Boek je Amerikareis via een echte USA-expert: Klik hier om alle prijzen voor je USA-reis te vergelijken: vliegtickets, autohuur, rondreis, en meer!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!

Hotelletje in San Fransisco

Voor algemene vragen over de zuidwestelijke staten: Californië, Nevada, Utah, Arizona, Colorado, New Mexico en Texas.
Plaats reactie
Ingrid
Amerikafan

Hotelletje in San Fransisco

Bericht door Ingrid »

Voor de eerste dagen in SF (half juli) zoeken we een leuk, betaalbaar hotelletje in de buurt van Union Square (daar halen we de auto op).

Er is hier vast wel iemand die een goed advies heeft! :D
artemis
Amerika-newbie

Bericht door artemis »

10 jaar geleden (da's al lang) zaten wij in het Geary Hotel in de Geary street, vlakbij de Union Square.
Prijs was toen 41$ voor een double. Het hotel werd toen uitgebaat door Maleisische boeddhisten! Dat was onze 'aankomst in de USA'! Wierookstokjes in de lobby, kaalgeschoren vrouw met lang grijs gewaad aan de receptie. De kamer was erg ok voor de prijs!
CaroLine
Amerika-expert
Aantal x V.S. bezocht: 5

Bericht door CaroLine »

Hoi Ingrid,
Wij hebben al eens overnacht in het Handlery Hotel bij Union Square. Hotel was prima maar in 2001 niet echt goedkoop ($125,- per nacht, per kamer). Waarom wil je in de buurt van Union Square? Ik vond het er 's avonds op straat niet zo prettig, maar dan kan natuurlijk ook komen omdat Union Square met een groot groen zeil was afgezet i.v.m. bouwwerkzaamheden.
Carola
Ingrid
Amerikafan

Bericht door Ingrid »

We gaan, zoals het er nu uitziet, onze auto daar ophalen bij Alamo. Daarom is het dus wel handig om daar in de buurt een hotelletje te hebben.

Op Tripadvisor zie ik wel lovende berichten over Andrews hotel (past beter bij ons budget); heeft iemand daar ervaringen mee?
Edith
Amerika-ontdekker

Bericht door Edith »

Hoi Ingrid,

Wij hebben vorig jaar ook in dit hotel overnacht. Prima hotel. Wij hadden via internet 3 nachte geboekt en toen we op de kamer kwamen was het zo'n klein kamertje en bed. Hier pasten we met zijn tweeen niet eens in.
We hebben gevraagd of ze een andere kamer hadden en dat was helemaal geen probleem. We kregen een veel grotere kamer, voor hetzelfde geld.
Je zit hier heel centraal. Je bent zo bij Union Square en ook zo bij de vetrekpunten van the Cable Car. Wij zijn zelfs vaker naar Fishermens Warf gelopen. Doe je wel denk ik een half uur tot 3 kwartier over, maar je ziet vanalles. Waar je wel rekening mee moet houden is dat er geen parkeerplaats bij het hotel is, ze bieden het wel aan. Maarwij hebben naast het hotel een parkeerplaats gevonden waar we de auto 3 dagen neer konden zetten. Uiteraard tegen betaling maar het was wel het goedkoopste.

Als je nog vragen hebt hoor ik het wel.

Groetjes Edith
Ingrid
Amerikafan

Bericht door Ingrid »

En wat vond je van de buurt Edith? Denk jij er hetzelfde over als Carola?
blomer1
Amerika-ontdekker

Bericht door blomer1 »

hallo

Wij verblijven in het BW americania voor 100 usd pn met 4 pers.
gratis parkeren.Het ligt 121 7th street.

succes Johan
Ingrid
Amerikafan

Bericht door Ingrid »

Is dat in dezelfde buurt?
blomer1
Amerika-ontdekker

Bericht door blomer1 »

Ingrid schreef:Is dat in dezelfde buurt?

