Boek je Amerikareis via een echte USA-expert: Klik hier om alle prijzen voor je USA-reis te vergelijken: vliegtickets, autohuur, rondreis, en meer!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!

We zijn net terug van NY and we loved it!!!

Over de staten van New England, New York, Pennsylvania, New Jersey, Delaware, Maryland, West Virginia en Washington DC.
Plaats reactie
Arlette
Amerikafan
Aantal x V.S. bezocht: 4

We zijn net terug van NY and we loved it!!!

Bericht door Arlette »

Hey, we zijn net terug van de big apple en ik moet zeggen het is ons heeeeeeel goed bevallen. Het weer was prima, we zijn alledrie verbrand van de zon en hebben geen regenjassen nodig gehad. We hebben wel wat pijn in de rug gehad en aan de benen en voeten maar het was zo leuk om in NY te zijn. We zijn om te beginnen donderdag wel met een zes uurs vertraging vertrokken omdat er een technisch defect was aan het vliegtuig en het stuk in kwestie moest van Parijs komen maar ach, we kregen vouchers om iets te eten (al kwam je daar niet echt mee toe) en we waren vertrokken van huis en hadden wel wat te bekijken... 's Avonds dan (effe handig dat er een uurverschil is dan) al naar Times Square geweest en dan naar bed. Lekker vroeg wakker elke dag (van het getoeter en de vuilniskar) en dan na het ontbijt vroeg op pad. We hebben steeds heel veel geluk gehad met de rijen en hebben overal heel weinig moeten aanschuiven met als gevolg dat 'mijn planning' steeds klopte en zelfs tijd over had ... En dus even wat langer blijven zitten kijken hier en daar. Het Natural Museum viel wat tegen vonden wij. We hadden een NYPass van 3 dagen en die heeft goed dienst gedaan op vrijdag, zaterdag en zondag. En maandag zijn we (omwille van mijn rugpijn en de zoons pijnlijke benen) op het gemakje van het ene parkje dan nog naar het andere gewandeld om dan nadien nog op de Highline nog een uurtje te zitten soezen in de zon. We waren dus lekker vroeg terug maandag en dan zijn we maar opnieuw richting Bryant Park gegaan die trouwens een fantastisch nette en propere lekker ruikende wc heeft (dit in tegenstelling met sommige andere) Daar hebben we ook een en ander gezien : de brandweer moest uitrukken voor iets in de metro onder Bryant Park en die heeft er toch een tijdje bezig geweest. Nadien verder gewandeld naar Central Park en wat kwamen we daar tegen?? Een 'premiere' van de Foxzender met een hele hoop bekende (en voor ons minder bekende) acteurs. Maar die we wel gezien en dan herkend hebben zijn Jennifer Beals, Hugh Laurie (House MD), Tim Roth (Lie To Me) en dan natuurlijk Emily Deschanel en David Boreanaz van Bones (zwijmel) En dit was dan echt wel een perfecte afsluiter voor ons tripje. De dag van vertrek op dinsdag was minder omdat het toen regende. Onze vlucht zou om 7.05 pm vertrekken en dus zaten we intussen wel in de regen te lopen en konden we nergens echt gewoon gaan zitten om droog en warm te blijven. We zijn dan maar naar Manhattan Mall bij JCPenney binnen gegaan omdat daar wel een rustbankje was en ondertussen ben ik even de winkels in gegaan. En we zijn dan maar een groot uur eerder naar de luchthaven gereden en hebben daar dan alles op het gemak gedaan met inchecken en rondkijken... Maar NY was zeker de moeite waard en ik wil zeker nog eens terug.
J&W
Amerikafan

Re: We zijn net terug van NY and we loved it!!!

