Draven schreef:
3 dagen ( 4 nachten) las vegas en maar 1 dag san francisco : ik denk dan velen dit niet ,,logisch" zullen vinden.
Dat iemand zou beginnen over San Francisco had ik al verwacht, want iedereen schijnt dat een geweldige stad te vinden. We hadden eerst ook 2 volledige dagen in SF, maar hiervan hebben we 1 dag naar Yosemite verplaatst. We hebben verschillende specials gezien over SF en ook op internet rond gezocht, maar we zouden echt niet weten wat we daar 2 volledige dagen moeten doen. De golden gate bridge willen we graag eens zien, maar bijvoorbeeld de binnenkant van alcatraz en de cable cars hoeft voor ons niet echt.
Hoihoi!
Wat SF betreft: ik vond er niet veel aan! Persoonlijk ga ik veel liever een dag extra naar Las Vegas. Ik ben er nu 2 keer geweest; in totaal 3 dagen, en dit is eigenlijk de enige plaats waar ik nog een keer terug MOET!!!
Maar ja, aan de reactie te zien, is dit voor iedereen anders.
Draven schreef:
Enerzijds moet je niet te veel in korte tijd willen zien, anderzijds vind ik dat het wel een beetje meer mag.
Zelf zou ik niet zoveel tijd in LA en Santa Monica doorbrengen maar toch wat meer de natuur opzoeken.
Het ligt er natuurlijk aan waar je van houdt en wat je in LA/Santa Monica van plan bent maar zelf zou ik toch graag naar de Grand Canyon, Bryce en Zion willen.
Wat betreft die andere bezienswaardigheden zoals de Grand Canyon, Bryce en Zion hebben we gekozen voor Yosemite, en lijkt ons voor de eerste keer dit ene park genoeg. We komen ook nog genoeg te zien tijdens de kust rit.
Persoonlijk vond ik Zion een van de mooiste plekken op aarde (Yosemite ook trouwens). Maar wat Zion vooral bijzonder maakt zijn de trails die je hier kan doen: het Angels Landing Trail en de Trail naar de Narrows. Echt waanzinnig!
Maar ik snap dat je keuzes moet maken
Draven schreef:
Dan zou ik niet in dit hotel gaan logeren. Het is inderdaad een goedkope oplossing, maar dat is natuurlijk niet voor niets Wink Dit hotel ziet er een beetje vervallen uit. Voor kinderen is dit eventueel wel leuk, in verband met de leuke kinderattracties en circusacts die ze daar geven.
Daar vreesde ik al voor. We zijn inderdaad op de prijs afgegaan met vooral het idee dat we toch niet zoveel in het hotel zijn. Als tweede keus hadden we het Hilton, maar die is dan meteen ook weer twee maal zo duur. We zullen er nog eens naar kijken, misschien toch maar een hotel zoeken op de strip zelf dan.
Wij hebben vorig jaar in het Imperial Palace geslapen (goedkoop via Hotelplan; was iets van 70 euries met z'n tweeen). Ook een oud hotel (er werd daar al gesproken over een implosion), maar de ligging is 100 keer beter dan het Circus Circus; en de monorail stopt in het hotel!
In 2003 in het Circus Circus geweest, maar door de ligging zou ik hier niet meer teruggaan.