Boek je Amerikareis via een echte USA-expert: Klik hier om alle prijzen voor je USA-reis te vergelijken: vliegtickets, autohuur, rondreis, en meer!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!

Emigreren naar Amerika

Vragen over de mogelijkheden van emigratie naar de Verenigde Staten horen thuis in dit forum.
PeeJay
Amerika-expert

Bericht door PeeJay »

Weet iemand misschien of dat ik hier iets aan kan doen zodat alles legaal blijft,
Als je geen I-130 hebt ingeleverd heb je geen kans op legaliteit.
Dus meteen doen !! :idea:

/PeeJay
rperre
Amerika-expert

Bericht door rperre »

hey PeeJay de I-130 zit in het pakket, dat is echt het minste wat je moet doen, ze noemen dat de Petition! Dus die is al weer aanwezig op het USCIS kantoor

Richard
Rperre is op 28-4-2011 door een helicopterongeval om het leven gekomen. We zullen hem missen.
PeeJay
Amerika-expert

Bericht door PeeJay »

rperre schreef:hey PeeJay de I-130 zit in het pakket, dat is echt het minste wat je moet doen, ze noemen dat de Petition! Dus die is al weer aanwezig op het USCIS kantoor

Richard

OK, dan denk ik dat je niet meer kunt doen dan afwachten nu.
En je cruise in juli annuleren, hoe spijtig dat ook klinkt, maar ik denk dat je echt niet buiten de VS moet reizen de komende tijd. :cry:

Succes,

/PeeJay
daisydog
Amerikafan
Contacteer:

Bericht door daisydog »

Ik heb trouwens een W1 op mijn Visa Waiver staan, weet iemand wat dat betekend!
Gaat dit over de stempel op je I-94?

"Bij mij staat er WB/WT for 90 days" en WT is omcirkeld

WB Business Visitor Visa Waiver
WT Tourist Visitor Visa Waiver

Ik heb de achterkant van mijn I-94W (dat groene ding in je passport)
nog eens goed gelezen
U heeft toestemming om maximaal 90 dagen, of minder in de VS te verblijven. Het is niet toegestaan om: 1) Uw statusvan bezoeker te veranderen: 2) Uw status te veranderen in die van een tijdelijke of permanente inwoner, tenzij U in aanmerking komt onder artikel 201(b) van de Immigratie en Naturalizatie Wet; of 3) Uw verblijf te verlengen.
Nu is dit natuurlijk het interessante gedeelte
tenzij U in aanmerking komt onder artikel 201(b) van de Immigratie en Naturalizatie Wet.

§201(b) of the Immigration and Nationality Act ("INA") defines "immediate relatives" to include:

spouses,
minor children (under the age of twenty-one), and
parents of U.S. citizens (if the citizens are at least 21 years old).

Nog maarwat verder doorgelezen in de "INA"
8 CFR PART 245 -- ADJUSTMENT OF STATUS TO THAT OF PERSON ADMITTED FOR PERMANENT RESIDENCE

Sec. 245.1 Eligibility.

......
(b) Restricted aliens.
The following categories of aliens are ineligible to apply for adjustment of status to that of a lawful permanent resident alien under section 245 of the Act, unless the alien establishes eligibility under the provisions of section 245(i) of the Act and Sec. 245.10, is not included in the categories of aliens prohibited from applying for adjustment of status listed in Sec. 245.1(c), is eligible to receive an immigrant visa, and has an immigrant visa immediately available at the time of filing the application for adjustment of status: (Revised 10/1/94; 59 FR 51091)

.......

( 8) Any alien admitted as a Visa Waiver Pilot Program visitor under the provisions of section 217 of the Act and part 217 of this chapter other than an immediate relative as defined in section 201(b) of the Act; (Amended 7/23/97; 62 FR 39417)
En hierboven staat section 201(b) uitgelegd

....... het document gaat verder
(c) Ineligible aliens. The following categories of aliens are ineligible to apply for adjustment of status to that of a lawful permanent resident alien under section 245 of the Act: (Added 10/1/94; 59 FR 51091)

..............

