelijk aangeven of er mogelijkheid is een kamer te krijgen met een view... het is een leuk extraatje als het lukt.
Sel
Amerikafan

Bericht door Sel »

Nou ik ga het zeker proberen bij alle hotels :D haha.
Goeie upgrades hebben jullie gehad zie ik!
MaartjeJasper
Amerika-ontdekker

Bericht door MaartjeJasper »

Is dit iets wat alleen in Vegas geldt of overal in de VS??
usa_usa
Amerika-ontdekker

Bericht door usa_usa »

Dat vraag ik me ook af. Kunnen we dit b.v. ook doen in Astor on the park in New York :) Of bij Alamo als we ons huurauto ophalen
georgesken
Amerikakenner
Aantal x V.S. bezocht: 15

Bericht door georgesken »

vanop fatwallet.com:

posted: May. 7, 2010 @ 1:03p
Just did this while in Chicago at the Drake Hotel for a business trip. Clerk was mid-20's male. Handed him the 20 pressed under my credit card when he asked for it. Room was already paid for by my company but I asked about room upgrades. The interaction went a bit like this:

Clerk: I need a credit card for any incidentials . . .
Me (handing over card/20 sandwich): Sure, and is there any possibility for an upgrade
Clerk: I'm sorry sir, there's no . . . uh . . . lemme see what I can do . . .

Upgrades to a Deluxe room with a beautiful view north of Lake Shore Drive and Oak Street Beach. So works in places that aren't Vegas, also
1992: Florida, 2004: LA-LA, 2007:10d Vegas, 2008: DEN-LAS, 2010: 10d LA-LAS, 2011: florida+cruise, 2012: florida+cruise ,2013: florida + cruise, 2015: 6d Vegas + 5d NY, 2016+2017+2018+2019:7d Vegas, 2022 6d Vegas+3D Boston, 2024: 9d Vegas, 2024: WAS+NY
Noortje1
Amerikakenner

Bericht door Noortje1 »

dus ...

Wynn
geboekt: standaard kamer.
20 dollar geschoven tussen ID en CC en gevraagd naar free upgrade.
Ze zei direct ik zal eens kijken maar krijg ook direct mijn 20 dollar terug.
Hebben een kamer met stripview op de 52 ste verdieping gekregen.
Of de truck nu geholpen heeft of niet weet ik niet aangezien ik mijn geld heb terug gekregen.
Maar de kamer en het uitzicht was DIK in orde!

Mirage
geboekt : standaard kamer met stripview
20 dollar werd aanvaard en ben geupgrade naar een deluxe kamer op de 25 ste verdieping met zicht op deel van de strip en het zwembad.
Ook weer een zeer leuk uitzicht.

Als ik het totaal pakket bekijk ( ben 28 jaar) gaat mijn voorkeur naar The Mirage.
2008 : rondreis westkust - 2009 : NY \ LA \ LV - 2010 : LA \ LV \ Springdale - 2011 : LA/LV
thebruins
Amerikakenner
Aantal x V.S. bezocht: 25

Bericht door thebruins »

Goed om te horen dat het iets opgeleverd heeft! :)
masturbi
Amerika-ontdekker

Bericht door masturbi »

ik zit in juni in de planet hollywood en ga het daar wel eens proberen wie niet waagt blijft maagd!!
the winner take's it all....
martijn76
Amerika-expert

Bericht door martijn76 »

Nou Masturbi, aan jouw gebruikersnaam (en je motto) te zien zou ik in dat geval nog wat vaker een gokje wagen! :lol:
stephanjolanda
Amerika-ontdekker

Bericht door stephanjolanda »

Hoi,
Wij hebben de tip gekregen om het bij dit hotel te doen, prima prijs en net buiten de strip. Prima voor een nacht. Ze hebben een van de mooiste zwembaden.
Collega van mij heeft de 20$ trick toegepast bij dit hotel en met succes.
www.goldennugget.com/home/privacy policy

Wij gaan het ook proberen, kunnen niet wachten! :D

Gr Jolanda & Stephan
Afbeelding
martijn76
Amerika-expert

Bericht door martijn76 »

