Boek je Amerikareis via een echte USA-expert: Klik hier om alle prijzen voor je USA-reis te vergelijken: vliegtickets, autohuur, rondreis, en meer!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!
Reis Gerrito: west coast to east coast
Reis Gerrito: west coast to east coast
Hallo
Wij vertrekken binnen een aantal weken naar de US. Ons reisschema is als volgt:
13/07: aankomst in Chicago
14/07: Chicago
15/07/Chicago
16/07: vlucht van Chicago naar SF: aankomst om 10.00 uur lokale tijd SF
17/07: San Francisco
18/07: San Francisco
19/07: San Francisco -->Yosemite
20/07: Yosemite
21/07/Yosemite
22/07: Yosemite -->Monterey
23/07:Monterey-->Santa Barbara
24/07: Santa Barbara -->Los Angeles
25/07: Los Angeles
26/07: Los Angeles-->Stovepipe Wells in Death Valley(overnachten)
27/07: Stovepipe Wells -->Las Vegas
28/07: Las Vegas
29/07: Las Vegas -->Grand Canyon
30/07: Grand Canyon
31/07: Eventueel van Grand Canyon naar Monumuent Valley of te veel om rijden?
01/08: Phoenix to New Orleans
02/08: Phoenix to New orleans
03/08: Phoenix to New orleans
04/08: New Orleans
05/08: New Orleans
06/08: New Orleans --> Memphis
07/08: Memphis -->Nashville
08/08:Nashville -->Washington
09/08: Washington
10/08: Washington-->New Jersey (Six flags great adventure)
11/08:New Jersey -->New York
12/08:New York
13/08: New York
14/08: New York -->Brussel
Het is een hele rit en we gaan veel moeten rijden. Zoals je kan zien willen we het stuk tussen Phoenix en New Orleans zo vlug mogelijk doorrijden.. Is dit aan te raden om op drie dagen met drie chauffeurs te doen of kunnen we misschien ergens halt houden voor een dag, een locatie waar het de moeite loont om een ruststop te houden ofzo? Is het schema zoals ik het hierboven beschrijf haalbaar of gaan we te weinig tijd hebben? Alle tips en aanbevelingen zijn welkom...
groeten Gerrit
Wij vertrekken binnen een aantal weken naar de US. Ons reisschema is als volgt:
13/07: aankomst in Chicago
14/07: Chicago
15/07/Chicago
16/07: vlucht van Chicago naar SF: aankomst om 10.00 uur lokale tijd SF
17/07: San Francisco
18/07: San Francisco
19/07: San Francisco -->Yosemite
20/07: Yosemite
21/07/Yosemite
22/07: Yosemite -->Monterey
23/07:Monterey-->Santa Barbara
24/07: Santa Barbara -->Los Angeles
25/07: Los Angeles
26/07: Los Angeles-->Stovepipe Wells in Death Valley(overnachten)
27/07: Stovepipe Wells -->Las Vegas
28/07: Las Vegas
29/07: Las Vegas -->Grand Canyon
30/07: Grand Canyon
31/07: Eventueel van Grand Canyon naar Monumuent Valley of te veel om rijden?
01/08: Phoenix to New Orleans
02/08: Phoenix to New orleans
03/08: Phoenix to New orleans
04/08: New Orleans
05/08: New Orleans
06/08: New Orleans --> Memphis
07/08: Memphis -->Nashville
08/08:Nashville -->Washington
09/08: Washington
10/08: Washington-->New Jersey (Six flags great adventure)
11/08:New Jersey -->New York
12/08:New York
13/08: New York
14/08: New York -->Brussel
Het is een hele rit en we gaan veel moeten rijden. Zoals je kan zien willen we het stuk tussen Phoenix en New Orleans zo vlug mogelijk doorrijden.. Is dit aan te raden om op drie dagen met drie chauffeurs te doen of kunnen we misschien ergens halt houden voor een dag, een locatie waar het de moeite loont om een ruststop te houden ofzo? Is het schema zoals ik het hierboven beschrijf haalbaar of gaan we te weinig tijd hebben? Alle tips en aanbevelingen zijn welkom...
groeten Gerrit
Laatst gewijzigd door Gerrito op 18 jun 2010, 18:16, 1 keer totaal gewijzigd.
Re: Reis Gerrito: west coast to east coast
Ehhhhhh 13/06 is al geweest?? en 31/06 bestaat niet! Maar misschien zijn dat kleine foutjes in verder een interessant reisschema. Ben erg benieuwd hoe dit afloopt.
breng je verslag uit?
breng je verslag uit?
Laatst gewijzigd door Mrs.Bean op 18 jun 2010, 18:08, 1 keer totaal gewijzigd.
- Martin & Marianne
- Amerika-expert
- Contacteer:
Je bent wel scherp Thuul!
Over dat stuk naar New Orleans: waarom via Phoenix? Is niet het snelste. Of het mooier is weet ik niet. Het lijkt me erg veel voor 3 dagen (ca 2500 km), maar alles kan.
Is LA een must? Je kunt ook een stukje kust doen, dan Yosemite (heb je al gereserveerd??), DV, Las Vegas etc. Dat geeft je wat meer ruimte.
Marianne

