Boek je Amerikareis via een echte USA-expert: Klik hier om alle prijzen voor je USA-reis te vergelijken: vliegtickets, autohuur, rondreis, en meer!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!
reizen in nationale parken
Re: reizen in nationale parken
heel vaag, maar ik krijg nu weer een bevestiging van bryce canyon lodge dat het toch allemaal in orde is....nou ja mij hoor je niet klagen. Ik ben allang blij want op die datum zit bijna alles vol....
De belangrijkste tip die ik kan geven is.....Zorg dat je die pas hebt, dat je meerdere parken naar binnen kunt.
Kost 80 dollar, maar scheelt je een hoop als je meerdere parken bezoekt en je steunt daarmee ook de parken.
En gooi tevens eens wat dollars in de bakken bij de visitor centers
Kost 80 dollar, maar scheelt je een hoop als je meerdere parken bezoekt en je steunt daarmee ook de parken.
En gooi tevens eens wat dollars in de bakken bij de visitor centers
Waar kan je die pas het beste kopen?
2010: SF - Yosemite - DV - LV - Zion - Bryce - Page - GC - Palm Springs - LA
2011: New York - Miami - Key West - Fort Meyers - Orlando - Washington - Philadelphia - New York

2011: New York - Miami - Key West - Fort Meyers - Orlando - Washington - Philadelphia - New York

-
- Amerikakenner
Bij het visitor centre van het eerste park dat je bezoekt, de America the Beautiful-card.
Groetjes, Ilona
Countdown to Grand Canyon... Rim to River hike
- Rob
- Amerika-expert
- Partner van: Annie
- Aantal x V.S. bezocht: 27
- Contacteer:
Niet in het visitor center maar aan de ingang van het eerste park, je komt het park namelijk niet in zonder te betalen en de meeste visitor centers liggen binnen de parkgrens.
In principe bij de ingang maar niet alle parken hebben bemande ingangen (Death Valley bv of Arches NP etc.). Dan moet je bij het visitor center betalen
- Rob
- Amerika-expert
- Contacteer:
Arches heeft wel een bemande ingang en die zitten er al heel vroeg vanaf 06:00 dacht ik.
-
- Amerikakenner
Laten nu net beide parken waar wij opvolgende jaren onze passen hebben gekocht geen bemande ingang hebben: Death Valley en Grand Teton!
Dus we moesten toch echt wel bij het visitor center zijn.
Dus we moesten toch echt wel bij het visitor center zijn.

Groetjes, Ilona
....en die ingang van Arches is ook niet altijd bemand kan ik getuigen. Laat staan als je eerst naar bv naar Sunset Crater Volcano of Wupatki gaat...
Maar bij Arches rjd je toch zo ongeveer over het visitorcenter het park in naar boven.
Capitol Reef kun je zelfs doorrijden zonder te betalen en Saquaro West ook
Capitol Reef kun je zelfs doorrijden zonder te betalen en Saquaro West ook

- Rob
- Amerika-expert
- Contacteer:
Saquaro west is een gratis park (oost niet) en de UT-24 door Capitol Reef is ook gratis, alleen voor de scenicroad in het park (voorbij Fruita campground) moet je betalen.
ja, maar maar is dat nou positief of negatief te labelen 

Ook voor Saguaro West ben ik daar niet zeker van. Geen booth zoals oost maar: http://www.nps.gov/sagu/planyourvisit/f ... ations.htm
Je hebt gelijk, maar we hadden al een pas, dus niet zo goed opgelet, maar je rijdt overal zo langs dus....
-
- Amerika-expert
je bent er heel dichtbij Rob, twee weken terug was het vanaf 07u00, misschien tijdens de zomer vanaf 06u00 ?Arches heeft wel een bemande ingang en die zitten er al heel vroeg vanaf 06:00 dacht ik.
Jacques
-
- Amerikakenner
Conclusie is dus: of bij de ingang (als die bemand is), of bij het visitor center. Als het een betaald park is. pffft! 

Groetjes, Ilona
Door naar de volgende ronde 

-
- Vergelijkbare Onderwerpen
- Reacties
- Weergaves
- Laatste bericht
-
- 4 Reacties