Golden Nugget ligt Downtown, inderdaad niet op de Strip maar wel in een heel leuk deel van de stad. Probeer een kamer in de Rush Tower te krijgen, is een net nieuwe toren met zeer mooie kamers en belachelijk lage prijzen.
GJ
Amerika-expert
Aantal x V.S. bezocht: 6

Bericht door GJ »

Half juni logeerden wij in het Mirage en wat iedereen áltijd lukt, lukte ons uiteraard niet. :roll: Wij troffen de enige medewerkster in heel Las Vegas dat de truc niet kende, of net deed alsof ze hem niet kende. Alles netjes gedaan: paspoort en credit card overhandigd met twintigje erin en de vraag 'It's our honeymoon, are there any complimentary upgrades available?' waarop die doos zegt 'Even checken bij de manager' en terugkomt met de mededeling dat ze ons kan upgraden. Vervolgens krijgen we een sleutel, kijkt ze vol verwarring naar het twintigje en vraagt of we dat terug willen. Eenmaal in de kamer aangekomen blijkt dat exact de kamer te zijn die we hebben geboekt: een standaardkamer met uitzicht op de strip. Wel op de hoogste 'normale' verdieping geloof ik (de 23ste) maar toch. Waarom lukt zoiets nou altijd bij iedereen en niet bij ons? :evil: We voeldens ons best voor gek staan daar aan die balie toen ze met nogal luide stem vroeg of we dat twintigje terug wilden...
Corry
Amerika-expert

Bericht door Corry »

Ik snap wat je zegt. Wij proberen dat soort dingen niet eens bij ons lukt zoiets ook nooooooooooooooit. :lol:
Ik denk dan maar altijd; "gelukkig zijn we gezond" .
http://nippon2015.wordpress.com/" onclick="window.open(this.href);return false;
georgesken
Amerikakenner
Aantal x V.S. bezocht: 15

Bericht door georgesken »

We zijn net terug uit vegas.

We hebben eerst in 3 nachten in Encore geslapen maar daar heb ik de truck niet gedaan omdat de kamer zowieso toch al comped was. Na een vriendelijke babbel wel een kamer op 1 vd hoogste verdiepingen gehad met een prachtige stripview.

Nadien hebben we in de golden nugget geslapen omdat ik nog nooit downtown verbleven had. We hadden al een kamer in de rush tower geboekt, maar bij het inchecken toch de truck geprobeerd. Het was echter het 4th of july weekend en daardoor was het enorm druk (zoals later ook bleek want de hotelparkings waren helemaal vol en zelfs geen valet meer mogelijk). De receptioniste had het meteen door en ze heeft een hele tijd zitten zoeken om ons een junior corner suite in de rush tower te geven, maar ze kon die maar 2 nachten van de 3 aanbieden. We hadden geen zin om nog eens te verhuizen dus we hebben het geweigerd. We hebben wel een kamer op de hoogste verdieping gekregen maar een prachtig uitzicht op het vuurwerk en op de stad.
1992: Florida, 2004: LA-LA, 2007:10d Vegas, 2008: DEN-LAS, 2010: 10d LA-LAS, 2011: florida+cruise, 2012: florida+cruise ,2013: florida + cruise, 2015: 6d Vegas + 5d NY, 2016+2017+2018+2019:7d Vegas, 2022 6d Vegas+3D Boston, 2024: 9d Vegas, 2024: WAS+NY
martijn76
Amerika-expert

Bericht door martijn76 »

Georgesken,
Hoe was de Rush tower, wij zitten er in september! Heb hele goede berichten gehoord en daarnaast vind ik Downtown altijd erg leuk, dus kijk er erg naar uit.
Simone en ton
Amerika-ontdekker

Bericht door Simone en ton »

