Boek je Amerikareis via een echte USA-expert: Klik hier om alle prijzen voor je USA-reis te vergelijken: vliegtickets, autohuur, rondreis, en meer!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!

One-way fee NY-MIA

Hier kun je alles bedicussiëren over vervoer in en naar Amerika: vliegtickets, auto- en camperhuur, en openbaar vervoer.
Plaats reactie
marshallmaster
Amerika-newbie

One-way fee NY-MIA

Bericht door marshallmaster »

Ik zie door de bomen het bos niet meer, dus vroeg ik me af of jullie misschien wat tip konden geven.

Ik heb al wel wat topics gelezen, maar nog geen duidelijk antwoorden gevonden.

Ik zie helaas bij veel 'grote' verhuurbedrijven hoge kosten voor one-way fee

goedkoopste die ik kon vinden was via sunnycars (450 euro voor de auto en 500 dollar voor de one-way fee)

zijn er geen maatschappijen waar je geen one-way fee betaald?
Coyote
Amerika-expert
Aantal x V.S. bezocht: 32
Contacteer:

Re: One-way fee NY-MIA

Bericht door Coyote »

Het kan goedkoper, bij National wordt een standaard tarief (ongeacht afstand) gerekend van USD 250 voor One Way Rental.

Te boeken bij o.a. http://www.usareisen.de

Soms betaal je geen Drop Off kosten. Bijv. tussen Californië en Nevada, Arizona of tussen Massachussets en New York maar tussen New York en Florida ben ik het nog niet tegengekomen.

Roland
Since 1982: 32 visits to the United States!

Lees mijn reisverhalen op www.rschotanus.com en FB.
marshallmaster
Amerika-newbie

via usareisen.de komt national inderdaad als beste optie naar voren.

lijkt erop dat ze hetzelfde hanteren als sunnycars
william83
Amerika-ontdekker

Bericht door william83 »

Ik ga in september ook new york miami doen.. check ook http://www.bookanddrive.nl.. goedkoper ben ik nog niet tegengekomen.. (is idd ook met 250 dollar one way fee).

heb voor verblijf in ny trouwens gebruik gemaakt van airbnb.com .. wel leuk concept met een host (particulier iemand) die een kamer of appartement beschikbaar stelt tegen vergoeding. Gebruikers kunnen vervolgens een rating geven of ze een goed verblijf hebben gehad. Heb nu voor 60 dollar per nacht op super locatie in manhattan een leuke kamer / appartement.. Ben benieuwd of het bevalt :-))
william83
Amerika-ontdekker

Bericht door william83 »

je kan btw ook even naar http://www.eautohuur.nl bellen.. die hebben ook national met 250 dollar one way fee..(kan je echter niet op de site kiezen..)
marshallmaster
Amerika-newbie

william83 schreef:Ik ga in september ook new york miami doen.. check ook http://www.bookanddrive.nl.. goedkoper ben ik nog niet tegengekomen.. (is idd ook met 250 dollar one way fee).

heb voor verblijf in ny trouwens gebruik gemaakt van airbnb.com .. wel leuk concept met een host (particulier iemand) die een kamer of appartement beschikbaar stelt tegen vergoeding. Gebruikers kunnen vervolgens een rating geven of ze een goed verblijf hebben gehad. Heb nu voor 60 dollar per nacht op super locatie in manhattan een leuke kamer / appartement.. Ben benieuwd of het bevalt :-))

hej bedankt voor de tips. Bij airbnb kan je zeker relatief goedkoop overnachten dichtbij het centrum (nu iets gevonden voor $300 voor 5 nachten voor 3 personen)

en bookanddrive.nl kom ik voor de auto uit op €401 + $250 ook inderdaad het goedkoopste :)

thx
liliane
Amerikafan

Bericht door liliane »

Wij hebben ook $ 250,- one-way-fee voor onze reis Detroit - Memphis bij eautohuur.
Ik heb alleen nog niet gehoord bij welk bedrijf nu de auto zullen gaan ophalen.
2004 Woodstock, Ontario en Scottsville, Virginia
2006 Crozet, Charlottesville, Virginia
2010 Woodstock, Ontario en Horn Lake, Mississippi
robmeijerink
Amerika-newbie

Bericht door robmeijerink »

Hallo Allemaal,

Ik sta op het punt om een auto te boeken voor dezelfde reis NY-MIA.
Ik vraag me af of er nog dingen zijn om juist voor National te kiezen of juist voor Alamo te kiezen. (Allebei goedkoopste vanwege dropp-off-fee)
Groeten Rob
Rob
Amerika-expert
Partner van: Annie
Aantal x V.S. bezocht: 27
Contacteer:

Bericht door Rob »

National en Alamo zijn van hetzelfde bedrijf, ze zitten ook vaak naast elkaar in een gebouw laatste keer hadden we een auto bij Alamo maar omdat het daar erg druk was werden we geholpen door National en kregen ook een auto van National mee.
william83
Amerika-ontdekker

Bericht door william83 »

neem je de optie drivesafe bij bookanddrive erbij?
weet iemand wat zo'n verzekering ter plaatse kost? thanks!

optie drivesafe ( € 4.00 per dag )

Met de optie drivesafe van book and drive krijgt u, in geval van schade, diefstal, of ongeluk het eigen risico terugbetaald.
Wanneer uw huurauto beschadigd of gestolen wordt zal de plaatselijke verhuurder het bedrag van de eigen risico van uw creditcard inhouden.
Wanneer u de optie drivesafe heeft gekozen, voor maar € 4 per dag, zal book and drive u dit bedrag echter terugbetalen. Let er op dat u, wanneer u de optie drivesafe kiest, zich niet dubbel laat verzekeren bij de plaatselijke verhuurder. De optie drivesafe is gelijkwaardig aan de verzekeringen die ter plaatse worden aangeboden en bieden geen meerwaarde.
De optie drivesafe is onderworpen aan de algemene voorwaarden van book and drive.
robmeijerink
Amerika-newbie

Bericht door robmeijerink »

Wat ik heb gelezen in alle onderwerpen over autohuur ben je uitstekend verzekerd als je de 'gold' of beste verzekering neemt. Dit heb ik dus gedaan bij National.
Naast mijn reisverzekering in Nederland heb ik volgens mij alles gedekt. Ik laat me dus ook geen extra verzekering aansmeren bij het ophalen van de auto.
We gaan er uitgeslapen heen (niet direct na de vlucht) en hebben de tips van andere gebruikers uitgeprint.
Succes!
dejo
Amerika-ontdekker

Bericht door dejo »

Heb ook via airbnb geboekt voor nyc. leuke appartement in brooklyn.
autohuur via eautohuur . Mij huurauto haal ik op in newark airport i.p.v nyc scheelde zeker 100 euro.
verhuur bedrijf national i.v.m de lage drop off kosten.
Plaats reactie
AllesAmerika.com Forum : Disclaimer