Ja, je begrijpt het dus wel. Ik houd het er maar bij: we gaan naar de GGD, met name ik laat kijken of ik Mazelen en Rode Hond resistent ben. Hep A en B laten we nog even zitten, als het mot, mot het maar. Dan maar hopen dat we er niet ziek van worden.
@ Ziva
Ik had al verhuiskriebels, die krijg ik elke 6-8 jaar als ik ergens woon. Dan is de koek wat mij betreft op, het lijkt een cyclus te zijn. Al voor Jeroen de winning notification binnen kreeg, had ik al meermalen met een toch ontevreden smoelwerk

Maar er leken weinig opties: je huis verkopen ten gunste van een huurhuis doe je niet snel. Vooral omdat we niet snel weer kunnen kopen, omdat we nu allebei een eigen bedrijfje hebben. Banken houden niet van kleine ondernemers en geven ze niet snel een hypotheek.
Maar 'de kosmos' schoot te hulp door met wel een heel aantrekkelijk doel te komen, waarvoor je alles doet. En nu klopt het ook.
Het is een kijker, maar we zullen zien. Ik heb er vanaf het begin al een goed gevoel over (het verkopen van dit huis). Natuurlijk moet je daar voorzichtig mee zijn, maar wat mij betreft is het high tide, en tijd om uit te varen.

Wat betreft die inentingen: ben wel blij jullie tips enzo gelezen te hebben, want nu heb ik in ieder geval mijn standpunt bepaald over die Heb A en Heb B... ook dankzij jou met het idee: spreiden is sowieso rustiger.