Boek je Amerikareis via een echte USA-expert: Klik hier om alle prijzen voor je USA-reis te vergelijken: vliegtickets, autohuur, rondreis, en meer!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!

Overnachting Monument Valley

Voor algemene vragen over de zuidwestelijke staten: Californië, Nevada, Utah, Arizona, Colorado, New Mexico en Texas.
Gerben Steeg
Amerikakenner
Aantal x V.S. bezocht: 11

Re: Overnachting Monument Valley

Bericht door Gerben Steeg »

jta schreef:Als restaurant in Mexican Hat wordt meestal de san juan inn genoemd. Nog tips ?
Die tip is goed. Je hebt daar ook niet echt veel keuze, of je moet brood bij de Shell lekker vinden... :lol:
Gr, Gerben
jta
Amerika-expert

Bericht door jta »

eerst mijn strandvakantie om zeep en nu ook nog brood van bij de Shell :evil:

Jacques
Gerben Steeg
Amerikakenner
Aantal x V.S. bezocht: 11

Bericht door Gerben Steeg »

jta schreef:nu ook nog brood van bij de Shell
Maarrrrrr: ze hebben bij die Shell wel een koud biertje voor je en dat is al heel wat in down town Utah........... :clap:
Gr, Gerben
jta
Amerika-expert

Bericht door jta »

over zo'n koud biertje in Mexican Hat kan ik nog wel iets vertellen :

tijdens onze eerste reis ( 1981, nog geen internet natuurlijk,we wisten eigenlijk nog van niks ) belandden we in Kayenta. Goesting op een pintje, maar geen alcohol te koop in het reservaat. Niet getwijfeld, richting Mexican Hat, was toch ,,maar" halfuur rijden naar dat pintje :thumbup: .
In Mexican Hat de winkel binnen, en : tralies voor de pintjes :?: Het was zondag en er mocht in Utah geen alcohol verkocht worden ( toen, nu nog ?) :evil:

Wij halfuur terug, dromend van een pintje....

Jacques
Mel79
Amerikakenner

Bericht door Mel79 »

Gerben Steeg schreef:Hat Rock Inn in Mexican Hat is een degelijk hotelltje. Ze geven volgens mij op hun site aan dat het ' aan de beach ligt', maar daar bedoelen ze dus de drie zandkorrels aan San Juan river mee (die nog wel eens pretty muddy is..).
Het zag er via Tripadviser wel goed uit en aangezien de ligging heel mooi is heb ik het net geboekt! Zo kunnen we naast Monumment Valley. Valley of the Gods en Goosenecks bezoeken. Verheug me er nu al op!

Dankjewel voor jullie tips hier! :thumbup: :clap:
marcodemol
Amerika-ontdekker

Bericht door marcodemol »

Als restaurant kan ik jullie de swinging steak aanbevelen. Beperkte menukaart, maar gezellig zitten om de buitenkeuken met een schommelende grill. Steaks zijn perfect. Mexican Hat is erg klein. Enkele motels en restaurants en een goed uitgeruste benzinepomp. We hebben in de zomer van 2009 overnacht in de Hat Rock Inn. Goed basis motel.
Mel79
Amerikakenner

Bericht door Mel79 »

Het Hat Rock Inn heb ik ook geboekt! Het lijkt me wel een grappig dorpje om te overnachten. Zo in de middle of nowhere achtig. Heb de swingsteak ook gezien, maar laat ik nou niet van bruine bonen in tomatensaus houden ;) dat gaven ze dus bij de steaks zag ik. Maar het zag er wel apart uit!
Plaats reactie
  • Vergelijkbare Onderwerpen
    Reacties
    Weergaves
    Laatste bericht
AllesAmerika.com Forum : Disclaimer