(4) Any alien who claims immediate relative status under section 201(b) or preference status under sections 203(a) or 203(b) of the Act, unless the applicant is the beneficiary of a valid unexpired visa petition filed in accordance with Part 204 of this chapter; (Amended effective 4/1/97; 62 FR 10312)
Het laaste gedeelte verwijzen naar part 204 is:Sec. 204.1 General information about immediate relative and family-sponsored petitions
of met andere woorden de I-130.

Zoals ik het lees is de regel van restricted aliens niet van ons op toepassing omdat wij in de groep met immediate relative horen.
Bij de ineligible aliens is de regel niet van toepassing als je er een I-130 is ingediend.

Ik weet niet of een "valid unexpired visa petition filed" betekent dat hij slechts ingediend hoeft te zijn, of al direct goedgekeurd.
Daarnaast antwoord het bovenstaande alleen de vraag of je na aankomst op een toeristenvisa je status tot permanent resident mag veranderen. Of dit ook direct betekent dat je dan langer in het land mag blijven?

Maar goed, het wordt nu al laat dus ik vind het wel weer genoeg voor vandaag :shock:

[/i][/url][/quote]
rperre
Amerika-expert

Bericht door rperre »

Sorry mensen maar ik heb echt de grootste moeite om op "die andere site" dingen te vinden! Volgens mij gaat die Dutchusa site alleen maar over mensen die een DCF willen volgen! Ik zal wel verkeerd denken, maar een zoek functie zou erg makkelijk zijn, het blijft "maar" een message board

Ik begin me echt zorgen te maken over mijn situatie en ik weet dus niet waar of wie ik hierover moet inlichten dan wel iets moet insturen om mijn gehele application legaal te houden en voor mij om gewoon te kunnen reizen, ik weet het NIET DOEN maar het is gewoon ongelooflijk dat je tijdens zo'n application niks kunt totdat je antwoord krijgt die wel eens een half jaar op zich laat wachten.

Misschien alleen frustratie van mijn kant, maar goed ik wordt een beetje moe van het "we zien wel" filosofie, er moet iets zijn wat ik kan doen.

Ik ben de laatste jaren echt elke maand naar de VS gereisd en heb nooit problemen gehad met de entry, de douane raden me zelfs aan om een green card aan te vragen, dat zou veel makkelijker zijn voor mij! Ik heb al het papierwerk opgestuurd, maar ik kan het niet behappen dat ik nu gewoon hier op mijn achterste moet gaan zitten totdat ik een antwoord krijg, daar komt nog bij dat ik eind deze maand misschien wel "illegaal" aanwezig ben, omdat ik nog niets gehoord heb!

Nou, voor nu weltrusten, ik ga het weekend de deur uit, misschien kom ik dan wat tot rust!

Richard
Rperre is op 28-4-2011 door een helicopterongeval om het leven gekomen. We zullen hem missen.
daisydog
Amerikafan
Contacteer:

Bericht door daisydog »

Zo, ik ben net terug van een fijn weekendje San Antonio. EN, ik had post van de USCIS!

MAAR helaas,....Ik heb WEER al mijn applications terug gestuurd gekregen!! :cry: :cry:

De rejection notice had me het volgende te vertellen. (deze is voor I-485)
The check amount is incorrect or has not been provided. The correct filing fee is $215.00 Each applicant between ages of 14 and 79 must also include an additional $70.00 fingerprint fee. Please resubmit the application with the appropriate fees to the address listed on the bottom of this notice.
Wat er nu werkelijk mis is met mijn money orders weet ik nog niet ( op het moment hang ik in de wacht bij het National Customer Service Center). De bedragen die genoemd staan op de rejection notice zijn de nieuwe bedragen die gelden vanaf 30 April 2004. Ik heb mijn papieren ingediend met een poststempel van 29 April, dus zouden de oude bedragen nog moeten gelden. Dus waarom krijg ik nu alles weer terug??

