Boek je Amerikareis via een echte USA-expert: Klik hier om alle prijzen voor je USA-reis te vergelijken: vliegtickets, autohuur, rondreis, en meer!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!

Tip hotel LAX dag voor terug vlucht

Voor algemene vragen over de zuidwestelijke staten: Californië, Nevada, Utah, Arizona, Colorado, New Mexico en Texas.
Plaats reactie
G&M
Amerikafan

Re: Tip hotel LAX dag voor terug vlucht

Bericht door G&M »

Wij hebben de laatste nacht doorgebracht in het LAX Hilton. Ook weer een hel mooi hotel. Maar goed dit is één van de velen hotels daar in die buurt. Kijk anders ook eens op deze link: http://nl.hotels.com/de1439028/hotels-l ... alifornia/

Hier staan allerlei hotels op die je kunt boeken daar in de buurt van het vliegveld. Er rijden de hele dag shuttlebussen rond die je weer terug brengen van je hotel naar het vliegveld.
Als je eenmaal de smaak van reizen te pakken hebt ben je altijd onderweg! Al is het alleen maar in gedachten!!
Martin & Marianne
Amerika-expert
Contacteer:

Bericht door Martin & Marianne »

Wel wat onhandig als je geen auto meer hebt, kun je die niet wat langer houden? Je bent nu wel aangewezen op de omgeving van LAX en dus wellicht last van het vliegverkeer. Heb er zelf geen ervaring mee, wij zaten op 10 minuten rijden. Je kunt eens kijken hoe de Crowne Plaza bevalt, en eens in de omgeving kijken wat er is (Sheraton, Hilton, etc). Als je een laptop bij je hebt of je kunt ergens internetten onderweg kun je tijdens de vakantie nog iets gaan boeken.
Kijk ook eens bij de reviews op de AA-site.

Marianne
Yeehaw
Amerika-expert

Bericht door Yeehaw »

Lax Hilton is een prima keaus.
G&M
Amerikafan

Bericht door G&M »

Wij hebben zelf absoluut geen last gehad van het vliegverkeer in onze twee hotels bij LAX. klinkt misschien vreemd maar toch is het zo. Zullen wel allemaal goed geïsoleerd zijn denk ik :wink: . Bij aankomst in La hebben we overnacht in het Marriot LAX en de laatste nacht in het Hilton LAX en beiden waren ze meer dan prima en zeer nette hotels!
Als je eenmaal de smaak van reizen te pakken hebt ben je altijd onderweg! Al is het alleen maar in gedachten!!
Tim1980
Amerikakenner
Aantal x V.S. bezocht: 5

Bericht door Tim1980 »

Bekend van de fantastische bedden: The Westin LAX. Een top hotel!

Stylish design and light colors highlight our 740 spacious rooms. All feature the Westin Heavenly Bath® and Westin Heavenly Bed®. Layers of duvets and smooth cotton sheeting and blackout curtains create a soothing atmosphere for a good night’s sleep
http://timenmo2010.waarbenjij.nu/" onclick="window.open(this.href);return false;
http://timenmo2009.web-log.nl/" onclick="window.open(this.href);return false;
http://timenmo2008.web-log.nl/" onclick="window.open(this.href);return false;
http://timenmo2007.web-log.nl/" onclick="window.open(this.href);return false;
mvangils27
Amerikafan
Contacteer:

Bericht door mvangils27 »

Hoi allemaal, vergeet niet rekening te ouden met de parkeerkosten....sommige hotels zien er prachtig uit voor een goede prijs mar je betaalt dan zo 25-35 dolar voor het parkeren. Sommige hotels lijken minder spectaculair en even duur maar het parkeren is er gratis... en zo ben je uiteindelijk veel duurder uit bij het eerste hotel; waar ze dan een hoop faciliteiten hebben die je toch niet zal gebruiken wanneer je enkel 1 nacht verblijft. Op booking.com kijk ik altijd de revieuws na en dan weet je al sne of je voor het parkeren moet betalen. Hoop dat jullie iets aan mijn tip hebben.

grtjs
1999 Zuidwest USA rondreis
2008 Florida rondreis
2010 Zuidwest USA rondreis Http://www.lingetjes-at-westusa.reismee.nl" onclick="window.open(this.href);return false;
2012 West Canada en USA Http://www.lingetjesatcanadaandusa.reismee.nl" onclick="window.open(this.href);return false;
Marjol
Amerika-expert
Contacteer:

Bericht door Marjol »

Dat maakt toch niet uit als je je auto al die avond inlevert? ;) Volgens mij betaal je trouwens overal tussen de $10 en $15, dus dat valt wel mee toch?

Ik zou voor zo'n nacht zonder twijfel gebruik maken van priceline, dan zit je voor $50 incl. tax in een prima hotel.
inky
Amerika-ontdekker

Bericht door inky »

Hilton LAX is idd een fijn hotel.Leuk zwembad op de ? etage. Leuke bar voor je laatste drankje en op loopafstand nog een leuke club ook.....
Succes
actief in bedrijf in Nederland en USA. Runnen een boerderij in Groningen en in Arizona.
Januari 2012:SSN and DL!
Cisca
Amerikakenner

Bericht door Cisca »

In 2008 heb ik in het Marriott LAX geslapen. Was een goed hotel en volgens mij ook niet zo duur. Volgens mij betaalden we rond de $80,- per kamer
steson
Amerikafan
Aantal x V.S. bezocht: 6

Bericht door steson »

Ik zou zeggen HILTON !!

We gaan nu weer terug naar LA en we wilden echt persé naar het Hilton LAX. We blijven er na aankomst, tussen LA en Hawaii en voordat we weer richting NL gaan..... 4 nachten en ik kijk echt al uit naar die bedden, heeeeeerlijk. Echt hemels !
september 2010: Zuid-Westen en Kauai/Maui
mei 2011: Florida en Bahama's
maart 2012: New York
september 2012: Mid-Westen en Oahu/Big Island
juni 2014: Florida
april 2015: Washington/Niagara Falls
September 2015: Noord-Westen en Kauai/Maui
Ingrid67
Amerikafan

Bericht door Ingrid67 »

Wij hebben afgelopen jaar ook op de bij aankomst en vertrek in het Hilton geslapen. Mooi Hotel en prima kamers!
De keer daarvoor bleven we in het Howard Johnson, (nu holiday inn?) Als je aan de kant van het zwembad een kamer neemt, vliegen de vliegtuigen rakelings langs de ramen ( je hoort er echt niets van!) Het is heel appart om naar piloten te kunnen zwaaien...
Plaats reactie
  • Vergelijkbare Onderwerpen
    Reacties
    Weergaves
    Laatste bericht
AllesAmerika.com Forum : Disclaimer