Boek je Amerikareis via een echte USA-expert: Klik hier om alle prijzen voor je USA-reis te vergelijken: vliegtickets, autohuur, rondreis, en meer!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!
Huurauto direkt mee na de vlucht??
Huurauto direkt mee na de vlucht??
Het is bijna zover....
Krijg je de huurauto direkt mee na een lange vlucht ?
Auto ophalen LAX naar hotel in Hollywood.
Ik heb verhalen gehoord dat je niet direkt (dezelfde dag) de auto mee krijgt ivm oververmoeidheid ?
Iemand ervaring??
Krijg je de huurauto direkt mee na een lange vlucht ?
Auto ophalen LAX naar hotel in Hollywood.
Ik heb verhalen gehoord dat je niet direkt (dezelfde dag) de auto mee krijgt ivm oververmoeidheid ?
Iemand ervaring??
Groetjes Lily

Re: Huurauto direkt mee na de vlucht??
Jij krijgt de auto mee wanneer jij wil. er zijn wel mensen die verkiezen dat niet te doen en later aan auto op te halen, maar de keuze is helemaal aan jou.
Als jouw hotel in Hollywood ligt is het toch beter auto onmiddelijk mee te namen ipv de dag erna helemaal naar LAX terug te komen voor auto.
Als jouw hotel in Hollywood ligt is het toch beter auto onmiddelijk mee te namen ipv de dag erna helemaal naar LAX terug te komen voor auto.
- Dento
- Amerika-expert
- Contacteer:
Bij huurauto's is dit geen probleem. Sommige, zo niet alle, camperverhuurders vereisen echter dat je minimaal één nacht hebt tussen aankomst in de VS en aanvang van de camperhuur.
~ “Experience is something you don't get until just after you need it.” - Steven Wright ~
Onze website | Mijn blog
Onze website | Mijn blog
- ned in MO
- Amerika-expert
- Contacteer:
de meeste mensen kunnen half slapen autorijden maar met een RV die zo groot is als een bus en waar je niet aan gewend bent....... beter even een nachtje uitrusten dan.
- Dento
- Amerika-expert
- Contacteer:
Tuurlijk, het is absoluut logisch. Ik zou mijn camper ook niet mee willen geven aan iemand die er nog nooit mee gereden heeft, en dan ook nog maar een halve nachtrust heeft gehad... Mijn auto eigenlijk liever ook niet, maar goed... 

~ “Experience is something you don't get until just after you need it.” - Steven Wright ~
Onze website | Mijn blog
Onze website | Mijn blog
-
- Vergelijkbare Onderwerpen
- Reacties
- Weergaves
- Laatste bericht