De juffrouw aan de telefoon bevestigd me dat ik voor de oude bedragen de juiste bedragen heb ingevuld. Zij weet niet waarom ik wederom alles heb terug gekregen. Ze zegt dat er misschien iets anders mis is met mijn application. Ik vraag haar schaapachtig waarom ze als reden voor de rejection het geldbedrag zouden noemen, terwijl iets anders het probleem zou zijn?....ja, dat wist ze ook niet.

Enige advies wat ze kon bedenken is het nogmaals opsturen van de documenten, met de nieuwe bedragen. Ik zei haar dat ik bang ben dat ik dan na een tijdje weer alles terug zou krijgen met een rejection notice.

Na advies van haar supervisor te hebben gekregen verteld ze me dat ik het beste naar mijn local office kan gaan om informatie te vragen.
Dus ik heb maar direct een nieuwe afsrpaak gemaakt, 21 Juni om 6.45
Hopelijk brengt dat wat schot in de zaak.

Grappig :roll: detail is trouwens dat op de uscis op de rejection notice een incorrecte " correct filing fee" van $215.00 noemen, terwijl het werkelijk bedrag voor het indienen van een I-485 $315.00 is!!!

ALs mijn "illegale" overstay on my visa een probleem was, dan is het probleem nu alleen maar groter :wink: . Ik vroeg de vrouw van het Customer Service Center of ik inderdaad nu illegaal hier was, en dat durfde ze me niet te zeggen. Ook dat moest ik maar aan de immigration officer vragen als ik voor mijn afspraak ging....

Kortom: diep triest :?

Misschien is nu wel een goed moment om de hulp van een immigration lawyer te gaan gebruiken!?
nikki79
Amerika-ontdekker

Bericht door nikki79 »

Wat een geweldig onderwerp!

Goed om te zien dan men hier elkaar mee probeerd te helpen. Een heel goed initiatief. Ikzelf ben nog niet klaar voor een stap van deze grote en heb ook nog geen partner in Amerika :?

Ben op dit moment gelukkig hier met mijn partner. En samen naar Amerika zal een stuk moeilijker worden.

Veel succes met jullie aanvragen.

Nikki
rperre
Amerika-expert

Bericht door rperre »

hey daisydog,

Da's niet zo mooi om te horen, ik hoop dat ze je wat antwoorden kunnen geven, misschien kun je ze langzaam uithoren over hoe je dat wel "zou" moeten doen!

Ben ook net terug van een weekend trip en geen rejections voor mij op dit moment Afbeelding ik had zo'n zelfde rejection notice vorige week alleen dan 4 voor de verschillende formulieren :shock:

Zo snel ik een goed antwoord krijg van wie of wat dan ook zal ik het hier plaatsen!

Success,

Richard
daisydog
Amerikafan
Contacteer:

Bericht door daisydog »

Rperre, of andere.

Voor je I-485, heb je daar een aparte moneyorder voor de fingerprints van $70 ingedaan, of heb jij een check met een totaal bedrag van $385 (315 + 70) bijgevoegd voor je I-485?

Heb jij ook een I-131 ingediend?

Kan iemand waarbij het indienen van application wel goed is gegaan mij precies vertellen wat hij op de money orders heeft neergezet?

