Boek je Amerikareis via een echte USA-expert: Klik hier om alle prijzen voor je USA-reis te vergelijken: vliegtickets, autohuur, rondreis, en meer!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!

naar de kerk in Yellowstone

Over de staten Washington, Oregon, Idaho, Montana, Wyoming en Alaska.
Plaats reactie
stema
Amerikafan

naar de kerk in Yellowstone

Bericht door stema »

Dit onderwerp heb ik ook al geplaatst op het "Amerika Algemeen Forum" maar hier kreeg ik geen bevredigend antwoord, vandaar dat ik het hier nog een keer plaats.

Als wij in het buitenland zijn proberen we ook altijd op zondag , net zoals we hier in Nederland gewend zijn , een kerkdienst bij te wonen.We vinden dit leuk en leerzaam en zo zie je maar weer dat je op verschillende manieren een liturgie samen kunt stellen en een dienst kunt beleven. Dit jaar zijn we 4 zondagen in Amerika en hebben op 3 zondagen al een kerk uitgezocht waar we naar toe gaan om een dienst bij te wonen, te weten in: Cheyenne in South Lake Tahoe en in Paso Robles. De 2 de zondag van onze vakantie hopen we in Yellowstone te zijn. Nu hebben we al bij het Visitors Center geïnformeerd of er daar in dat park ook kerkdiensten gehouden worden, met als antwoord: In regards to your inquiry for religious services in the park. There are numerous in-park locations during the summer season and in neighborhood communities. It is best to check visitor centers or lodging front desks and activity desks for times and locations.

Iemand wel eens een kerkdienst bezocht in het park of een idee waar deze gehouden word(en)?
Old Faithful
Amerika-expert
Aantal x V.S. bezocht: 9

Re: naar de kerk in Yellowstone

Bericht door Old Faithful »

Ik heb geen eigen ervaring.

Met even googlen vond ik dit en ook dit.
Groet,

Old Faithful
stema
Amerikafan

Bericht door stema »

Dit is precies de informatie die wij zochten, kon dit zelf niet vinden.
Bedankt :thumbup:
Martin & Marianne
Amerika-expert
Contacteer:

Bericht door Martin & Marianne »

Voor dit soort vragen is de park newspaper (de Yellowstone Today) ook handig. Hierin staat:
Worship Services Most major denominations
and interdenominational services available in
summer. Information at all major areas.
Marianne
angelino
Amerikafan

Bericht door angelino »

Heel nuttig document, Marianne, ook voor de geplande road construction info

angelino
Bart40
Amerikakenner

Bericht door Bart40 »

De links geven de kerk in Gardiner aan en dat is buiten het park. In het park zelf is er volgens mij ook een kerk in Mammoth Hot Springs. Er wonen in ieder geval behoorlijk wat mensen dus het zal er wel zijn. Nu zijn er natuurlijk kerken en kerken om te beginnen met protestant en katholiek en diverse anderen.
Plaats reactie
  • Vergelijkbare Onderwerpen
    Reacties
    Weergaves
    Laatste bericht
AllesAmerika.com Forum : Disclaimer