Boek je Amerikareis via een echte USA-expert: Klik hier om alle prijzen voor je USA-reis te vergelijken: vliegtickets, autohuur, rondreis, en meer!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!
Honkbal spullen
Honkbal spullen
Over 5 weekjes ga ik naar Orlando.
Aangezien ik een groot liefhebber ben van honkbal ben ik van plan in Orlando wat honkbal spullen te kopen.
Zijn hier bepaalde regels voor?
Kan ik bijvoorbeeld zonder problemen een paar honkbal schoenen kopen? en eventueel handschoen, knuppel etc?
Aangezien ik een groot liefhebber ben van honkbal ben ik van plan in Orlando wat honkbal spullen te kopen.
Zijn hier bepaalde regels voor?
Kan ik bijvoorbeeld zonder problemen een paar honkbal schoenen kopen? en eventueel handschoen, knuppel etc?
Officieel weet ik het niet dus ik reageer hier met mijn gezonde verstand.
Je kan natuurlijk in Amerika alles kopen wat je wilt qua honkbal.
Ik zou bij het inchecken van je vlucht naar Orlando toe even vragen of dit ook geldt voor het kopen van een honkbalknuppel.
Het zal vast wel mogen maar dan moet je het in je koffer doen die in het ruim gaat (dit denk ik zo).
Daarnaast moet je natuurlijk ook opletten dat je qua kosten niet hoger komt dan wat je officieel mag invoeren, hiervan dacht ik dat het bedrag op €175 staat.
Je kan natuurlijk in Amerika alles kopen wat je wilt qua honkbal.
Ik zou bij het inchecken van je vlucht naar Orlando toe even vragen of dit ook geldt voor het kopen van een honkbalknuppel.
Het zal vast wel mogen maar dan moet je het in je koffer doen die in het ruim gaat (dit denk ik zo).
Daarnaast moet je natuurlijk ook opletten dat je qua kosten niet hoger komt dan wat je officieel mag invoeren, hiervan dacht ik dat het bedrag op €175 staat.
http://ucla.web-log.nl" onclick="window.open(this.href);return false;
Ik sluit me bij Yvet aan. Zolang het in je koffer/tas past, kun je het gewoon meenemen, je hebt inderdaad alleen de kans dat de douane je aanhoudt in NL. De kleding en schoenen lijken me helemaal geen probleem!
Richard
Richard
Rperre is op 28-4-2011 door een helicopterongeval om het leven gekomen. We zullen hem missen.
-
- Vergelijkbare Onderwerpen
- Reacties
- Weergaves
- Laatste bericht
-
- 2 Reacties
- 1184 Weergaves
-
Laatste bericht door Almere vak V
-
- 4 Reacties