Bramster schreef:Ze heeft het geprobeerd. Nmm zeer realistisch dus. Ze probeert het nu op een andere ook zeer realistische manier.
Nee. Als je op het VWP probeert te emigreren, wat
niet mag ben je niet realistisch bezig. Ook al had ze een baan gevonden (waar ze dus niet naar mocht solliciteren) had ze het visum/de greencard in Nederland moeten uitzitten. Dan ben je dus effectief niet geëmigreerd. In het begin van de aflevering had dat iedereen al duidelijk kunnen zijn toen er geopperd werd dat ze met een toeristenvisum naar de VS ging emigreren. Een toerist is op bezoek.
De route die ze nu bewandeld, het K1 visum, is inderdaad een realistische route. En gezien haar situatie, haar studie en de Amerikaanse economische situatie op het tijdstip van filmen, is het ook de enige realistische route (DV Lottery daargelaten, maar dat kan jaren duren, als je al wint).
Tis waarschinlijk net als met vakantie. De een planned elk dagdeel en de ander koopt slechts een ticket, boekt een auto, en gaat op pad.
Daar kan ik me echt niet in vinden. Een emigratie gaat niet over een nacht ijs en het is absoluut niet iets dat je niet kan plannen.
Ik vond het best een leuk stel dus hopelijk krijgen ze het voorelkaar.
Wordt deze aflevering over een poosje "vervolgd" ? Of doen ze dat bij dit TV programma niet ?
Daar ben ik het dan wel mee eens. Ze waren erg verliefd en dat was leuk om te zien.
In vorige seizoenen zijn ze wel eens teruggegaan, maar of dat in dit geval ook gebeurd weet ik niet. Ze zouden in feite een hele nieuwe afleveringen erover kunnen maken want als de het K1 visum toegewezen krijgt, emigreert ze pas echt.