Boek je Amerikareis via een echte USA-expert: Klik hier om alle prijzen voor je USA-reis te vergelijken: vliegtickets, autohuur, rondreis, en meer!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!

Koelbox...wat kopen jullie?

Als je reisvraag niet over een specifieke staat of regio gaat, hoort het hier thuis.
Iris_1982
Amerika-expert
Aantal x V.S. bezocht: 35
Contacteer:

Bericht door Iris_1982 »

koelboxen zijn in amerika echt goedkoop
Zag echt enorme Coleman's voor 19 dollar!! In nederland betaal je daar zo 40 euro voor als het niet meer is!!

wij hebben echter gewoon een piepschuimen boxje gekocht voor 3,99 en dat was prima voor de hele vakantie
slechts de laatste dagen begon de onderkant een klein beetje te lekken, maar verder deed hij het prima
En we hebben m samen met 20 flesjes water bij de alamo jongens achtergelaten...die waren er erg blij mee (krijgen ze daar niks te drinken ofzo?? :) )
Mel79
Amerikakenner

Re:

Bericht door Mel79 »

vana schreef:Wij hebben beide keren een kunsstof koelbox gekocht. Die piepschuimen boxen vind ik toch wat wankel en ik heb ook wel eens gelezen dat ze soms gaan lekken.
Bovendien, wat is nu $ 16 op een budget van duizenden euro's?
De koelbox lieten we, schoongemaakt, achter in het laatste motel.

Wij vulden vaak ook zip-loc zakjes bij de motels met ijs. Als dat niet kon kochten we een zak ijs bij het pompstation of in de supermarkt.

In de box bewaarden we drinken vleeswaren, boter en (Nederlandse) kaas.

Elke morgen kochten we ergens een stokbrood, dan konden we tussen de middag altijd lekker picknicken.

Marjon
20 Dollar voor een koelbox is inderdaad geen geld! Daar kun je eigenlijk niet op bezuinigen nee!

Enne Marjon, krijg je er ook stokbrood?! Gewoon bij supermarkten? Lekker buiten lunchen lijkt me ideaal! Doen we ook altijd met onze auto vakanties in Europa. Knus en gezellig! Daarnaast vind ik 1 keer per dag uit eten aker al genoeg, zeker als het 3 a 4 weken lang moet. Maar neem wel lekker hagelslag mee vanuit NL ;) dat mag toch wel he?
vana
Amerika-expert
Aantal x V.S. bezocht: 4
Contacteer:

Re: Koelbox...wat kopen jullie?

Bericht door vana »

Je kunt wel stokbrood kopen maar dat is meestal wat zachter als wij gewend zijn.
Wij kopen elke ochtend bij de Safeway of een andere supermarkt heerlijkn vers French Bread. Dat is een soort zacht stokbrood.
Vaak is het nog warm zelfs als je het koopt en erg lekker.

Marjon
Plaats reactie
  • Vergelijkbare Onderwerpen
    Reacties
    Weergaves
    Laatste bericht
AllesAmerika.com Forum : Disclaimer