Ik ga denk ik vandaag de papierwinkel maar opnieuw op de bus doen met de nieuwe bedragen. Ik ga evengoed wel bij het bcis kantoor, maar ik heb geen zin om mijn application nog eens twee weken thuis te hebben laten liggen.
daisydog
Amerikafan
Contacteer:

Bericht door daisydog »

Op de instructies van de I-485 lees ik nogmaals dat
You may submit one check or money order for both the application and fingerprinting fees.
Dat lijkt me duidelijk. Het wordt/blijft mij alleen nog steeds onduidelijk wat er bij mij dan mis is gegaan...

ach wel....gewoon nog een keer proberen!
PeeJay
Amerika-expert

Bericht door PeeJay »

Kan iemand waarbij het indienen van application wel goed is gegaan mij precies vertellen wat hij op de money orders heeft neergezet?
Ik heb alles betaald met een cheque.
Overigens heb ik het bedrag voor vinger afdrukken apart betaald, dus niet tesamen met de I-485.

Ernst ik begrijp dat je de zaak gaande wil houden en dat je nu denkt dat 2 weken lang is, maar ik zou in jou geval wachten met insturen en de papieren overhandigen tijdens je bezoek aan het INS kantoor. Je hebt dan meteen de mogelijkheid om iets te corrigeren als het niet goed is.

Zoals ik al eens geschreven heb, heb ik mijn applikatie opnieuw moeten doen, en de 2e keer ben ik dus naar het INS kantoor gegaan, en ook moeten corrigeren tijdens dat bezoek, maar verder geen problemen gehad.

Kan je trouwens niet naar de INS in Miami zonder afspraak ?

Nogmaals, succes, en ik hoop dat je wat aan mijn reacties hebt.

/PeeJay
daisydog
Amerikafan
Contacteer:

Bericht door daisydog »

Thanks PeeJay,

Krijg je eigenlijk direct een receipt notice als je je application direct indient bij een local office?

Dat wil ik namelijk zo snel mogelijk hebben. De aanvraag voor mijn werkvergunning is al in behandeling, het enige wat zij nog nodig hebben is een bewijs dat ik een I-485 case heb lopen. 2,5 week geleden kreeg ik daar een "request of evidence" van binnen wat ik binnen 78 dagen moest terug sturen. Ik wil er dus voor zorgen dat mijn werkverunning case niet afloopt

Je "kan" wel zonder afspraak naar het INS kantoor in Miami. Maar je bent pas aan de beurt als iedereen geweest is.....en dat is nooit
Als je smorgens om 6.30 aankomt, staan er al mensen in de rij buiten bij het kantoor. HEt is werkelijk een drama daar. Ik voel me daar trouwens helemaal buitenlander want ik ben de enige die geen spaans spreekt! :cry:
PeeJay
Amerika-expert

Bericht door PeeJay »

daisydog schreef:Thanks PeeJay,

Krijg je eigenlijk direct een receipt notice als je je application direct indient bij een local office?
Ja, ik heb de kosten direct aan de kassa in het INS kantoor betaald, en kreeg een betalings bewijs.

En wat betreft de lange rijen, kan ik helemaal beamen, is in Philly precies hetzelfde, met 4 uur in de rij staan om iemand te spreken kom je nog goed weg. Vind ik ook verschrikkelijk :evil: , maar nood breekt wetten !

/PeeJay
daisydog
Amerikafan
Contacteer:

Bericht door daisydog »

Ja, ik heb de kosten direct aan de kassa in het INS kantoor betaald, en kreeg een betalings bewijs.
Ik weet niet of ik dit ook kan doen.
Het kantoor in Miami accepteert namelijk geen filings van een I-485 in person.
This office accepts the following forms by mail only: Form I-485 and the related forms to adjust status.

You may also file Form I-485 by using the I-485 drop box at 7880 Biscayne Boulevard. See "Register Permanent Residence or to Adjust Status".

This office also accepts by mail the following forms: Form I-600 and I-600A; Form I-765; Form N-300; Form N-470; Form N-565; Form N-600; Form N-643.