Bericht door J&W »

Arlette schreef: (...) We waren dus lekker vroeg terug maandag en dan zijn we maar opnieuw richting Bryant Park gegaan die trouwens een fantastisch nette en propere lekker ruikende wc heeft (dit in tegenstelling met sommige andere) (...)
Grappig dat je dat zegt, ons vielen die nette en mooie toiletten in Bryant Park ook op.
Vreemd eigenlijk dat zo'n openbaar toilet in een park netter/schoner is dan het gemiddelde toilet bij een restaurant.
lelie
Amerika-expert
Aantal x V.S. bezocht: 6

Bericht door lelie »

Hoi hoi,

Wat leuk om te lezen dat jullie fijne dagen gehad hebben. Wij zitten nu in New Jersey en komen ook net uit NY. Ook wij hebben het heerlijk gehad.
Oh ja, wij zagen ook een paar bekende Amerikanen (hoewel, wij kenden ze niet). iemand uit Sex and the City en een paar mensen van Good Morning America. Toch leuk om te zien.

Wat die pijnlijke voeten/benen en rug, dat herkennen we wel :wink:
Iris_1982
Amerika-expert
Aantal x V.S. bezocht: 35
Contacteer:

Bericht door Iris_1982 »

Iemand uit Sex and the City?? Toch niet 1 van de 4 hoofdrolspeelsters he? :-)
lelie
Amerika-expert

Bericht door lelie »

Nee, een buurman die homo is, dat werd er gezegd. Haha! Ik kijk er zelf nooit naar.
kangie
Amerikakenner
Aantal x V.S. bezocht: 22

Bericht door kangie »

We hebben hem op de foto staan..... plaats ik wel als ik thuis ben.
We weten zijn naam niet!
californian girl
Amerikafan

Bericht door californian girl »

Lekker enthousiast, maar hoe kan het ook anders na een bezoek aan zo'n geweldige stad; ik weet precies hoe je je voelt ... heb ook nu al heimwee! :wink:
Iris_1982
Amerika-expert
Aantal x V.S. bezocht: 35
Contacteer:

Bericht door Iris_1982 »

lelie schreef:Nee, een buurman die homo is, dat werd er gezegd. Haha! Ik kijk er zelf nooit naar.
Echt niet? je mist wat! Ik keek het ook nooit maar heb de box voor m'n verjaardag gehad ooit en als je bij seizoen 1 begint kom je er meteen helemaal in en is t echt verslavend!
Anyway: dan zal het of Stanford of Anthony geweest zijn :-)
lelie
Amerika-expert

Bericht door lelie »

Even gegoogled, het was absoluut Stanford (hij was haast kaal).
Arlette
Amerikafan
Aantal x V.S. bezocht: 4

Bericht door Arlette »

Lekker enthousiast, maar hoe kan het ook anders na een bezoek aan zo'n geweldige stad; ik weet precies hoe je je voelt ... heb ook nu al heimwee
Ik wil ook nog wel eens terug naar NY en op mijn mans werk is er ook al iemand geinteresseerd in NY.
Maar ik heb mijn man toch ook enthousiast gekregen voor de States want we gaan nog eens terug. Nu willen we de andere kant 'even' gaan doen nl Las Vegas en Los Angeles en San Francisco dus nu mag ik de zuidwesten gaan uitpluizen :lol: :clap: :thumbup: Dus we gaan ervoor en hopen dat we in 2012 of 2013 kunnen gaan vermits dit dan toch al een beetje meer gaat kosten :oops: en we een beetje meer kunnen sparen.
californian girl
Amerikafan

Bericht door californian girl »

De westkant is ook geweldig, daar ga je zeker geen spijt van krijgen. Je kunt er mooie rondreizen maken en makkelijk zelf met een huurauto waarbij schitterende natuur zich afwisselt met een bezoek aan een stad. Wij hebben in 2007 drie weken door het westen getoerd. Ik heb daar geen blog bijgehouden maar heb de trip zelf in elkaar gezet en het wel in een worddoc staan, als je interesse hebt en me een pb stuurt met je email adres wil ik je die wel toesturen, misschien kun je er wat tips uithalen.
Plaats reactie
  • Vergelijkbare Onderwerpen
    Reacties
    Weergaves
    Laatste bericht
AllesAmerika.com Forum : Disclaimer