Boek je Amerikareis via een echte USA-expert: Klik hier om alle prijzen voor je USA-reis te vergelijken: vliegtickets, autohuur, rondreis, en meer!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!
Gouldings lodge - Monument valley
-
- Amerika-ontdekker
Gouldings lodge - Monument valley
Hallo mede forumleden!
Ik wil een cabin boeken bij Gouldings lodge in Monument Valley, echter kan dit alleen per e-mail. Ze vragen mij om per e-mail mijn creditcard gegevens te sturen. Is dit gebruikelijk? Ik vind het namelijk een beetje een risico...
Ik hoop dat een van jullie hier al ervaring mee hebben en mij hierin kunnen adviseren.
Groetjes Linda
Ik wil een cabin boeken bij Gouldings lodge in Monument Valley, echter kan dit alleen per e-mail. Ze vragen mij om per e-mail mijn creditcard gegevens te sturen. Is dit gebruikelijk? Ik vind het namelijk een beetje een risico...
Ik hoop dat een van jullie hier al ervaring mee hebben en mij hierin kunnen adviseren.
Groetjes Linda
- Quiksilver
- Amerikafan
Re: Gouldings lodge - Monument valley
Hallo Linda,
Dat is gebruikelijk hoor. Ze vragen naar de tenaamstelling, credit card nummer en vervaldatum. Ik heb het bij meerdere hotels afgegeven en nooit problemen gehad.
Hopelijk stelt dit je een beetje gerust
Dat is gebruikelijk hoor. Ze vragen naar de tenaamstelling, credit card nummer en vervaldatum. Ik heb het bij meerdere hotels afgegeven en nooit problemen gehad.
Hopelijk stelt dit je een beetje gerust

A good decision is based on knowledge and not on numbers.
Plato

Plato

- Tipsy_1
- Amerika-expert
- Aantal x V.S. bezocht: 20
Ik heb dit ook al regelmatig gehad.
Overigens, als er met visa een onterechte betaling wordt aangerekend (heb ik al eens gehad met Hertz en met een taxi in NY) dan kan je gewoon mailen om je protest aan te geven en in beide gevallen heb ik mijn geld toen heel snel teruggekregen.
Overigens, als er met visa een onterechte betaling wordt aangerekend (heb ik al eens gehad met Hertz en met een taxi in NY) dan kan je gewoon mailen om je protest aan te geven en in beide gevallen heb ik mijn geld toen heel snel teruggekregen.
- Harry
- Amerika-expert
- Partner van: jaha
- Aantal x V.S. bezocht: 26
- Contacteer:
Ik zou per onbeveiligde mail nooit mijn creditcard gegevens verstrekken, dan kun je ze beter even bellen om je gegevens door te geven.
Bellen vind ik ook beter, regelmatig gedaan. Al is dat natuurlijk ook af te luisteren 

- Ceetje
- Amerikakenner
- Aantal x V.S. bezocht: 12
Stuur per mail de eerste reeks cijfers en dan per tweede mail je andere reeks en eventueel per derde je gegevens. Dan moet het wel heel raar lopen wil iemand er misbruik van kunnen maken.
'98:Ca,Az,Ut,Nv
'05:Co,Nm,Az,Ut,Id,Mt,Wy
'06:Canada+Mt,Id,Wa; Fl
'07:Ny,Ct,Ri,Ma,Me,Nh,Vt,Pa,Va,WDc,Nj; Fl
'08:Az,Ut,Nv; Fl,NyC
'09:Ak,Wa; Fl
'12:NyC
'15: Fl
'17: Ca, Or
'05:Co,Nm,Az,Ut,Id,Mt,Wy
'06:Canada+Mt,Id,Wa; Fl
'07:Ny,Ct,Ri,Ma,Me,Nh,Vt,Pa,Va,WDc,Nj; Fl
'08:Az,Ut,Nv; Fl,NyC
'09:Ak,Wa; Fl
'12:NyC
'15: Fl
'17: Ca, Or
-
- Amerika-expert
- Aantal x V.S. bezocht: 6
Mij hebben ze het ook al gevraagd per mail, maar ik heb het ook nog nooit op die manier gegeven. Zoals Harry bel ik dan liever.
-
- Amerika-ontdekker
Dank jullie wel voor jullie nuttige antwoorden. Just to be sure... Ik ga wel even een belletje plegen naar Gouldings.. Komt helemaal goed!
Groetjes Linda
Groetjes Linda
-
- Vergelijkbare Onderwerpen
- Reacties
- Weergaves
- Laatste bericht
-
- 18 Reacties
- 3932 Weergaves
-
Laatste bericht door BjornSnelders