Register Permanent Residence or to Adjust Status (I-485)
To apply to register permanent residence or to adjust status, please mail Form I-485 with the appropriate fee and required supporting documentation to:

USCIS
I-485 Filings
P.O. Box 381679
Miami, FL 33238

Applicants will receive a receipt for Form I-485 in the mail within seven working days. You may also come in person to the Miami District Office, 7880 Biscayne Blvd., Miami, FL and file the application by using the I-485 drop box. Drop boxes are located in Room 100, Special Services/Forms located in 7880B Annex and in the main lobby. The estimated processing time is 16 months. Any relevant forms for adjustment of status such as Forms I-130, I-765, I-131, or I-764 should be filed jointly with Form I-485.

"
En jouw kantoor in Philadelphia accepteer wel filing in personl!
For those adjustment applications filed at the local office, please note effective February 17, 2004, the Philadelphia District Office will no longer process I-130/I-485 applications or any application submitted in conjunction with an I-485. This includes Form I-765, Application for Employment Authorization, and Form I-131, Application for Travel Document. We will accept the applications by mail or in person, with fees attached and forward them daily to the National Benefit Center for processing . You will receive a filing receipt from that office within 14 days. All employment documents and travel documents will be mailed directly to you from the National Benefit Center. Adjustment of Status interviews will still be conducted locally once the case is scheduled and transferred back to Philadelphia.
Dus volgens mij levert het mij weinig op als ik daar naar toe ga. Ik ga het national customer service center maar weer eens bellen.

Trouwens ook wel grappig dat ze bij Miami schrijven dat je binnen een week een receipt notice krijgt. Ik heb 2,5 maand op bericht moeten wachten vanuit Miami!!

Na een maand had ik een schriftelijke "status inquiry" gedaan om te vragen wat de status van mijn case was en of ze mij bevestiging wilde sturen. Ik kreeg het volgende bericht terug:
The enclosed documentation (mijn inquiry) is being returned to you because it is unclear why you sent the document to us. If you recently submitted an application requesting services, you will receive a receipt once the application is processed
maw....gewoon stil zitten en afwachten :wink:
[/b]
PeeJay
Amerika-expert

Bericht door PeeJay »

daisydog schreef:maw....gewoon stil zitten en afwachten
Ja klopt, en ik weet dat je dat nu niet kan bekroppen, maar er is dus niets anders mogelijk dan de instructies van de INS op de letter te volgen.

Ik heb me tijdens het hele proces ook af en toe groen en geel ge-ergerd, maar nu achteraf ben ik aardig tevreden met de hele gang van zaken, en ik heb zoiets van 'Dat hebben we toch maar mooi voor elkaar'. :D

En hou het er maar op dat die dag voor jou ook komt....

/PeeJay
daisydog
Amerikafan
Contacteer:

Bericht door daisydog »

Die wachtrijen zijn inderdaad belachelijk.

De eerste keer dat ik naar Miami local office ging, had ik een afspraak om 9.30.

Op mijn afspraakbevestiging stond dat je niet eerder dan 15 minuten voor je afspraak tijd binnen werd gelaten. Dus ik dacht dat het ook geen zin had om daar veel eerder dan 15 minuten voor mijn afspraaktijd aanwezig te zijn.....want als je toch niet naar binnen mag!?

Dus na het betalen van $10 flat fee parking rate, kom ik om 9.20 aan bij het kantoor. Gigantisch rij al buiten voor het kantoor, en ook nog eens buiten waar het dus "lekker warm" (heet) is in Florida. Ik dacht dat ik de rij kon overslaan en naar binnen mocht, omdat ik per slot van rekening een afspraak had.... :o (erg naief)