Over dat stuk naar New Orleans: waarom via Phoenix? Is niet het snelste. Of het mooier is weet ik niet. Het lijkt me erg veel voor 3 dagen (ca 2500 km), maar alles kan.
Is LA een must? Je kunt ook een stukje kust doen, dan Yosemite (heb je al gereserveerd??), DV, Las Vegas etc. Dat geeft je wat meer ruimte.
Marianne
Laatst gewijzigd door Martin & Marianne op 18 jun 2010, 18:14, 1 keer totaal gewijzigd.
ja zo scherp dat ik te snel typ met fouten 

rechtzetting van de data 

We waren te laat met reserveren maar onze bedoeling was om vroeg te vertrekken om rond 9 a 10 uur smorgens in yosemite aan te komen om ons op die zogenaamde lijst te zetten voor het geval dat er plaatsen vrijkomen...
- Figment
- Amerikakenner
- Aantal x V.S. bezocht: 60
- Contacteer:
Dat is een hele lap die jullie willen afleggen in een paar dagen tijd! Maar alles kan, dus met een beetje doorrijden zal het zeker lukken! Van Phoenix zou ik denk ik richting Las Cruces rijden, waar je (als je nog een beetje tijd hebt) een uitstapje zou kunnen maken naar White Sands. Dan via El Paso naar San Antonio voor een overnachting. Hier kunnen jullie de Alamo bekijken, 's avonds een borrel drinken op de Riverwalk en de volgende ochtend doorrijden naar New Orleans.
Ik heb in 2007 dezelfde route gedaan, maar dan omgekeerd (NOLA, San Antonio, El Paso, Tucson, Phoenix) en met de Greyhound bus. Of het de snelste of mooiste route is weet ik niet, maar volgens mij moet dit wel lukken in een paar dagen tijd met meerdere chauffeurs. Hebben jullie al een hotel geboekt in New Orleans? Zo niet, meteen doen! Het Satchmo Summerfest is net aan de gang als jullie er zijn, wat erg veel bezoekers trekt en waardoor met name de hotels in en nabij French Quarter vol zitten! Het is wel heel erg gaaf om dit festival mee te maken! Het center van het festival is bij de Old US Mint, tegenover French Market aan Decatur en Barracks Street, maar zorg ervoor dat je ook een kijkje neemt in de wijk Treme. Jullie zullen dan ongetwijfeld een Second Line Parade meemaken, wat echt een geweldige ervaring is! Een lekker hapje eten bij Lil Dizzy's Café, en 's avonds naar Ernie K's Mother-In-Law-Lounge. Have fun & Let the Good Times Roll!
Ik heb in 2007 dezelfde route gedaan, maar dan omgekeerd (NOLA, San Antonio, El Paso, Tucson, Phoenix) en met de Greyhound bus. Of het de snelste of mooiste route is weet ik niet, maar volgens mij moet dit wel lukken in een paar dagen tijd met meerdere chauffeurs. Hebben jullie al een hotel geboekt in New Orleans? Zo niet, meteen doen! Het Satchmo Summerfest is net aan de gang als jullie er zijn, wat erg veel bezoekers trekt en waardoor met name de hotels in en nabij French Quarter vol zitten! Het is wel heel erg gaaf om dit festival mee te maken! Het center van het festival is bij de Old US Mint, tegenover French Market aan Decatur en Barracks Street, maar zorg ervoor dat je ook een kijkje neemt in de wijk Treme. Jullie zullen dan ongetwijfeld een Second Line Parade meemaken, wat echt een geweldige ervaring is! Een lekker hapje eten bij Lil Dizzy's Café, en 's avonds naar Ernie K's Mother-In-Law-Lounge. Have fun & Let the Good Times Roll!
Traveling to the USA since 1981
Momenteel ben Zuid Amerika aan het verkennen: http://adventuresofatravelgeek.blogspot.com
Momenteel ben Zuid Amerika aan het verkennen: http://adventuresofatravelgeek.blogspot.com
White Sands doen als je tegen de avond in Les Cruces bent; de avondtour is prachtig bij ondergaande zon. Sunset is om 8 uur, je moet het park om 9 uur verlaten hebben. Dan is het nog een uurtje terug rijden.
- Martin & Marianne
- Amerika-expert
- Contacteer:
Vroeg aankomen is natuurlijk prima, maar check ook van te voren of er nog iets vrij komt. Er wordt regelmatig iets geannuleerd. Ik zou daarmee niet tot het laatst wachten, maar dagelijks even checken wat er vrij is.Gerrito schreef:We waren te laat met reserveren maar onze bedoeling was om vroeg te vertrekken om rond 9 a 10 uur smorgens in yosemite aan te komen om ons op die zogenaamde lijst te zetten voor het geval dat er plaatsen vrijkomen...
Marianne
-
- Amerika-ontdekker
- Contacteer:
Misschien vindt je op onze site's ook nog iets van je gading??
http://www.honest.nl/reis%20usa%202002/
http://www.honest.nl/REIS%20USA%202008/
Succes
http://www.honest.nl/reis%20usa%202002/
http://www.honest.nl/REIS%20USA%202008/
Succes
-
- Vergelijkbare Onderwerpen
- Reacties
- Weergaves
- Laatste bericht
-