Hallo
Het ligt tegen het centrum van SF het is een zij straat van Marketstreet.
Ingrid
Amerikafan

Bericht door Ingrid »

Ik ben er nog nooit geweest, weet dus ook niet wat de leukste buurt is om te zitten...
blomer1
Amerika-ontdekker

Bericht door blomer1 »

Wij ook niet het is voor ons ook de eerste keer, ik heb zelf het hotel geboekt via BW.
Een aantal reisorganisaties gebruikt dit hotel ook (fly2californie).
Ingrid
Amerikafan

Bericht door Ingrid »

Waar kan ik informatie vinden over dit hotel (en wat is BW)?
blomer1
Amerika-ontdekker

Bericht door blomer1 »

http://www.americaniahotelsf.com/html/s ... catraz.asp

dit is een bestwestern hotel.

kijk maar op de site.
Ingrid
Amerikafan

Bericht door Ingrid »

Dank je wel, ziet er mooi uit! Is misschien wel iets...
Edith
Amerika-ontdekker

Bericht door Edith »

Hoi Ingrid,

Ik heb nooit het idee gehad dat die buurt onveilig was of dat er rare types rondliepen. Helmaal niet. Sowieso heb ik in de hele stad nooit het idee gehad. Je ziet soms wat zwervers. Maar je hebt er geen last van (tenminste wij niet)

Edith
bodie
Amerika-newbie

Bericht door bodie »

Hoi, wij hebben 3 nachten geslapen in het Days Inn hotel bij Union Square. Goede prijs en gratis parkeerplaats in naastgelegen garage en gratis koffie/thee met muffins/koeken als ontbijt. Geboekt via http://www.hotels.com
nieuwenoord
Amerika-expert
Partner van: Albert
Aantal x V.S. bezocht: 11
Contacteer:

Union Square

Bericht door nieuwenoord »

Op Union Square zelf voelde ik me volkomen veilig. Ook wij hebben toen overnacht in het Handlerey (3 nachten). Maar aan de achterkant van het hotel zat je inderdaad meteen in de ellende met veel zwervers enzo.

Ik vond het erg leuk om van daar met de Cable Car of te voet naar Fishermans Warf te gaan!

Groetjes,
Monique
Ingrid
Amerikafan

Bericht door Ingrid »

Wie is er bekend met het Embassy hotel in San Fransisco?
Nismo
Amerika-ontdekker
Aantal x V.S. bezocht: 2

Bericht door Nismo »

Wij hebben in september 2005 in het Oasis Inn in Franklin Street geslapen. Goed budget hotel, zag er op het eerste zicht wel luguber uit maar was het zeker niet. Groot voordeel GRATIS parking, enkele plaatsen op het gelijkvloers onder het hotel maar de patron raadde ons zelfs aan om de wagen 's nachts in de afgesloten garage te zetten, wegens diefstal en vandalisme.
Hij gaf ons ook de raad om na zonsondergang niet in de blok tussen Polk Street, O'Farrell Street, Taylor Street en Turk Street te komen. Wij zijn er overdag doorgegaan om naar de Cable Cars in Powell Street te gaan maar zijn toch wijzelijk een blok verder omgegaan, zelfs overdag Gangs die openlijk drugs aan het dealen zijn, was echt angsaanjagend.
Jenneke
Amerika-ontdekker

Bericht door Jenneke »

Hallo,

Wij hebben inderdaad ervaring met het Embassy hotel en raden het iedereen af. Onze eerste reis naar the USA verbleven wij 3 nachten in dit hotel en wat op http://www.tripadvisor.com (goede site trouwens) over dit hotel hadden gelezen klopte helaas. Er wonen veel studenten van een koksopleiding en die maken veel herrie. Daarnaast ligt het hotel in een slechte buurt "the 10 dollar neighbourhood" zoals de inwoners van SF zeggen.
Wij gingen alleen met de taxi naar het hotel in de avond.
Wij reizen altijd heel goedkoop maar proberen de ketens te ontwijken om net in de wat originelere maar betaalbare hotelletjes te zitten.

Afgelopen jaar zijn we terug gegaan naar SF en hebben toen 3 nachten overnacht in Hotel San Remo. Een oud hotel met douche (overigens zeer netjes) op de gang maar betaalbaar en een supergoede locatie.
Tussen Fusherman's Wharf en Union Square, in een hele rustige straat.

Veel succes met boeken en mocht je nog vragen hebben dan hoor ik het wel.

Groetjes,

Jenneke
2007 voor de 3e keer USA!
Plaats reactie
AllesAmerika.com Forum : Disclaimer