Maar helaas, ik mocht gewoon in de rij gaan staan. Ik had de afspraak gemaakt, maar mijn vrouw was ook mee omdat ze de "affadavit of support" in het bijzijn van een immigration officer moest teken (kan ook bij een normale notary). De juffrouw die de afspraakbevestigingen kwam controleren begon alleen tegen Tammy (mijn vrouw) te praten. "wat komt hij doen, waar komt hij vandaan,..blabla" En ik stond er gewoon naast. Ik zei dat ze ook tegen mij kon praten, dat ik gewoon normaal engels sprak. "oh", zei ze "dan mag je vrouw niet mee naar binnen omdat zij geen afspraak heeft", "ze mag alleen mee naar binnen als jij haar nodig hebt om vragen in het engels te beantwoorden" Dus ik vroeg haar dat als ik nu in het Nederlands tegen haar zou gaan praten, mijn vrouw wel mee naar binnen mocht? Ze zegt;" Sir, is uw engels onvoldoende zodat je je vrouw nodig hebt om vragen te beantwoorden?" Ik zei "YES"....en mijn vrouw mocht mee naar binnnen :wink:

Het wachten voordat we naar binnen mochten duurde een half uur. Vervolgens gingen we in de rij van de security, dat duurde 25 min. Daarna in de rij voor iemand die je afspraak bevestigd in het computersysteem, dit duurde 25 minuten.

Dus...na anderhalf uur ben je eindelijk binnen. Het was 11 uur tegen die tijd, en mijn afspraak was dus om 9.30. We liepen richting de afdeling waar we onze vraag konden stellen...en ...NOG een wachtruimte met meer dan 100 mensen voor je :oops:

Geloof me....op dat moment vraag je je echt af waar je aan begonnen bent en waarvoor je het doet :cry:

Om de lange wachtrijen te omzeilen maar ik nu alleen nog maar afspraken net na openingstijd van het kantoor, dus tussen 6.30 en 7.00. En dat scheelt enorm!
Redneck
Amerikakenner

Bericht door Redneck »

daisydog schreef:Krijg je eigenlijk direct een receipt notice als je je application direct indient bij een local office?

Dat wil ik namelijk zo snel mogelijk hebben. De aanvraag voor mijn werkvergunning is al in behandeling, het enige wat zij nog nodig hebben is een bewijs dat ik een I-485 case heb lopen. 2,5 week geleden kreeg ik daar een "request of evidence" van binnen wat ik binnen 78 dagen moest terug sturen. Ik wil er dus voor zorgen dat mijn werkverunning case niet afloopt
Nee, als ik mij goed herinner, krijg je na het insturen van I-485 niets toegestuurd. Hoe lang het duurt voor je in behandeling wordt genomen, is met geen mogelijkheid te voorspellen. Bij mij duurde het 6 maanden voordat ik werd opgeroepen om de (zeer uitgebreide) digitale vingerafdrukken te komen maken en twee weken daarna moest wij (mijn vrouw en ik) weer naar Atlanta voor het green card interview. In tegenstelling tot de andere "interviews" was dat een echte ondervraging. De hele gebeurtenis wordt opgenomen op video om later bewijs te hebben als je mocht hebben zitten liegen. ;)

De vingerafdrukken moeten voor het interview gemaakt worden omdat men je, uiteraard, nog even wil doorlichten om te zien of je, in de tijd die je tijdens je aanvraag in de V.S. hebt doorgebracht, niets hebt uitgevreten.

Voor elk formulier of gevraagde actie, zoals vingerafdrukken, MOET je een aparte cheque uitschrijven met vermelding van formuliernummer of actie. Men doet er goed aan die bedragen op de dag van verzending nog te controleren, want de afgelopen tijd zijn ze regelmatig verhoogd.

Het niet voldoen aan deze eisen, cheque per formulier en het juiste bedrag, resulteert in terugzending van je document(en). Hou ook in de gaten dat de datum van de aanvraag pas OFFICIEEL ingaat, nadat de cheque's geaccepteerd zijn.

gr. Redneck
Georgia on My Mind
Redneck
Amerikakenner

Bericht door Redneck »

Zo erg als jij Miami schildert, was het in Atlanta gelukkig niet. "De red tape" klink mij wél bekend in de oren. Voor de vingerafdrukken was de wachttijd redelijk. Voor het green card interview hadden we een brief die ervoor zorgde, toen we hem toonde, dat wij meteen naar binnen mochten. Alleen voor de uitreiking van de work permit hebben ik lang moeten wachten.

