Boek je Amerikareis via een echte USA-expert: Klik hier om alle prijzen voor je USA-reis te vergelijken: vliegtickets, autohuur, rondreis, en meer!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!
Hoe laag kan de dollar nog vallen?
- Karinita
- Amerikakenner
- Aantal x V.S. bezocht: 11
- Contacteer:
Re: Hoe laag kan de dollar nog vallen?
Ik ben in ieder geval blij dat wij al best veel overnachtingen vroeg geboekt (én betaald) hebben voor komende vakantie. Dat was nog een koers van 1,44.
Karin
Karin
Daar mag je inderdaad blij mee zijn. We hebben dat ook gedaan, maar uiteindelijk hebben maar 2 hotels/B&B dat gled voortijdig afgeboekt en dan ook niet het totale bedrag.
Alleen de Sandstone Inn in Torrey heeft de helft ge-ind in december: 59,33 euri's. In mei betaalden we de andere helft: 70.96 euro
We eten de rest van het jaar wel wat minder

Alleen de Sandstone Inn in Torrey heeft de helft ge-ind in december: 59,33 euri's. In mei betaalden we de andere helft: 70.96 euro

We eten de rest van het jaar wel wat minder

- Karinita
- Amerikakenner
- Aantal x V.S. bezocht: 11
- Contacteer:
Wat een verschil!
Wij hebben bijna driekwart van de overnachtingskosten betaald. Veel Hotwire en Priceline en campings.
Karin

Karin
- Pete.Z
- Amerika-expert
- Contacteer:
Zo, ik heb niet afgewacht, maar mijn PayPal account maar eens leeggehaald bij deze koers.
Handel die kant op is ook weer een heel stuk interessanter nu, jammer dat de vakantie duurder is, maar dat verdien ik gelukkig weer terug nu.

Handel die kant op is ook weer een heel stuk interessanter nu, jammer dat de vakantie duurder is, maar dat verdien ik gelukkig weer terug nu.
- vana
- Amerika-expert
- Aantal x V.S. bezocht: 4
- Contacteer:
Wij hebben nog vrijwel geen één hotel geboekt, dus ook niet betaald. Dat wordt voornamelijk Super 8 en Motel 6 deze vakantie.
Of zullen we maar een tentje kopen
Marjon
Of zullen we maar een tentje kopen

Marjon
- MattRob
- Amerika-expert
- Aantal x V.S. bezocht: 65
- Contacteer:
Wij hebben ook nog aardig wat kosten te maken voor onze aankomende zomervakantie, in dollars ... Dat scheelt best aardig wat tov de 1,35 ... Toch dik 10% en dat is op onze trip best veel geld ... Maar ja, ik kan er toch weinig aan veranderen
En ik laat mijn vakantie er niet minder om zijn
(maar ik baal wel hoor ...)

Blog over aankoop villa Florida nov 2017: http://www.mattrob.nl/CaRo/VillaOrlandoNov2017
Al onze USA reizen: http://www.mattrob.nl
Al onze USA reizen: http://www.mattrob.nl
Dat priceline en hotwire heeft zo z'n voordelen dus, ik zag ook al een leuke kamer in Paula's verslag met super design voor een superprijsje.
Tja op water en brood Marjon
Afgelopen najaar waren we natuurlijk spekkopers, maar in 2007 was het ook nog niet zo lekker en hoge benzine kosten bovendien. Dus altijd wel wat!

Tja op water en brood Marjon

Afgelopen najaar waren we natuurlijk spekkopers, maar in 2007 was het ook nog niet zo lekker en hoge benzine kosten bovendien. Dus altijd wel wat!

- vana
- Amerika-expert
- Contacteer:
Ach , dat kan geen kwaad toch? Als ik maar wel mag shoppenthuul schreef:Tja op water en brood Marjon

Marjon
- Petra/VS
- Medebeheerder
- Contacteer:
Onze zoon gaat onverwachts toch mee naar Ierland straks en dan moeten we overal twee hotelkamers huren (hier in de VS altijd maar een) en een grotere auto, dus dat wordt flink duurder. Van mij mag de euro dus nog even lekker laag staan
!

