Boek je Amerikareis via een echte USA-expert: Klik hier om alle prijzen voor je USA-reis te vergelijken: vliegtickets, autohuur, rondreis, en meer!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!
Monument-valley
- Isis
- Amerika-expert
- Aantal x V.S. bezocht: 11
- Contacteer:
Re: Monument-valley
@VTveen/ Jaap jouw foto is toch wel heeel anders qua licht dan die van Dude. De kleur van de rotsen ontbreekt vanwege het tegenlicht. Het plaatje, in de zin van vormen, blijft natuurlijk wel hetzelfde. Maar ik vind het een groot verschil. Elk met zijn eigen charme.
We zullen zien. Wij zullen tegen de middag bij de milemarker aankomen. Misschien wil ik dan in ochtend als we uit MV vertrekken nog wel 'even' terug 13 mi is wel 20 km heen en terug 40km extra.
Gouldings heb ik nu gereserveerd.
We zullen zien. Wij zullen tegen de middag bij de milemarker aankomen. Misschien wil ik dan in ochtend als we uit MV vertrekken nog wel 'even' terug 13 mi is wel 20 km heen en terug 40km extra.
Gouldings heb ik nu gereserveerd.
Overzicht reizen met camper 2020 staat de 10e camperreis op programma.
-
- Amerika-expert
Re: Monument-valley
Of eens een extra vroeg ritje maken, voor het ontbijt. is zeker de moeite waard. de foto van Jaap zou ook niet mis zijn in zwart-wit. als je 's morgens vroeg aan het visitor center bent heb je de mittens en buren in tegenlicht denk ik, is ook heel mooi. met mist (aan de grond) erbij zijn ze ook al uniek.
Jacques
Jacques
-
- Vergelijkbare Onderwerpen
- Reacties
- Weergaves
- Laatste bericht
-
- 18 Reacties
- 3930 Weergaves
-
Laatste bericht door BjornSnelders