Ik denk dat Miami één van die bureau's is met een gigantische achterstand vanwege de overstelpende hoeveelheid visumaanvragen.

gr. Redneck
Georgia on My Mind
PeeJay
Amerika-expert

Bericht door PeeJay »

In Philly zijn de wacht tijden ook verschrikkelijk, maar eigenlijk alleen maar als je er zonder afspraak naar toe gaat.
Ik ging in het begin regelmatig (elke 2 maanden), had toch niets anders te doen. :roll: Ging dus een uur in de rij staan om een nummertje (zoals bij de slager of bakker) te krijgen, daarna duurde het zo'n 4-5 uur voordat je het loket kreeg. Meestal ging ik dan de stad in.

Met afspraak ben je binnen 10 minuten binnen, voor mijn werkvergunning moest ik een uur wachten, maar voor de verlenging van mijn werk vergunning ging het dus bijna mis.
Ik had een uitnodiging per post gekregen om m'n verlengde werkvergunning op te halen, dus ik naar het INS kantoor naar Philly (3 uur rijden), eenmaal daar aangekomen een uur in de wachtkamer, toen ik werd opgeroepen bleek dat ze een fout hadden gemaakt, en dat m'n oproep nog niet de deur uit had moeten gaan, en of ik de volgende week terug wilde komen..... :shock:

Nou, ik moet je vertellen, ik word niet snel kwaad, maar dat werd me toch even teveel. :evil:
Dus ik die kerel van de INS toch maar eens even haarfijn uitgelegd dat ik een vrije dag had moeten nemen, 3 uur had gereden, 1 uur had zitten wachten, en weer 3 uur terug moest rijden. En dat als ik een fout maak ze mijn hele applikatie stop zetten, dus dat ze dit maar even moesten oplossen, en wel dezelfde dag.

Nou, ik werd dus weer in de wachtkamer gezet, en na een uur nog niets te hebben gehoord begon ik mezelf zowat voor m'n kop te slaan, want ik begon me te realiseren dat ik misschien niet zo had moeten uitvallen naar die aardige man van de INS...... :|
Maar goed na 2 uur werd ik weer opgeroepen, en met de verontschuldigingen van de INS en een nieuwe werk vergunning op zak vertrok ik weer naar huis. :mrgreen:

Verder ook geen problemen gehad, vingerafdrukken nemen was op een andere lokatie, ook in Philly, maar ging aardig op tijd. En het interview voor de Green card was ook geen probleem, binnen 2 uur weer buiten, met kaart!

/PeeJay
rperre
Amerika-expert

Bericht door rperre »

Je moet op de money order vermelden voor welk document het is, ja ik weet het, het klinkt stom maar zo willen ze het. Volgens mij kun je gewoon op de money order I-485 zetten of I-130 of anders. En ja je kunt de 315 + 70 dollar samen op een money order zetten, dus $385 dat stond nogmaals vermeld op mijn rejection notice!

hoop dat het dit keer wel werkt, voor jouw, maar zeker ook voor mij!!!

Ik heb ook een I-131 (application for travel document) ingeleverd en natuurlijk een aparte money order hiervoor ingediend!
Verder de I-765 (Application for Employment Authorization) en natuurlijk de I-485 (Application to Register Permanent Residence or Adjust Status) en mijn bio info. Mijn vrouw moest de I-130 (Petition), I-864 (avidat of support) en haar bio info inleveren, dit alles tezamen met een papiertje van de bank, van haar werkgever en de laatste 3 tax returns en fotootjes natuurlijk, ook heb ik een begeleidende brief erbij gedaan, heel simpel wat ik allemaal aanvraag enz...

Richard
Gesloten
  • Vergelijkbare Onderwerpen
    Reacties
    Weergaves
    Laatste bericht
AllesAmerika.com Forum : Disclaimer