Boek je Amerikareis via een echte USA-expert: Klik hier om alle prijzen voor je USA-reis te vergelijken: vliegtickets, autohuur, rondreis, en meer!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!
SUV, high clearance en 4WD
Re: SUV, high clearance en 4WD
Misschien domme vraag, maar ik ken niet veel van auto's.
Als ik bij Herz hetvolgende model boek: 4WD/AWD 5 Passenger Standard SUV - Nissan Xterra or Similar
Heb ik dan geen 4x4 gegarandeerd?
Ik ga namelijk mijn wagen bij Herz ophalen in het Rio hotel in Las Vegas. Daar zullen ze minder keuze hebben dan aan de luchthaven vermoed ik...
Als ik bij Herz hetvolgende model boek: 4WD/AWD 5 Passenger Standard SUV - Nissan Xterra or Similar
Heb ik dan geen 4x4 gegarandeerd?
Ik ga namelijk mijn wagen bij Herz ophalen in het Rio hotel in Las Vegas. Daar zullen ze minder keuze hebben dan aan de luchthaven vermoed ik...
- Pete.Z
- Amerika-expert
- Contacteer:
Gegarandeerd heb je het nooit, het is altijd afhankelijk van wat ze hebben staan.
-
- Amerikafan
ik had een repairkit gekocht bij de eerste supermarkt die ik was tegengekomenned in MO schreef:Totdat je band kaboem zegt en dat is minder in de woestijn met 45 graden zo'n ding verwisselen

en stel dat je een band moet verwisselen
-makkelijk jobke
-in april was het 15° in dv
en wat klapbanden tegen redelijke snelheden betreft, dat risico is er, ook op asvalt... 2 handjes aan het stuur en niet zo stom zijn om je duimen door het stuur te steken...
zou niet de eerst zijn die zen duim breekt bij het raken van een put of steen waardoor de banden ineens wegdraaien (of klapband)
Maart-April 2010 (22 dagen, 6staten, 9500 km)
Augustus-September 2010 (22 dagen, 4 staten, 4500 km)
Gekste amerika ervaring: Grandcanyon hiken tot aan de colorado en terug, bij 45°, "Going down is optional, going up manditory!"
Augustus-September 2010 (22 dagen, 4 staten, 4500 km)
Gekste amerika ervaring: Grandcanyon hiken tot aan de colorado en terug, bij 45°, "Going down is optional, going up manditory!"
- SonjaV
- Amerikakenner
- Aantal x V.S. bezocht: 18
- Contacteer:
Een mid-size SUV heeft geen high clearance.
Wij hebben die 1x gehad, een Ford Freestyle, maar die stond nauwelijks hoger op de wielen dan een gewone personenwagen.
Wij hebben die 1x gehad, een Ford Freestyle, maar die stond nauwelijks hoger op de wielen dan een gewone personenwagen.
- Color01
- Amerika-expert
De Ford Freestyle is een Crossover ..dus niet echt een SUV.SonjaV schreef:Een mid-size SUV heeft geen high clearance.
- Pete.Z
- Amerika-expert
- Contacteer:
En vergis je ook niet, een SUV is absoluut geen echte 4x4 of terreinwagen, maar een verzamelnaam voor alles wat iets hoger is dan gewoon.
- SonjaV
- Amerikakenner
- Aantal x V.S. bezocht: 18
- Contacteer:
We hadden dus een Mid-size SUV geboekt en kregen deze mee.Color01 schreef:De Ford Freestyle is een Crossover ..dus niet echt een SUV.SonjaV schreef:Een mid-size SUV heeft geen high clearance.