Boek hier uw Nederlandstalige rondleidingen in en rond Washington DC
Dagboek over ons leven in de VS(reisverslagen rechtse kolom)
"Heaven and Earth never agreed to frame a better place for man's habitation than Virginia"~Capt. John Smith
Dagboek over ons leven in de VS(reisverslagen rechtse kolom)
"Heaven and Earth never agreed to frame a better place for man's habitation than Virginia"~Capt. John Smith
Marjon :
Ja zolang ik daar Uggs voor dochterlief kan scoren die hier 190 euro kosten en daar 120 euro met een koers van 1, 23 ( nog steeds belachelijk veel voor die krengen maar ja) of een Levi's spijkerbroek voor 30$ bij Macy's .....
Als ik maar wel mag shoppen
Ja zolang ik daar Uggs voor dochterlief kan scoren die hier 190 euro kosten en daar 120 euro met een koers van 1, 23 ( nog steeds belachelijk veel voor die krengen maar ja) of een Levi's spijkerbroek voor 30$ bij Macy's .....
Dat we in een neerwaartse trend zitten lijkt me duidelijk.... ik ga in september op vakantie in de usa (van new york naar miami
)). Heb gister besloten toch alvast maar dollars te gaan kopen (niemand kan in de toekomst kijken natuurlijk maar gezien de richting van de trend kies ik eieren voor m'n geld
). Vakantie wordt wel een stuk duurder in vergelijking met vorig jaar
..

Je hebt gelijk.
wij wagen het er stiekem toch maar op... u never know
wij wagen het er stiekem toch maar op... u never know

Weten jullie hoeveel fysieke dollars je mag meenemen naar de VS?
- Rob
- Amerika-expert
- Partner van: Annie
- Aantal x V.S. bezocht: 27
- Contacteer:
Zo veel als je zelf wilt alleen moet je het als je meer dan $10.000 meeneemt aangeven op het customs formulier en zal men willen weten wat je met zoveel; cash op zak van plan bent 

En op dit formulier.Rob schreef: aangeven op het customs formulier
Het gaat om de totale tegenwaarde, $+€+..
... maar dat is natuurlijk mijn persoonlijke opvatting
Ok, bedankt! En ik was niet van plan om meer dan $ 10.000 mee te nemen 

-
- Amerika-expert
- Aantal x V.S. bezocht: 6
Jammergenoeg wil niet elk hotel de boel gelijk afschijven, somige doen dat wel als ze
daarom gevraagd worden. Dat is dus een voordeel met hotwire en priceline en hotels.com. Ik heb ongeveer 30 % van de motels kunnen betalen....
daarom gevraagd worden. Dat is dus een voordeel met hotwire en priceline en hotels.com. Ik heb ongeveer 30 % van de motels kunnen betalen....
Wij gaan ook in sept en zien het met lede ogen aan... Buiten de vliegtickets hebben we nog niks geboekt (auto, hotels...).
Wat is jullie verwachting: zakt het nog veel verder of kan ik beter nu dingen gaan boeken voor het nog erger wordt?

Wat is jullie verwachting: zakt het nog veel verder of kan ik beter nu dingen gaan boeken voor het nog erger wordt?
Mack
MW Drawings
2002: NY, NJ, PA, MI, IN, IL, WI, MN, ND, MT, WY, ID, WA
2005: NY, NJ, PA
2008: CA, NV, AZ, UT
2010: NY, CT, RI, MA, VT, NH, ME
2012: NY, CA, NV, AZ, UT
2013: NY
MW Drawings
2002: NY, NJ, PA, MI, IN, IL, WI, MN, ND, MT, WY, ID, WA
2005: NY, NJ, PA
2008: CA, NV, AZ, UT
2010: NY, CT, RI, MA, VT, NH, ME
2012: NY, CA, NV, AZ, UT
2013: NY
- vana
- Amerika-expert
- Contacteer:
Ik verwacht dat de dollar van 13 juli tot 10 augustus een stuk gunstiger staat (maar ik ben ook heel optimistisch ingesteld)
Marjon

Marjon
Kunnen we dat een stukkie doorschuiven tot eind augustus??vana schreef:Ik verwacht dat de dollar van 13 juli tot 10 augustus een stuk gunstiger staat (maar ik ben ook heel optimistisch ingesteld)![]()
Marjon

-
- Vergelijkbare Onderwerpen
- Reacties
- Weergaves
- Laatste bericht
-
- 8 Reacties
- 1492 Weergaves
-
Laatste bericht door robinthart