Boek je Amerikareis via een echte USA-expert: Klik hier om alle prijzen voor je USA-reis te vergelijken: vliegtickets, autohuur, rondreis, en meer!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!
Hotel Boston 17 juli t/m 18 juli
Hotel Boston 17 juli t/m 18 juli
Wij zijn op zoek naar een hotel of bed and breakfast in Boston centrum, voor een redelijke prijs.
Wij verblijven 2 nachten in Boston en willen toch wel dichter bij de stad zelf zitten.
Nu heb ik het Boston Marriot Quincy voor $ 250 voor 2 nachten geboekt, maar dan zitten we toch wel ver van de stad af, dit vooral voor de avond
lijkt ons toch niet zo lekker.
Alle reacties zijn welkom
Let wel we willen niet via Priceline of Hotwire boeken, dit vanwege omstandigheden die bij ons wat onzeker zijn,
we willen dus altijd de mogelijkheid houden op het laatste moment te annuleren zonder te veel problemen.
Wij verblijven 2 nachten in Boston en willen toch wel dichter bij de stad zelf zitten.
Nu heb ik het Boston Marriot Quincy voor $ 250 voor 2 nachten geboekt, maar dan zitten we toch wel ver van de stad af, dit vooral voor de avond
lijkt ons toch niet zo lekker.
Alle reacties zijn welkom
Let wel we willen niet via Priceline of Hotwire boeken, dit vanwege omstandigheden die bij ons wat onzeker zijn,
we willen dus altijd de mogelijkheid houden op het laatste moment te annuleren zonder te veel problemen.
Re: Hotel Boston 17 juli t/m 18 juli
Nou vind ik 250 dollar voor 2 nachten die je nog kunt cancellen niet duur moet ik zeggen.
Het advanced purchase rate geeft altijd een fixe korting maar is niet te cancelen. Misschien is het AAA rate
iets voor jullie. Als je even de zoekfunctie gebruikt, dan kun je daar wel iets over vinden.
Pas nog een topic over gezien. Dat kun je boeken als je lid bent van de anwb, is vaak ongeveer
zo goedkoop als het advanched purchase rate en is cancelbaar.
Ik geloof alleen niet dat alle hotels een AAA rate hebben, maar dat stond ook in dat topic.
Volgens mij was dat in reizen algemeen.
Succes!
Danielle
Het advanced purchase rate geeft altijd een fixe korting maar is niet te cancelen. Misschien is het AAA rate
iets voor jullie. Als je even de zoekfunctie gebruikt, dan kun je daar wel iets over vinden.
Pas nog een topic over gezien. Dat kun je boeken als je lid bent van de anwb, is vaak ongeveer
zo goedkoop als het advanched purchase rate en is cancelbaar.
Ik geloof alleen niet dat alle hotels een AAA rate hebben, maar dat stond ook in dat topic.
Volgens mij was dat in reizen algemeen.
Succes!
Danielle

Wij hebben voor komende zomer twee nachten geboekt bij Super 8 Watertown/Cambridge/Boston.
Vlak bij het motel kun je met de bus naar Harvard Square (15 min.) en van daaruit met de metro naar het centrum van Boston (10 min.).
Reviews op tripadvisor zijn niet goed, maar we vertrouwen erop dat het in de praktijk wel mee zal vallen.
Vlak bij het motel kun je met de bus naar Harvard Square (15 min.) en van daaruit met de metro naar het centrum van Boston (10 min.).
Reviews op tripadvisor zijn niet goed, maar we vertrouwen erop dat het in de praktijk wel mee zal vallen.
Nu ik het nog eens opzoek op de kaart denk ik dat het Boston Marriot Quincy voor $ 250 voor 2 nachten een goede keuze is (beter dan de door ons geboekte super 8 die ik noem in mijn vorige post). Niet zo duur en dicht bij een metro station.
Dank jullie voor de reacties
Ik hou het dan maar zo, de hotels in de stad zijn echt veel duurder en dan komt er ook nog parkeergeld bij.
De prijs van $ 250 dollar is dus met AAA discount via onze ANWB kaart
Groetjes
Ik hou het dan maar zo, de hotels in de stad zijn echt veel duurder en dan komt er ook nog parkeergeld bij.
De prijs van $ 250 dollar is dus met AAA discount via onze ANWB kaart
Groetjes
-
- Vergelijkbare Onderwerpen
- Reacties
- Weergaves
- Laatste bericht