Hallo,

wij gaan in september voor een rondrit naar SF, LA en eindigen in LV.
Aangezien eigenlijk steeds op de bonnefooi gaan, lijkt het 20 $ trick niet voor ons van toepassing.
We willen eigenlijk niet vooraf boeken, omdat we niet zeker weten waar en hoe lang we ergens verblijven.
We willen wel een dag of 4-5 in LV blijven, om toch nog wat te ontspannen, na veel autoritten...
Maar is het ook mogelijk om 'gewoon binnen te stappen' een kamer te boeken en wat later (als we de kamer hebben gezien ofzo) om dan alsnog voor een compl. upgrade te gaan?
martijn76
Amerika-expert

Bericht door martijn76 »

Simon en Ton,

Ik zou in Las Vegas zowieso aan de strip gaan zitten en ik zou dringend adviseren om niet zomaar binnen te stappen. Hotels aan de strip in Las Vegas zijn (hoe groot ze ook zijn) regelmatig uitverkocht. Er worden vaak grote conventies gehouden in de stad, vrijdagen en zaterdagen zijn uiteraard ook altijd megadruk. Daarnaast loop je niet even naar binnen om te kijken of er wat vrij is en wat de prijzen zijn. Het zijn gigantische complexen, eer je geparkeerd hebt, naar het hotel gelopen hebt, in de rij aan de balie hebt gestaan en weer naar buiten moet omdat het vol is of de prijs te hoog is, ben je zo weer een uur verder. Het is geen pretje om dit een paar keer te moeten herhalen totdat je beet hebt.
Ook zijn er grote verschillen in luxe tussen de vele hotels aan de strip, als je vooraf onderzoek doet weet je zeker dat je in een goed hotel terecht komt. Kijk op dit forum, op yelp.com op oyster.com of op tripadvisor.com om reviews te lezen en je keus te bepalen. Zeker als je voor 4-5 dagen gaat zou ik die investering aan tijd doen.
PeterLI

Bericht door PeterLI »

*knip*
Q-BiC
Amerikakenner
Aantal x V.S. bezocht: 8
Contacteer:

Bericht door Q-BiC »

Lol, vorige week toch ook in Aria eens een poging gewaagd, hoewel ik tamelijk zeker was dat het niet zou lukken.

Hadden voor 2 nachten de deluxe city view room geboekt, voor 3 personen. We hoopten op een upgrade naar de 2 bedroom suite (een upgrade van 700$ ofzo :p), dus stak ik 50$ tussen men paspoort. De vrouw aan de balie was merkbaar geschrokken :p In a good way :p Ze was precies wat beschaamd dat ze mijn 50$ had gevonden op een onlogische locatie :D . Ik vroeg naar een upgrade, maar (begrijpelijk) was het hoogste dat ze mij kon geven de Corner suite, een single bedroom kamer, wat dus niet ideaal is met 3 man.... En we hadden reeds een city view, en een kamer op het hoogste verdiep (voor die kamers), dus veel kon ze niet meer doen dus uiteindelijk zei ze maar "I guess you want that back.." :mrgreen:

Conclusie: deluxe naar deluxe city view zou mogelijk geweest zijn, alsook deluxe city view naar Corner Suite (bijna 2x zo groot, maar maar 1 bed helaas).
USA '06: NYC // USA '09: Denver - San Francisco // USA '10: Phoenix - Las Vegas // USA '11: Hawaii
USA '12: Denver - Denver // USA/CND '13: Seattle - Denver // Iceland '14 // USA/CND '16: Seattle - Seattle // USA '18: Denver - Denver
Blog // Photo Album
jokaluma
Amerika-expert
Aantal x V.S. bezocht: 5
Contacteer:

Bericht door jokaluma »

ja maar het is de 20$ trick niet de 50 $ tric... :lol: :lol: :lol: :thumbup:
http://www.maudluuk.wordpress.com" onclick="window.open(this.href);return false; onze juni-juli 2012 reis AZ-NM-CO-UT-NV
http://www.devanhaveretjesusa2008.weblog.nl" onclick="window.open(this.href);return false;
http://www.newyork2010karinenjohn.weblog.nl" onclick="window.open(this.href);return false;
Plaats reactie
  • Vergelijkbare Onderwerpen
    Reacties
    Weergaves
    Laatste bericht
AllesAmerika.com Forum : Disclaimer