Boek je Amerikareis via een echte USA-expert: Klik hier om alle prijzen voor je USA-reis te vergelijken: vliegtickets, autohuur, rondreis, en meer!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!
Plaats hier je foto's van je huurauto
- helena
- Amerikafan
- Aantal x V.S. bezocht: 40
Re: Plaats hier je foto's van je huurauto
Wij hadden de afgelopen 2 weken de Grand Marquis, bouwjaar 2008 volgens de papieren, als je het portier dichtgooit klinkt dat als blik. Reed echter heel fijn.
http://soninetravel-usa.blogspot.com/" onclick="window.open(this.href);return false;
Beter laat dan nooit... 

Als je eenmaal de smaak van reizen te pakken hebt ben je altijd onderweg! Al is het alleen maar in gedachten!!
We hadden een equinox gehuurd, maar konden uitzoeken op het vliegveld, en het werd deze Toyota Highlander
Een Equinox gehuurd, maar niet beschikbaar. Keuze was er tussen 2 Kia's en deze Ford Escape :

goeie keuze
dus

- Airmiles
- Amerikafan
- Aantal x V.S. bezocht: 13
Ik ga altijd voor klein en compact omdat ik alleen reis. In april/mei 2010 had ik deze:

- jonker
- Amerikafan
- Aantal x V.S. bezocht: 4
In september 2008 voor 3 weken een Dodge Caliber gehuurd bij Dollar in SF, prima auto en ruim zat voor ons 2.

Laatst gewijzigd door jonker op 25 mei 2010, 19:01, 1 keer totaal gewijzigd.
september-november 2004 - Ohio
september 2008 - California
december 2009 - New York City
september 2011 - Florida
september 2008 - California
december 2009 - New York City
september 2011 - Florida
- RNA
- Amerika-expert
- Aantal x V.S. bezocht: 7
- Contacteer:

Beide keren een equinox gehuurd

De laatste post is al bijna een jaar oud dus even nieuw leven in dit topic blazen 

Daar hebben we dit topic toch voor?
- Frasi
- Amerika-expert
- Partner van: mezelf
- Aantal x V.S. bezocht: 18
- Contacteer:
In 2007 kreeg ik de gereserveerde Midsize SUV geupgrade naar deze Jeep Grand Cherokee:

Voorjaar 2008 bleef het bij de gereserveerde Midsize met deze Saturn Vue:
En zomer 2010 was het weer tijd voor een (gratis) upgrade (gereserveerd was een Standard SUV). Omdat ik van Las Vegas naar Los Angeles reed, stonden ze erop dat ik een auto met Californische kentekenplaat zou nemen. Na een uurtje wachten werd het deze GMC Acadia:
Elke keer weer ruim genoeg voor in m'n uppie 

https://my.flightradar24.com/Frasi
Zuid-Westen ('07,'10,'12,'22); California ('12,'15,'16,'18,'21); Florida ('08,'13,'15,'19); Santa Fe/Yellowstone/Black Hills ('14); NY/Wash.('16); LA ('16); Deep South ('17). NY ('16,'19); Colorado e.o. ('24)
- Elisa
- Amerikakenner
- Aantal x V.S. bezocht: 5
- Contacteer:
Wij hadden vorige zomer een Intermediate SUV geboekt bij Alamo (ophalen op de luchthaven van San Francisco). Wij konden kiezen uit een 3 tal verschillende modellen en kozen voor een Ford Escape.
Wij hadden 2 koffers mee en daarnaast nog 2 reiszakken. In de koffer was er plaats voor 2 valiezen, 1 reiszak en een vrij grote frigobox. De andere reiszak belandde op de achterbank, samen met de rugzak.
Wij hadden 2 koffers mee en daarnaast nog 2 reiszakken. In de koffer was er plaats voor 2 valiezen, 1 reiszak en een vrij grote frigobox. De andere reiszak belandde op de achterbank, samen met de rugzak.
http://timenelisatravelblogs.wordpress.com/: West USA - New York - Hawaii - Mid-West USA - West Canada + NW USA
Overzicht van onze foto's
Overzicht van onze foto's
-
- Vergelijkbare Onderwerpen
- Reacties
- Weergaves
- Laatste bericht